AndroidHealthClinic

Ervaringen Mibolerone (Cheque Drops)

GewoonDenny

Advanced Bodybuilder
Waardering
469
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
13%
Heb wel een aantal topics kunnen vinden dmv de search maar nog geen gebruikerservaringen tegengekomen.
Toch ben ik daar wel benieuwd naar, het lijkt me vooral perfect als 'pre-workout'. Dus niet om massa mee te pakken, daar is het te toxisch voor.

stuur maar op k geef je een verslag:p

• Topic Starter Topic Starter
als ik het had dan mocht jij wel proefkonijn zijn hoor :p

Niemand?

@kriel misschien?

Heb het zelf ooit in handen gehad, maar had second thoughts om mijn leverwaardes. Durfde het niet aan.
Weet je, tis dan vrij " nieuw" en experimenteerde toen graag, maar was wel altijd wel " voorzichtig"
Ik heb gekke dingen gedaan oa DNP, maar nee, ik vond het niet echt de moeite waard om te proberen.
Ik heb wel een poos test tabs genomen, hebben imo zelfde effect/ bijwerkingen.Moest je ook onder je tong oplossen.

Heb het zelf ooit in handen gehad, maar had second thoughts om mijn leverwaardes. Durfde het niet aan.
Weet je, tis dan vrij " nieuw" en experimenteerde toen graag, maar was wel altijd wel " voorzichtig"
Ik heb gekke dingen gedaan oa DNP, maar nee, ik vond het niet echt de moeite waard om te proberen.
Ik heb wel een poos test tabs genomen, hebben imo zelfde effect/ bijwerkingen.Moest je ook onder je tong oplossen.
Ben vooral geïnteresseerd om het na mn blast enkel op trainingsdagen als pre workout te doen, of misschien zelfs als max 3 keer per week. Het lijkt me dan nog wel mee te vallen met de lever belasting.
Mag ik aannemen dat in feite methyl tren ook in de buurt komt qua effect? Heb daar wel eens tabs en inject van geprobeerd maar tot nog toe geen merk tegen gekomen waar ook daadwerkelijk MT in zat... tabs deden namelijk 0 x niks en de inject was gewoon tren ace...

Denk meer dat methyl test er op lijkt.

Terug
Naar boven