MuscleMeat

Ervaringen met HGH.

advies gevraagd.
ben sinds begin juni aan de gh 3 iu per dag. Merk dat ik constant moe ben en lijkt alsof ik nog vetter word.
Ik denk dat het te maken heeft met mijn metabolisme waar gh effect op geeft.

adviseren jullie mij om t3 of t4 te gaan nemen. Lees overal dat t4 met gh de beste is op 100 mcg

hoe doen jullie daT

advies gevraagd.
ben sinds begin juni aan de gh 3 iu per dag. Merk dat ik constant moe ben en lijkt alsof ik nog vetter word.

adviseren jullie mij om t3 of t4 te gaan nemen. Lees overal dat t4 met gh de beste is op 100 mcg

hoe doen jullie daT
Als ik me goed ingelezen hebt verlaagd hgh je eigen aanmaak van de t3. Wordt altijd geadviseerd om 25/50 t3 of 100/150 t4 te gebruiken. Correct me if im wrong...

Als ik me goed ingelezen hebt verlaagd hgh je eigen aanmaak van de t3. Wordt altijd geadviseerd om 25/50 t3 of 100/150 t4 te gebruiken. Correct me if im wrong...
Yep na langer gebruik maar denk niet na een maandje op 3iu

• Like
Waarderingen: GruX
advies gevraagd.

hoe doen jullie daT
Kan vocht zijn de eerste maand/en

denk dat ik beste even een bloedtest doe voordat ik t3 of t4 neem toch bedankt.

is vocht.

en doe moeheid dan? als je schildklier niet goed werkt ben je ook v aak moe en energieloos.
of komt dit door de tren?

Groeihormoon maakt je moe.

• Like

Je lichaam maakt zelf geen t3 aan maar t4. Daarom is het beter dit toe te voegen dan t3. T4 heeft ook een rol met opname van hgh. Van t4 wordt maar een deal omgezet in t3. Een deel...t4 doet meer dan alleen omzetten naar t3.

Maar t3 kan je wel gebruiken zonder onderdrukking van je eigen t4 volgens verschillende bronnen op internet . Maar dan een lage dosis van t3 maximaal 12.5mcg . Dit zorgt voor betere opname van voeding.

• Like
Terug
Naar boven