apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Ja man, west side.emigreren naar amerika. daar scarface worden en vele bitches nken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja man, west side.emigreren naar amerika. daar scarface worden en vele bitches nken.
De zelfmoordcijfers zullen ook wel weer door het dak gaan.
Geen enkele baan, op welke wijze dan ook, is een garantie.
In Amerika bijv. tellen ze part-time jobs als full-time jobs. Ook al kunnen die mensen eigenlijk niet normaal leven met een part-time job. Daarom schoot het gebruik van food stamps daar de laatste jaren ook zo sterk omhoog. Afhankelijk geworden van een overheid die zelf diep in de schulden zit.hoge werkloosheidscijfers toch vraag ik me af hoeveel mensen er in realiteit zonder werk zitten, en dan bedoel ik natuurlijk dat in werkelijkheid het aantal veel en veel hoger ligt.
nee, werk op een universiteit... maar geld wordt van te voren al gereserveerd als je aangenomen wordt
32.500 Spaanse gezinnen uit hun huis gezet
In Spanje verloren vorig jaar meer dan 32.000 gezinnen het dak boven hun hoofd omdat ze de maandelijkse hypotheek niet meer konden afbetalen. Dat blijkt uit cijfers van de Spaanse centrale bank.
Volgens de Spaanse centrale bank werd vorig jaar op 39.167 woningen beslag gelegd. Bij 32.490 daarvan ging het om de vaste woonsten. De rest zijn vakantiewoningen en woningen bestemd voor verhuur. Geschat wordt dat sinds het begin van de crisis in 2008 zowat 400.000 woningen in Spanje in beslag werden genomen.
Zelfmoord en protest
In Spanje zijn grote demonstraties geweest tegen de omstreden huisuitzettingen. Volgens mediaberichten hebben meerdere mensen die uit huis waren gezet, zelfmoord gepleegd. Een vrouw die zichzelf in een februari aanstak in een bankfiliaal, is overleden, meldden artsen in Valencia. "Jullie hebben mij alles afgenomen", had de 47-jarige vrouw geroepen voordat ze zich in brand stak.

Not sure if srs. Er zijn nog veel te weinig bezuinigingen.En maar blijven bezuinigen, wanneer leert de overheid nou eens van het verleden..

Not sure if srs. Er zijn nog veel te weinig bezuinigingen.
Mensen snappen het nog steeds niet blijkbaar. Het is nochtans heel simpel hoor: je leeft jaren boven je stand, je doet niets anders dan lenen, en nu komt de rekening. Ga je die betalen en eindelijk de t*ring naar de nering zetten of ga je jezelf nog dieper in de put lenen?