XXL Nutrition

ervaring basic fit?

Ach ik vind basic fit best ok zolang je de drukke tijden een beetje mijdt. In elk geval beter dan anytime fitness of f4f imo.

In BE heb je amper hardcore gyms dus zie genoeg wedstrijd bodybuilders hier rondlopen :roflol: meeste oude hardcore gyms word niks meer aan gedaan dus houden ze vervallen toestellen enzo tot ze gewoon sluiten.

hier ook zo goed als niks, BF is de beste gym om de omgeving.

een van de betere basic fits uit nederland dat wel.

hier ook zo goed als niks, BF is de beste gym om de omgeving.

een van de betere basic fits uit nederland dat wel.
Ook zijn ze 24 uur open sommige toch en is er minder kans op controle de enige hardcore gym hier word meestal 2x per jaar getest ^^

Wat een debiel ben jij toch man janken dat er geen" hardcore sfeer" hangt als er voor jou andere mensen hardcore moeten zijn voor je zelf hard traint heb jij problemen...

Again zeuren over een hardcore sfeer maar wel je mobiel geen uurtje kunnen missen? Die hangsloten kun je dus wel gewoon instellen waar je dat weer verzint snap ik ook niet?
Als je een maand abonnement pakt dat je elke maand kunt opzeggen is er geen probleem is enkel iets duurder.

Kleinere gyms zijn ook gewoon vol tijdens de peak uren je kan altijd meetrainen met een toestel.

Heb je je zeep laten vallen in de douche dat je nu een trauma hebt ?

Helaas zijn er in be of nl geen gyms als in Amerika buiten muscle totaal en misschien nog 1?
Ik train er zelf al jaren ook in "hardcore" gyms getraind maar ik zie meer monsters van 110-120kg in basic fits laatste jaar .
Ook nog nooit iemand die gezeurd heeftover stiller trainen.

Geen begeleiding is vrij normaal voor die prijs in de meeste basic fits lopen wel personal trainers rond die ook onbetaald mensen helpen als ze iets fout doen.

De tijd van vochtige kelders is helaas voorbij.

Het enige is idd de douches waar je beter wegblijft verder is het een prima keten

En jij bent een lul. Vijf keer per week trainen is voor softies dan ?

Basic fit is af en toe te druk maar wel een goede keten. Geen vijfsterren fitness, niet zo sociaal maar geschikt voor iedereen. punt.

En jij bent een lul. Vijf keer per week trainen is voor softies dan ?

Basic fit is af en toe te druk maar wel een goede keten. Geen vijfsterren fitness, niet zo sociaal maar geschikt voor iedereen. punt.
Dorian trainde maar 4x hij was een echte p*ssy toch , want omdat je 5 dagen traint ben je hardcore? :roflol:

Muziek hier staat super zacht. Maar je kan er gewoon lekker trainen nooit superdruk. Vriendelijke mensen en de sfeer is ook aangenaam. Plus je familie kan ook via je kaart sporten. Overall basic fit gewoon een chille gym.

Verschil van BF tot BF is echt enorm. Maar dat heeft ook wel weer zijn charme :) Je hebt omgebouwde Achmea Health Centers, welke van alle luxe voorzien zijn. Je hebt uit de grond gestampte aluminium blokkendozen welke met het oog op zo min mogelijk kosten te maken gecreëerd zijn en daarnaast heb je ook nog het type omgebouwde Health City's. Deze laatste zijn van dezelfde holding als waar BF van is. De nieuwere gyms van BF hebben tegenwoordig allemaal Matrix materiaal en zeker die in Wageningen heeft best een leuke opzet met free weights in de kelder en zelfs een subwoofer aan de muur daar. Ze timmeren best goed aan de weg imo en voor het geld wat je er betaald krijg je wel toegang tot meer dan 100 clubs, wat een groot voordeel is als forens, zo kun je trainen daar waar je de file kunt vermijden. En idd of je nu 58kg of 105kg weegt, groeien kun je er prima ;)

Ik vind er niks aan. Thuis trainen ftw.

Ik vind er niks aan. Thuis trainen ftw.

Tja, niet iedereen heeft de ruimte en knaken voor een degelijke homegym.

Hiernaast vind ik dat een gym meer voordelen heeft dan nadelen:

sociale contacten, even het huis uit, meer aanbod van apparatuur, genoeg spotters, inspiratie, motivatie...

sociale contacten, even het huis uit, meer aanbod van apparatuur, genoeg spotters, inspiratie, motivatie...
En anders zou ik nog minder buitenkomen :roflol:

ja er zij aspecten die ik mis. op de drukte en gestresste mensen na. en dat gebrul en gekreun in de free-weight hoek...

Vind 't niet veel.

Terug
Naar boven