AndroidHealthClinic

ervaringen, tips, veiligheid voor AAS

Bezoekers in dit topic

MaB93

Novice
Lid geworden
4 mrt 2022
Berichten
17
Waardering
2
Lengte
1m62
Massa
47kg
Vetpercentage
10%
_
 
Laatst bewerkt:
Dat je die substantie naam dan überhaupt deelt...

Klinkt als leuk spul joh. Maximaal 3-4 weken gebruiken doordat het ongelofelijk levertoxisch is.
 
Laatst bewerkt:
Je bent gewoon jaloers op mijn gele ogen💁‍♀️
Hahaha, ik vind het erg vervelend voor je, oprecht. Hoop ook dat je snel een donor vind en een gezonde toekomst kunt hebben.

Maar om een middel te delen die je zoveel gezondheidsproblemen heeft opgeleverd vind ik wel een vreemde keuze van je.
 
Hahaha, ik vind het erg vervelend voor je, oprecht. Hoop ook dat je snel een donor vind en een gezonde toekomst kunt hebben.

Maar om een middel te delen die je zoveel gezondheidsproblemen heeft opgeleverd vind ik wel een vreemde keuze van je.
Kun je mij helpen met mijn injecties? Dan doe ik die van jouw;)
 
Ben er veel droge spier massa op aangekomen. Al mijn vriendinnen dachten zelfs dat ik een bbl had gedaan. Min punt is wel dat ik al twee jaar op een wachtlijst voor een nieuwe lever sta.
Wanneer heb je dat gedaan dan ?
Als je al twee jaar op zoek bent naar een lever, was je jonger dan 20 jaar.

Wie had je die tip gegeven? Ik haalde zijn lever er in elk geval vast uit. Of voor mezelf of voor mijn hond.
 
Welke orale AAS zijn het meest "veilig" te beschouwen voor vrouwen?
Ervaringen en tips? Anavar is alom gekend. Hoe combineren met eventuele andere voor cut en bulk?
Geen is veilig voor vrouwen, dosis en duratie laag houden als je het doet en geen man wilt worden
 
Back
Naar boven