XXL Nutrition

Ervaringen met HGH.

Heb nu een kleine 5 maand op 2.16iu gh hgh gezeten (geno)

Nooit iets gehoord of gelezen over hoe te stoppen maar dit ben ik dus van plan omdat het voor mij geen zoden meer aan de dijk zet (denk ik)

Wat kan ik verwachten als ik plotseling stop qua shape of sides?

5 maanden op die dosis gaat je niet veel zichtbaars opleveren volgens wat ik gelezen heb.

Kun je idd nog beter 6-7iu per dag nemen van een goed UG merk. Resultaat is bij iedereen op gh overigens anders. Diegene die van nature een hoog gh level hebben zullen natuurlijk weinig tot niets merken van een lage tot onderhouds dosis tov het eigen natuurlijke gh level voordat zij begonnen. Als je van nature vrij lage tot zeer weinig gh hebt, zul je veel sneller resultaat zien na 3-4 maanden gh exogeen toedienen. Het is een beetje uitvogelen op welke dosering je goede resultaten behaald. Jammer genoeg duurt het vrij lang voor je inziet dat je moet verhogen of niet.

Als je ermee stopt zul je zeker weer wat minder vol worden en de "gh look" kwijtraken. Je gewonnen spiermassa door hyperplasie, indien je dus hoog genoeg gedoseerd hebt en goed veel vvm gewonnen hebt, die raak je niet kwijt, deze vezels worden hooguit weer kleiner na verloop van tijd als je er geen gebruik meer van maakt. If you dont use it, you lose it.

• Like
Waarderingen: GruX
5 maanden op die dosis gaat je niet veel zichtbaars opleveren volgens wat ik gelezen heb.

Begeleider vermelde dit idd ook ja. Was puur voor extra vetverlies. Maar aan 2 pennen per maand gh ben je al snel 300 kwijt per maand. Dat voor wat extra vetverlies vind ik te zonde

Kun je idd nog beter 6-7iu per dag nemen van een goed UG merk. Resultaat is bij iedereen op gh overigens anders. Diegene die van nature een hoog gh level hebben zullen natuurlijk weinig tot niets merken van een lage tot onderhouds dosis tov het eigen natuurlijke gh level voordat zij begonnen. Als je van nature vrij lage tot zeer weinig gh hebt, zul je veel sneller resultaat zien na 3-4 maanden gh exogeen toedienen. Het is een beetje uitvogelen op welke dosering je goede resultaten behaald. Jammer genoeg duurt het vrij lang voor je inziet dat je moet verhogen of niet.

Als je ermee stopt zul je zeker weer wat minder vol worden en de "gh look" kwijtraken. Je gewonnen spiermassa door hyperplasie, indien je dus hoog genoeg gedoseerd hebt en goed veel vvm gewonnen hebt, die raak je niet kwijt, deze vezels worden hooguit weer kleiner na verloop van tijd als je er geen gebruik meer van maakt. If you dont use it, you lose it.

Op 6-7iu van bv ally op hoeveel zit je dan per maand? Even pm? Weet niet of ik regel over treed ghehe.

Weetniet of ik al een gh look heb zeker omdat de dosering zo minimaal staat. Ben wat droger en ronder maar dit kan ook door gear komen test 250 tren 400 en sinds 2wk mast 400 erbij.

Ronder word ik soieso altijd op aas dus hoeveel hieraan aan de hgh te wijten valt is ook maar de vraag.

Nooit iets gehoord of gelezen over hoe te stoppen maar dit ben ik dus van plan omdat het voor mij geen zoden meer aan de dijk zet (denk ik)

Wat is je ervaring tot op heden? Ben benieuwd wat je er mee bereikt hebt :)

Dus voor hgh geldt hetzelfde princiepe als kuren is huren? Wat dus betekend dat wanneer je stopt er nauwelijks tot niets meer van overblijft. Mits je de dosering dusdanig hoog hebt gehad dat je er veel op gegaind hebt? Op hoeveel IU van alley moet je dan wel niet zitten voor massa winst wil je daar iets uit halen wat blijft zitten? Ik zet nu 1,5 maand 4iu, van alley icm leuke massa kuren. Ben van plan de hgh 6 maanden te doen. Wat voor voordeel geeft dit me, waar ik ook ná de hgh kuur iets aan heb? Of kan ik dit geld dan beter apart zetten voor AAS,

Dus voor hgh geldt hetzelfde princiepe als kuren is huren? Wat dus betekend dat wanneer je stopt er nauwelijks tot niets meer van overblijft. Mits je de dosering dusdanig hoog hebt gehad dat je er veel op gegaind hebt? Op hoeveel IU van alley moet je dan wel niet zitten voor massa winst wil je daar iets uit halen wat blijft zitten? Ik zet nu 1,5 maand 4iu, ben van plan dit zon 6 maanden te doen. Wat voor voordeel geeft dit me, waar ik ook ná de hgh kuur iets aan heb?

Dat antwoord kan niemand je geven en zul je echt zelf moeten ondervinden. Je kunt in elk geval voor 95% er vanuit gaan dat je in the end nagenoeg alles kwijtraakt als je stopt met kuren/gh/trainen.

Dat antwoord kan niemand je geven en zul je echt zelf moeten ondervinden. Je kunt in elk geval voor 95% er vanuit gaan dat je in the end nagenoeg alles kwijtraakt als je stopt met kuren/gh/trainen.

Hmm dus op de vraag: welk voordeel gaat 4iu mij de komende 6 maanden brengen icm aas waar ik na de hgh nog iets aan heb? Is geen concreet antwoord te geven?

Hmm dus op de vraag: welk voordeel gaat 4iu mij de komende 6 maanden brengen icm aas waar ik na de hgh nog iets aan heb? Is geen concreet antwoord te geven?
Weggegooid geld imo, beter aan roids kunnen besteden. Hgh zou ik minimaal voor zes maanden nemen niet max. En stel je zou daanra of gaan zou ik t helemaal weggeooid geld vinden

Nope, voor hyperplasie moet je toch wel echt minimaal een jaar GH zetten imo in deftige doseringen vooral tijdens je blasts. Wat je eraan overhoud in the end valt echt niet naar te gissen helaas.

Nope, voor hyperplasie moet je toch wel echt minimaal een jaar GH zetten imo in deftige doseringen vooral tijdens je blasts. Wat je eraan overhoud in the end valt echt niet naar te gissen helaas.

Bedankt. Dan kies ik toch eieren voor mn geld aangezien ik student ben. Zonde want had nog 5 vials liggen.. beetje impulsief van me..

Sides zullen wel mee vallen met deze dosis.

Hgh werkt altijd, maar welke dosis je neemt moet afgestemd zijn op je doel en verwachtingen. Als je hgh hoger wil gebruiken is insuline aan te raden. Dan haal je meer uit je hgh.

Je zal niet snel klaar zijn met hgh als je op deze dosis hebt gebruikt is dat pas het topje van de ijsberg.

kan ik geen antwoord op geven als ik eerlijk ben. Vandaar ook dat ik denk beter te stoppen omdat ik het zonde van het geld vind.

Voor vetverbranding zijn veel goedkopere oplossingen idd.

Hoop dat je begeleiding dit niet heeft aangeraden...

via welke site checken jullie de code van alley?

Die site was vorige week uit de lucht

10 maanden op hgh gezeten. zowel alley 5iu als geno 3.2iu. Nauwelijks iets van gemerkt dus nu 2 weken gestopt al. staat ook niet meer in de planning. ga liever een paar keer extra uit eten.

Ah ok, ik check m ook nooit.. Vertrouw mn bron ;)

Terug
Naar boven