Fitness Seller

ervaring basic fit?

doorgaans gasten :p

Ik train zelf bij f4f , ik heb hiervoor bij een duurdere fittness getraind die maar op 1 plek een vestiging heeft. Voor mijn werk rij ik veel door het land toen ik nog bij die andere fittness zat kon ik alleen trainen als ik thuis was wel een voordeel. Bij die duurdere fittness van eerst zou je meer persoonlijke aandacht krijgen, ik snap nu meer van fittnes bij f4f dan toen ik bij die duurdere zat, maar dat komt ook omdat ik nu een personal trainer heb

Als ik bij die duurdere fittness iets vroeg zei die kerel ook gewoon maar een beetje ja en amen

Ik vind zelf de f4f vestigingen waar ik kom er altijd gelikt en lekker strak uitzien vind ik dan ...gewoon lekker zakelijk bevalt me we wel , ben ook bij basic gaan kijken maar weet niet vind dat ergens geen fijne fittness

Ben nu in totaal door die personal training wel nog veel meer geld kwijt dan bij die and er re fittnes zaal maar nu werkt het wel bet er ,
Bij f4f betaal je dus weinig lijkt t maar wil je echt echt pers begeleiding dan moet je een coach nemen en ben je wel dus meer geld kwijt dan het lage lidmaatschapsgeld
Trouwens neem je een nieuw schema bij f4f (buiten je coach bij f4f zelf bedoel ik)dan krijg je ook gewoon een uur uitleg doen ze alles voor lopen alles met je na en als je echt een vraag hebt tijdens trainen en je gaat het echt vragen dan krijg je ook altijd gewoon netjes uitleg.

Biij die duurdere fittness kreeg ik uiteindelijk ook weinig begeleiding

Ik zoek eigenlijk een fittness die en je schema en je voedingsschema maakt en ook allerlei tips geeft zodat je geen coach nodig hebt , maa r dat heb je volgens m ij je ook niet overal teminste niet bij alle zogenaamde dure fittness centra waar ik voorheen ben geweest die wel hoog opgeven ov er pers begeleiding maar het dan net zo goed niet leveren

Heb wel gelezen op de site van Fitland dat je daar echt lessen krijgt over fittness en voeding en zo en dat dat in de prijs van het lidmaatschap zit , klonk goed.alleen Fitland zit te ver uit m'n buurt dan kan ik net zo goed betalen voor personal training, waar ik wel wat van leer. Goede coach.

Bij f4f praat er wel niemand echt veel met elkaar .wat wel jamm er is...iemand nog ervaring met f4f? Of iemand die mijn verhaal herkend?

Laatst bewerkt:
Morgen eens die basic fit in Gent proberen op de Korenmarkt.

iemand ervaring mee?

Goede zaal, propere douches?

Propere douches bij de BF :roflol:

De gym en apparatuur zijn prima, maar het aantal gasten dat in hun smerige ondergoed staat te douchen bij de BF :barf: De gym hygiene laat al te wensen over, hoe denk je dat het in de douches is :emo:

Soms denk ik weleens dat die baarden daar alleen een abonnement hebben om te douchen :haha:

De gym en apparatuur zijn prima, maar het aantal gasten dat in hun smerige ondergoed staat te douchen bij de BF :barf: De gym hygiene laat al te wensen over, hoe denk je dat het in de douches is :emo:

Soms denk ik weleens dat die baarden daar alleen een abonnement hebben om te douchen :haha:
Dan is er toch een verschil tussen Belgische en Nederlandse clubs...

Niet claimende dat alle clubs kraaknet zijn maar euh toch wel enkele hier in de buurt.

Ja dat kan natuurlijk, maar de Basic Fit's die ik ken daar wil ik echt niet douchen;
Ede, Wageningen, Nijmegen (2x), Amersfoort, Sneek, Goes daar zijn de douches :thumbd:
In Nijmegen hebben ze ook van die waterloze urinoirs.. Daar zit al sinds de zomer een vieze vlek in van een roggel (oid) van iemand.. Die worden dus gewoon NIET schoongemaakt.

Ik wil sowieso niet douchen in een gym, gewoon lekker thuis

Dat zweet is 1 iets, maar bij mij zijn er mensen die hun hoofd scheren onder de douche

nu heb ik vast weer iets fout gezegd :')

:roflol: Je vraagt je af waarom he :o

Overigens stinken sommige mensen ook van inspanningszweet, maar die houden er sowieso een slechte hygiëne op na, want zweet gaat alleen stinken als er bacteriën voorhanden zijn.

:roflol: Je vraagt je af waarom he :o

Overigens stinken sommige mensen ook van inspanningszweet, maar die houden er sowieso een slechte hygiëne op na, want zweet gaat alleen stinken als er bacteriën voorhanden zijn.
Ik vraag 't mij niet echt af :') Want hij en z'n vriendin beginnen al in de fitness en gaan samen naar huis :grinny:

Moet wel zeggen dat ik bij mij geen last heb van zweetgeur ofzo maar in Kortrijk moet ik er bijna van kotsen

Ik vind een goede douche en sauna we een voorwaarde, voor mij dus de lokale ‘premium’. Gym.
Voordeel; minder tokkies en mensen die trainen omdat ze stoer willen zijn.
Vooral wat serieuzere sporters, meer materiaal, ook wat oudere mensen en veel vrouwen van alle leeftijden. Ik vind het goed voor de sfeer.

Is het nog steeds ruk bij jullie? Of hebben ze er wat aan gedaan na jou e-mail?

Ja dat kan natuurlijk, maar de Basic Fit's die ik ken daar wil ik echt niet douchen;
Ede, Wageningen, Nijmegen (2x), Amersfoort, Sneek, Goes daar zijn de douches :thumbd:
In Nijmegen hebben ze ook van die waterloze urinoirs.. Daar zit al sinds de zomer een vieze vlek in van een roggel (oid) van iemand.. Die worden dus gewoon NIET schoongemaakt.

Basic fit Appeldoorn zal vast wel kraaknet zijn.

Ik wil sowieso niet douchen in een gym, gewoon lekker thuis

Ook niet de grootste fan.
Maar de vrouw wilt wat shoppen in Gent.
Dus het aangename aan het nuttige koppelen lijkt me geen slecht idee.
Daarmee de bump.
Will weten hoe het daar gesteld is.

Basic Shit in Helmond is het vlaggenschip van Basic Fit Europa ,zeer groot en ruim van opzet ,

Matrix zwart plate loaded is ok ,de oranje Matrix lijn is eigenlijk niet geschikt voor echte mannen (vanaf 1.90) ,

wel zeer veel mogelijkheden om te squatten ,kuiten slechts 1 apparaat :o

slecht onderhoud van de apparaten , weinig schijven ,papier is opvallend vaak op (directieorders ?) wel schone wc's ,

veel paupers en allochtonen ,90% ,weinig echte beesten ,van die tien jaar dat ik er kom zijn er nog maar een handjevol overgebleven,

(was voorheen geen Basic Fit filiaal)

zeer onpersoonlijke sfeer ,soms zelfs argwanend en vijandig ,uitdagend luidruchtig en territoriumgedrag

Terug
Naar boven