- Waardering
- 34.342
ja er zij aspecten die ik mis. op de drukte en gestresste mensen na. en dat gebrul en gekreun in de free-weight hoek...
Ligt eraan wie er kreunt natuurlijk!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja er zij aspecten die ik mis. op de drukte en gestresste mensen na. en dat gebrul en gekreun in de free-weight hoek...

De gym hygiene laat al te wensen over, hoe denk je dat het in de douches is 

Dan is er toch een verschil tussen Belgische en Nederlandse clubs...Propere douches bij de BF
De gym en apparatuur zijn prima, maar het aantal gasten dat in hun smerige ondergoed staat te douchen bij de BFDe gym hygiene laat al te wensen over, hoe denk je dat het in de douches is
Soms denk ik weleens dat die baarden daar alleen een abonnement hebben om te douchen![]()
Ik wil sowieso niet douchen in een gym, gewoon lekker thuis

Dat zweet is 1 iets, maar bij mij zijn er mensen die hun hoofd scheren onder de doucheSame here en zweet is niet vies, angstzweet is vies..![]()
Dat zweet is 1 iets, maar bij mij zijn er mensen die hun hoofd scheren onder de douche
nu heb ik vast weer iets fout gezegd :')
Je vraagt je af waarom he 
Ik vraag 't mij niet echt af :') Want hij en z'n vriendin beginnen al in de fitness en gaan samen naar huisJe vraagt je af waarom he
Overigens stinken sommige mensen ook van inspanningszweet, maar die houden er sowieso een slechte hygiëne op na, want zweet gaat alleen stinken als er bacteriën voorhanden zijn.

Kan je wel bij platinum douche?Ik wil sowieso niet douchen in een gym, gewoon lekker thuis
Nope
Is het nog steeds ruk bij jullie? Of hebben ze er wat aan gedaan na jou e-mail?Propere douches bij de BF
De gym en apparatuur zijn prima, maar het aantal gasten dat in hun smerige ondergoed staat te douchen bij de BFDe gym hygiene laat al te wensen over, hoe denk je dat het in de douches is
Soms denk ik weleens dat die baarden daar alleen een abonnement hebben om te douchen![]()
Ja dat kan natuurlijk, maar de Basic Fit's die ik ken daar wil ik echt niet douchen;
Ede, Wageningen, Nijmegen (2x), Amersfoort, Sneek, Goes daar zijn de douches![]()
In Nijmegen hebben ze ook van die waterloze urinoirs.. Daar zit al sinds de zomer een vieze vlek in van een roggel (oid) van iemand.. Die worden dus gewoon NIET schoongemaakt.
Ik wil sowieso niet douchen in een gym, gewoon lekker thuis