MuscleMeat

Erg moe

Tessaderuygt

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
62kg
Vetpercentage
19%
Hallo iedereen, ik ben tessa en ben 16 jaar oud ik voetbal 3x per week en ga 3/4x per week naar de sportsportschool voor krachttraining. De laatste tijd als ik in de sportschool kom en begin aan mijn warming up begin ik echt moe te worden opeens. Het isnerg irritant en ik heb geen idee hoe dit komt want ik eet genoeg (ben lichtelijk aan het bulken) en slaap ook genoeg, zowiezo 8uren per nacht.

Heeft iemand enig idee hoendit komt en wat ik er aan kan doen?

Graag hoor ik van jullie

Zoek even op "central nervous system " & probeer eventueel een weekje rust.

Hoeveel eet je op een dag?

Waarom ga je niet naar een dokter? Een simpel bloedonderzoek kan soms veel aan het licht brengen. Oververmoeidheid, tekort aan bepaalde stoffen, enz.. Kunnen ze allemaal zien aan je bloed.

Mijn broertje is net van pfeiffer af, ook van jouw leeftijd. Ik ga er niet van uit gezien je veel voetbalt, maar sluit het niet uit. Even in de gaten houden en anders gewoon even naar de huisarts gaan :) .

• Topic Starter Topic Starter
Waarom ga je niet naar een dokter? Een simpel bloedonderzoek kan soms veel aan het licht brengen. Oververmoeidheid, tekort aan bepaalde stoffen, enz.. Kunnen ze allemaal zien aan je bloed.

Ik heb ruim een maand geleden nog een bloedonderzoek gehad, deze was gewoon prima in orde

Misschien wat rustiger aan doen? Traint 6 a 7x per week.
Kijk wat extra rust met je doet en anders wel naar de huisarts gaan.

Je zegt moe te worden wanneer je in de sportschool komt, voel je je buiten de sportschool en bij het voetballen wel gewoon fit? Misschien is het dan iets mentaals? Heb je wel plezier in het trainen? Maak je misschien lange schooldagen op dagen dat je naar de sportschool gaat?

Verder kunnen veel mensen baat hebben bij het supplementeren van vitamine D in de wintermaanden, een tekort hieraan kan ook voor vermoeidheidsklachten zorgen. Is er bij het bloedonderzoek wel gekeken naar vitamine tekorten?

Ik zou niet te lang met vermoeidheidsklachten door blijven lopen, gewoon nog een keer naar de huisarts gaan als het niet beter wordt.

Kan honderden oorzaken hebben eigenlijk
Naar de huisarts dus!

Terug
Naar boven