MuscleMeat

Europees gewichtheffen op europsport (dames onder de 58 kg)

ramonovietsj

Competitive Bodybuilder
Waardering
14
ongelovelijk!!!!!!!!!!!!

sowieso voor de prestaties respect, maar wat zien vele van deze dames er ontzettend lekker uit!!!!!!!!!!

ik liet het net ff aan mijn pa zien, het leek hem allemaal niet echt goed voor de gewrichten en pezen, maar hij zit nu nog steeds te kijken en ik weet waarom;)!

Daarom kijk ik ook vaak naar turnen. :D

In belgië hebben we geen eurosport meer :(

****ing Bert Anciaux ... :mad:

Nou 9 v/d 10 vond ik er niet uit zien, alleen dat dametje op nr1 vond ik toch wel aardig :D

Onvoorstelbaar he, 58kg en dan 127,5kg Clean & Jerk(?). Ik denk dat ik dat gewicht niet eens daar krijg :D

vondt ze niet egt aantrekkelijk...puisten op de rug en schouders....je moet maar van houden

Wij hebben geen eurosport geloof ik. Of heeft iedereen dat?

benchMarc zei:
Wij hebben geen eurosport geloof ik. Of heeft iedereen dat?

Ja :D

ennuh die dames zijn dus echt niet lekker man. Misschien dat een enkeling paal-waardig is maar de rest.... :suicide:

• Topic Starter Topic Starter
hahahah ok dan!!!!!!!!!

misschien heb ik een ietswat afwijkende smaak. Ik vond ze mooi gevormd (gespierd, maar niet zoals prof.bb) en een aantal had echt wel een mooi gezicht. Bij een heb ik een raar bultje op de zijkant van de schouder gezien, bij de rest viel me niks op....maar ja, kan ook aan mij liggen. Ik bedoel trouwens wel de 58- klasse, misschien dat daarna de tanks aan bod kwamen...nou ja, doet er niet toe....

ik vond ze iig mooi:)!

Terug
Naar boven