AndroidHealthClinic

Ervaringen?

Boki

Cool Novice
Waardering
0
He vrienden....

Ik ben een beetje aan het rondneuzen en info aan het verzamelen over een potentiele goedjes die ik wil gebruiken.

Dat zou zijn boldone/winstrol en misshcien clen

Zelf heb ik al wel ervaring met winstrol orals.....
Maar zijn er mensen die ervaring hebben met boldone en/of de combinatie van deze middelen.

Ik hoor graag jullie ervaringen.

PS

Dit is trouwens nog puur voor informatie voor mij, dit is iets dat ik misschien zou willen doen. wil eerst de algemene ervaringen beetje lezen.

Thnx

Als je algemene ervaringen wil lezen, kun je die ook opzoeken.
Er zijn veel threads over deze middelen.
Kijk ook eens tussen de logs.

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik ook al gedaan ;)

En niets gevonden :eek: :eek:

Ik heb boldenone met stanozolol gecombineerd tijdens een kuurtje om wat droger te worden. Van de bold. heb ik nagenoeg niets gemerkt. Dosis was 400 mg. per week. Week 6 nam ik de winstrol erbij. Gelukkig maar, want m'n libido was inmiddels behoorlijk weggezakt! Lessen die ik heb geleerd: 1. deca of bold. nooit zonder test gebruiken. 2. een eenvoudig cuttingskuurtje kan ook met winstrol only. 3. van boldenone krijg je echt GEEN spieren. Wellicht wel als je het dus met eerdergenoemde test combineert. Mijn advies: niet doen, dus.

Je vraag zou je wat concreter en to the point kunnen stellen, nu is de vraag wel erg open en algemeen.

Begin eens met je doelstelling: wat wil je bereiken en aan welke AAS zit je in dat verband te denken.

Dan krijg je ook meer en betere feedback.

Greetz

Boki zei:
He vrienden....

Ik ben een beetje aan het rondneuzen en info aan het verzamelen over een potentiele goedjes die ik wil gebruiken.

Dat zou zijn boldone/winstrol en misshcien clen

Zelf heb ik al wel ervaring met winstrol orals.....
Maar zijn er mensen die ervaring hebben met boldone en/of de combinatie van deze middelen.

Ik hoor graag jullie ervaringen.

PS

Dit is trouwens nog puur voor informatie voor mij, dit is iets dat ik misschien zou willen doen. wil eerst de algemene ervaringen beetje lezen.

Thnx

Mr. Symmetry zei:
Ik heb boldenone met stanozolol gecombineerd tijdens een kuurtje om wat droger te worden. Van de bold. heb ik nagenoeg niets gemerkt. Dosis was 400 mg. per week. Week 6 nam ik de winstrol erbij. Gelukkig maar, want m'n libido was inmiddels behoorlijk weggezakt! Lessen die ik heb geleerd: 1. deca of bold. nooit zonder test gebruiken. 2. een eenvoudig cuttingskuurtje kan ook met winstrol only. 3. van boldenone krijg je echt GEEN spieren. Wellicht wel als je het dus met eerdergenoemde test combineert. Mijn advies: niet doen, dus.
Als jij de moeite had genomen om te kijken hoe EQ werkt had je dat kunnen weten ;)

• Topic Starter Topic Starter
JA je hebt gelijk als ik een duidelijkere betere omschrijving had gegeven wat ik p[recies wilde weten was het makkelijker om een afgestemde reactie te krijgen.

Maar ik wilde gewoon globale indruk en ervaringen mee krijgen van mensen. Dit heb ik nu wel gekregen.

Ja ik heb oko gezocht op het forum naar deze middelen. Maar er waren veel verschillende antwoorden en meningen die opzich niet helemala aansloten op wat ik precies wilde weten (een algemen indruk en ervaringen).

Maar thnx voor de info.

Terug
Naar boven