MuscleMeat

Ervaringen met Test-Tren-dbol cycle

Dat wel ja

• Topic Starter Topic Starter
Oe daar schrik ik wel van.......wil al helemaal niet de gevangenis in......
Man ik twijfel nu wel hoor, ben jaloers op je lichaam (na je kuurtjes natuurlijk! niet ervoor haha), maar die sides.......al zeg je op 600 mg Tren het goed te doen is?! En geen problemen met de pielemuis? Anders krijg ik ruzie met mijn vriendin, die mag er natuurlijk niet achter komen dat ik kuur, want dat wilt ze echt niet........

hahahah loll, nee idd zorg er idd voor dat mocht je van plan zijn om te gaan kuren je vriendin er niet achter komt :-)
Voor mij was tren op 600/800 mg goed te doen ik weet niet hoe het op jouw lichaam aanslaat.
Ik heb absoluut geen problemen met mijn d*ck.
Anders probeer je te stacken test tren , doe je test 250 mg/ tren 400 mg per week.

hahahah loll, nee idd zorg er idd voor dat mocht je van plan zijn om te gaan kuren je vriendin er niet achter komt :-)
Voor mij was tren op 600/800 mg goed te doen ik weet niet hoe het op jouw lichaam aanslaat.
Ik heb absoluut geen problemen met mijn d*ck.
Anders probeer je te stacken test tren , doe je test 250 mg/ tren 400 mg per week.
Bij jou druipt het er vanaf dat je kuurt met dat fysiek, dat kun je nooit geheim houden. Laat staan voor je vriendin.

Podiumambities?

Thanks man......misschien moet je toch maar anderen gaan coachen. Je hebt volgens mij ervaring genoeg? Toppertje

Bij jou druipt het er vanaf dat je kuurt met dat fysiek, dat kun je nooit geheim houden. Laat staan voor je vriendin.
hahah blijft lastig ja, mee eens.
Vriendin heeft vooralsnog niks door, cardio doe ik vooralsnog in de slaapkamer.

Kijken wij naar dezelfde foto's? Eerlijk is eerlijk, hij mag dan wel niet veel benchen/squatten/deadliften, maar hij heeft wel een bruut fysiek.
Bodybuilders hoeven ook niet veel te benchen/squatten/deadliften, hij is levend bewijs dat dat nergens voor nodig is.

Thanks man......misschien moet je toch maar anderen gaan coachen. Je hebt volgens mij ervaring genoeg? Toppertje
Ja , zou mooi zijn maar is momenteel niet te combineren met mijn huidige job.
Ervaring zit er wel in met voeding/en sport schema's
Spier definitie is vooral zichtbaarder door veel met dumbells te trainen omdat je niet kan smokkelen en puur op kracht gaat.
Je groeit ook sneller

Fuark goede kuur gezet broer! Wat is je doel? 100KG @10% bieest te worden?

Dat lijkt me ook. Wellicht dat je ook een kuurlogje en trainingslogje bij kunt houden ?

wie was die gozer nou die een tijdje geleden zieke gains maakte zoals O.P?

Potverdikke @Kathlinoo . Je weet altijd wel uit de hoek te komen he? Easy Tiger...

Terug
Naar boven