MuscleMeat

Ervaringen Clen zonder AAS

jij betaald! :D

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

maar even serieus als mijn bewering klopt dan heeft het uittesten geen zin? ik doe alleen maar in de cut kuren maar wil de glycogeen opslag wel hoog houden want dat geeft weer die wat 'vollere look' als je begrijpt wat ik bedoel

en de glycogeen voorraad he, kan je die (snel) aanvullen?

want je cut dan alles eraf totdat je alleen nog spier over hebt --> droog --> glycogeen aanvullen --> vollere spieren (lijkt) zonder vet erop

beetje mongolisch uitgelegd, maar werkt het zo een beetje?

als je in een kuur zit maak je dat eigenlijk vooral aan. Een klein deel van de zogenaamd droge massa die je aankomt is daadwerkelijk spier. je houd dit kunstmatig bij door gewoon te eten maar langzaam maar zeker blijft dit steeds een beetje dalen. maaarr!! daarna komt gewoon nog een kuurtje en dan vul je het weer bij :D begrijp je wat ik bedoel?

als je in een kuur zit maak je dat eigenlijk vooral aan. Een klein deel van de zogenaamd droge massa die je aankomt is daadwerkelijk spier. je houd dit kunstmatig bij door gewoon te eten maar langzaam maar zeker blijft dit steeds een beetje dalen. maaarr!! daarna komt gewoon nog een kuurtje en dan vul je het weer bij :D begrijp je wat ik bedoel?

ik snap t denk ik wel haha, maar als je je glycogeen voorraad natuurlijk wilt opvullen, gaat dat dan redelijk snel? want dan zou je het evt. zo kunnen doen zonder AAS-->

je gaat aan het einde van je cut clen gebruiken zodat je vet en glycogeen voorraad op is, vervolgens ga je op onderhoud eten en je glycogeen voorraad opvullen. hierdoor lijk je voller met minder vet%

of

je gaat gewoon cutten met clen aan het einde en je glycogeen vooraad opmaken zodat je flink droog staat op het einde.

persoonlijk vind ik het droog staan wel bruut!

• Topic Starter Topic Starter
even een heel andere vraag baco, jij doet alleen aan cut kuurtjes dan of hoe moet ik het nou opvatten ? met welke achterliggende gedachte doe je dat dan vraag ik me af ?

ik snap t denk ik wel haha, maar als je je glycogeen voorraad natuurlijk wilt opvullen, gaat dat dan redelijk snel? want dan zou je het evt. zo kunnen doen zonder AAS-->

je gaat aan het einde van je cut clen gebruiken zodat je vet en glycogeen voorraad op is, vervolgens ga je op onderhoud eten en je glycogeen voorraad opvullen. hierdoor lijk je voller met minder vet%

of

je gaat gewoon cutten met clen aan het einde en je glycogeen vooraad opmaken zodat je flink droog staat op het einde.

persoonlijk vind ik het droog staan wel bruut!

uhm ik ben slecht in uitleggen :o en ik heb geen idee eigenlijk hoe het allemaal zit als je niet kuurt maar je hoort bijvoorbeeld dat mensen in de ochten op lege maag gaan hardlopen? daar verbrand je de glycogeen reserves mee zeg maar. voor een niet kuurder is het hele verhaal eigenlijk niet interessant. dat zijn zeg maar onze spieren die we willen behouden en die kweken we wat sneller. jij die niet kuurt kweekt trager maar het is wel bijna alleen spier (en vet blabla jaja) dat je opbouwd. wij willen massa vasthouden na een kuur jij houd die eigenlijk altijd zo goed als vast. pff moeilijk voor iemand met dislectie om iets uit te leggen maar ik hoop dat je me begrijpt

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

even een heel andere vraag baco, jij doet alleen aan cut kuurtjes dan of hoe moet ik het nou opvatten ? met welke achterliggende gedachte doe je dat dan vraag ik me af ?

100kilo 8% vet is gewoon mijn ding :o niet meer niet minder, ik ben niet zo dat ik alleen maar breder wil worden ik ben tevreden met mezelf maar zit niet op 1 rechte lijn zoals ik het hebben wil dus ik ga een beetje op en neer

thanks voor de uitleg! ik snap je bruur!

• Topic Starter Topic Starter
ah oke ik vat m! verder begrijp ik je uitleg ook hoor.

topic kan wat mij betreft dicht. word een clen only voor in totaal 4 of 6 wk, met off periods ofc.

thx voor de reacties en ill keep ya updated zodra ik klaar ben met me cycletje. hoe het is verlopen plus resultaat. vaart iedereen wel bij denk ik zo..

nou.. weet je wat ik denk? de clen verbrand de glycogeen opslag (grotendeel wat je met aas opbouwt) in de spieren waardoor het dus uitziet alsof je 'massa verliest', dat doe je dan ook, maar het is in feiten geen spier dat je kwijt raakt? misschien mogelijk?

Ik doe Keto en heb al 3 maanden geen glycogeen meer in mijn spieren :p

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

ah oke ik vat m! verder begrijp ik je uitleg ook hoor.

topic kan wat mij betreft dicht. word een clen only voor in totaal 4 of 6 wk, met off periods ofc.

thx voor de reacties en ill keep ya updated zodra ik klaar ben met me cycletje. hoe het is verlopen plus resultaat. vaart iedereen wel bij denk ik zo..

Super goed plan, daarvoor een topic van 3 pagina's nodig gehad? Told you so :p

Veel gleuk man! Keep me posted, PM me als je begint en elke week wat je resultaten zijn als je wilt? ^^

We hadden het niet meer over je efedrine verhaal

Terug
Naar boven