- Waardering
- 123
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 7%
jij betaald! 
---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------
maar even serieus als mijn bewering klopt dan heeft het uittesten geen zin? ik doe alleen maar in de cut kuren maar wil de glycogeen opslag wel hoog houden want dat geeft weer die wat 'vollere look' als je begrijpt wat ik bedoel

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------
maar even serieus als mijn bewering klopt dan heeft het uittesten geen zin? ik doe alleen maar in de cut kuren maar wil de glycogeen opslag wel hoog houden want dat geeft weer die wat 'vollere look' als je begrijpt wat ik bedoel

en ik heb geen idee eigenlijk hoe het allemaal zit als je niet kuurt maar je hoort bijvoorbeeld dat mensen in de ochten op lege maag gaan hardlopen? daar verbrand je de glycogeen reserves mee zeg maar. voor een niet kuurder is het hele verhaal eigenlijk niet interessant. dat zijn zeg maar onze spieren die we willen behouden en die kweken we wat sneller. jij die niet kuurt kweekt trager maar het is wel bijna alleen spier (en vet blabla jaja) dat je opbouwd. wij willen massa vasthouden na een kuur jij houd die eigenlijk altijd zo goed als vast. pff moeilijk voor iemand met dislectie om iets uit te leggen maar ik hoop dat je me begrijpt