AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

Wat stel jij anders voor? Je zegt dat regionale opvang beter is, maardat is al een feit. De buurlanden hebben de meeste vluchtelingen al opgenomen. West eu/ oost eu relatief veel minder.

Je kan ze niet dumpen in een ander land.

Diegenen die turkije en griekenland binnengedrongen zijn, gaan sowieso doorreizen.

Wat turkije of griekenland kan doen is hen opvangen, maar dan gaan ze een enorm geste vragen van eu entis aan eu om te bepalen of ze aan die geste willen voldoen (aka shitloads geld dumpen in die 2 landen)

Dus wat kan je nog doen?
Wat ik al zei, maar ik blijf me vooral afvragen waarom ze nou hierheen gehaald worden. Ik snap gewoon niet waarom, behalve dat politiek altijd in elke situatie de slechtste optie doordramt.

Ja, jammer dat ze niet eruitzien gelijk een goku supersayan he, met grote blonde haren en 100 kilo vvm.
Ze kijken allemaal zo boos :(

Ah, dat jij belasting betaalt voor hen.

Welcome to civilization jochie. Iedereen betaalt belastingen voor dingen waar ze niet achter staan. Als je dat niet leuk vindt, kan je altijd oprotten elders :)
Die goede ouwe tijd, waar de vrije markt de zaken regelde en de staat alleen voor het hoognodige zorgde :)

Ja, jammer dat ze niet eruitzien gelijk een goku supersayan he, met grote blonde haren en 100 kilo vvm.

Man man he, leer toch eens fatsoenlijk Nederlands schrijven! Je trekt iets teveel op met je favorieten parasieten vriendjes geloof ik.

En oja, het is saiyan geen sayan en ook geen Goku maar Vegeta. Zorg eerst dat je weet waar je het over hebt wanneer je bijdehand probeert te doen. Maar ok, onzin lullen is nou eenmaal jouw enige kwaliteit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.989
Creatief zijn ze wel.

oqht8h.jpg

nnmagm.jpg

op de een of andere manier krijg ik altijd een naar onderbuikgevoel als duitsers er zo bijlopen

in Duitsland zijn de kosten tot 2017 beraamd op 50 miljard euro :eek:

dus 50 miljard word geinvesteerd in maatschappelijk ontwrichtende elementen die never nooit volwaardig

zullen integreren en nooit een zinvolle (economische) bijdrage gaan leveren aan de samenleving,alleen parasiteren

was het niet zinvoller voor de mensheid geweest om die 50 miljard te investeren in b.v kankeronderzoek,

ALS of dementie (over een tijdje doodsoorzaak nr1),

want gek genoeg is dat onderzoek grotendeels afhankelijk van giften van particulieren / derden

terwijl er in Europa jaarlijks toch heel veel mensen aan overlijden (veel meer dan in die burgeroorlog)

het is toch belachelijk dat een vooraanstaand onderzoeker van alvleesklierkanker bijna moet

bedelen om geld voor verder baanbrekend onderzoek,

samenlevingen zijn volgens mij in eerste plaats bedoeld voor het welzijn van zijn eigen deelnemers

want die betalen immers voor het lidmaatschap in de vorm van belastingen

Japan nam vroeger juist heel veel immigratie aan vroeger voornamelijk gastarbeiders uit het midden oosten die in de auto fabrieken van Nissan en Toyota gingen werken een oom van mij ging er in 1990 heen en werkt er nog steeds

Ondanks de bevolkingskrimp kent Japan weinig immigratie. Japanners zien weinig heil in nieuwkomers.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140101_00908927

Het is daar niet zoals in West-Europa, bevolking is veel homogener. Minder geboortes en minder immigratie.

Laatst bewerkt:
Carnavalswagen met 'Alaaf Akbar' mag niet

Carnaval is niet alleen een fijn feestje maar ook een moment om terug te blikken. Zo hebben carnavalswagens vaak een actueel thema. Maar een carnavalsgroep uit Nieuw Heeten is volgens de organisatie hierin iets te ver gegaan. Ze moesten na een waarschuwing van de optochtcommissie hun wagen aanpassen om deel te mogen nemen aan de optocht in het Overijsselse Holten.

108bf0b6eac989639b7a5716acd62642-1454761692.png

http://www.metronieuws.nl/xl/2016/02/carnavalswagen-met-alaaf-akbar-mag-niet

Ironisch hoe het altijd die AFA-üntermenschen zijn die geweld gebruiken.

girl france her dres pulled down by moslims and a girl in hollan knocked down and kicked by moslims

Shocking Video! This imam explains how Iran's supreme leader brutally raped 4-year-old girl while she screaming.
It is legal under Sharia law in Iran.
She was only 4 year old... does anyone see anything wrong with this?

Iran's Supreme Leader kiss in the mouth 5-year-old girl and asks "Is it tasty?"

Terug
Naar boven