monasir81
Cool Novice
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 18%
Juist ja!Deze Bro gaat voor de aestetics! Dan gaat het om de mind / mossel connectie, niet om gewicht alleen.
Jij begrijpt mij :-)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist ja!Deze Bro gaat voor de aestetics! Dan gaat het om de mind / mossel connectie, niet om gewicht alleen.
Squat leg day --- 100 kg
deadlift --- 80 kg
Bankdrukken -- ik heb nog geen max ik blijf tussen de 70-80 kilo ivm schouder blessure rechts
Squat leg day --- 100 kg
deadlift --- 80 kg
Bankdrukken -- ik heb nog geen max ik blijf tussen de 70-80 kilo ivm schouder blessure rechts
i see@johnyjordaan Max natuurlijk! Het gaat om de harde look! Kracht is van ondergeschikt belang. Ik leer steeds nieuwe dingen hier.

Netjes man. Volgens mij heb jij best wel zieke genetics.Bovenste foto is ongeveer 2 weken genomen.
Zit nu op 88 kg.
Onderste foto met boxershort is half oktober gemaakt, zat toen op 83,6 kg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100 kg? 100 x natuurlijk
Zoals beloofd :-)Netjes man. Volgens mij heb jij best wel zieke genetics.
Ja maar dat vond fatbasterd ook al, ik heb dat in de vorige comments al toegelichtMoet eerlijk zeggen dat ik je bench, squat & deadlift wel erg matig vindt. Na je derde kuur zou je daar bijna mee moeten opwarmen..
??
Van elke kuur ga je/ of kan je bijwerkingen krijgen.
En dat moet je voor lief nemen.
Ik heb 1 week 1 gram tren gedaan, nooit meer.
Als iemand je raar aankijkt beland je in prison.
600 mg is meer dan genoeg voor mij
Kijken wij naar dezelfde foto's? Eerlijk is eerlijk, hij mag dan wel niet veel benchen/squatten/deadliften, maar hij heeft wel een bruut fysiek.