AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
Creatieve Duitsers part deux

30FDE97000000578-0-image-a-40_1454941487619.jpg

30FDF10800000578-0-image-a-43_1454941492593.jpg

30FE41A000000578-0-image-a-32_1454941444807.jpg

EU eist AZC:KOS vreest opstand

Lokale weerstanden tegen een registratiecentrum voor migranten op het Griekse eiland Kos kunnen in "onbeheersbare protesten" uitmonden, waarschuwt burgemeester Yiorgos Kyritsis. Het azc, waarvan de EU eist dat het er komt, kan zelfs veroorzaken dat er "slachtoffers te betreuren vallen".

De burgervader deed deze uitlatingen in een open brief aan de premier van Griekenland Alexis Tsipras, zo bericht nieuwssite [Link niet meer beschikbaar] op gezag van AFP.

Afgelopen week raakten al drie eilandbewoners gewond tijdens protesten tegen de geplande opvang. Hierop reageerde Athene met het zenden van meer ordetroepen naar het eiland, volgens Kyritsis "een vergissing". "Ik roep de premier op tot het terugtrekken van de ME-eenheden om spanningen te de-escaleren", zei hij.

De politievakbond is evenmin blij met de onwrikbare opstelling van Tsipras. Agenten op Kos werden geconfronteerd door met dynamiet en jachtgeweren bewapende demonstranten. Tijdens de onlusten raakten diverse dienders gewond.

Het masterplan van de EU

Kos is een van de vijf Griekse eilanden die door de regering zijn uitverkozen om - zoals is overeengekomen met Brussel - hotspots voor de opvang van vluchtelingen te worden. Lesbos, Leros, Samos en Chios zijn akkoord met het plan dat halverwege deze maand gerealiseerd moet zijn, maar Kos ligt dwars. Het eiland vreest dat de volksverhuizing een ernstige bedreiging vormt voor de toeristenindustrie, Kos' belangrijkste inkomstenbron.

http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2016/02/eu_eist_azc_kos_vreest_opstand_1.html

Hadden ze maar werk moeten zoeken die vieze armoedzaaiers maar ze staan liever de hele dag in de rij bij de aldi om bier en sjek de halen van hun uitkering. Dit soort volk moeten ze gelijk het land uit schoppen.

Lol en dan zeggen dat sommige mensen te veel over één kam scheren. Liever een miljoen uitkering trekkende Nederlandse lamzakken dan één zo'n vieze maai.

Hadden ze maar werk moeten zoeken die vieze armoedzaaiers maar ze staan liever de hele dag in de rij bij de aldi om bier en sjek de halen van hun uitkering. Dit soort volk moeten ze gelijk het land uit schoppen.

LOL,wel eens gehoord van tweeverdieners met een hoge hypotheek waarvan er een werkeloos of arbeidsongeschikt raakt

of ze gaan scheiden met een grote restschuld als gevolg of werkeloos raken na hun 45e en dan na de ww linea recta de bijstand in gaan

omdat er geen werk meer te vinden is voor deze leeftijdsgroep of ZZP'rs die geen recht hebben op WW en gelijk de bijstand in gaan

(wel pas na de verkoop van hun gereedschap en werkbusje)

met zulke kortzichtige uitspraken gun ik jou ook wel het arbeidsongeschiktheids traject ,kun je lekker met je rolstoeltje

naar de voedselbank en met je nieuwe soortgenoten sjekkies gaan roken

Brotoscience die belang hecht aan de Conventie(s) van Genève? Ik sluit niet uit dat de blinden morgen terug kunnen zien, en de lammen wandelen.

dat is een pertinente leugen / halve waarheid ,dat staat helemaal niet zo omschreven in de Conventie van Geneve,

als je precies volgens die richtlijnen gaat werken dan is Nederland helemaal niet verplicht om

iedereen maar asiel te verlenen

Laatst bewerkt:
Draagvlak is alles. Liever niet te veel praten over gedoe in of rond asielzoekerscentra, want dat kan het draagvlak in gevaar brengen. Overheidsfunctionarissen fantaseren bij elkaar dat asielzoekers uitzonderlijk hoog opgeleid zijn en een verrijking voor het land betekenen. Anderen verzinnen dat de economie een geweldige impuls krijgt door de asielzoekers, die bovendien hét medicijn tegen vergrijzing en sukkelende pensioenen zijn. Alles voor het draagvlak.

Logisch dus, dat voortdurend geheimzinnig wordt gedaan over de kosten van het asielbeleid. In Duitsland zijn ze heel wat transparanter. Volgens de prognoses van het Institut der deutschen Wirtschaft te Keulen zal de Duitse overheid dit jaar 22 miljard euro moeten uittrekken voor de opvang en integratie van 1,5 miljoen asielzoekers. In 2017 zou het om nog eens 27,6 miljard euro gaan, dan voor in totaal 2,2 miljoen asielzoekers.

Recent gaf VVD-staatssecretaris Klaas Dijkhoff toe dat zijn adviseurs voor 2016 95.000 asielzoekers verwachtten, maar dat hij er om politieke redenen 58.000 van had gemaakt. Dan komt het niet zo hard aan. En kun je lager begroten.

bron Elsevier 9-2-2016

daar zijn we in Nederland goed in ,draagvlak creëren op drijfzand

Lol en dan zeggen dat sommige mensen te veel over één kam scheren. Liever een miljoen uitkering trekkende Nederlandse lamzakken dan één zo'n vieze maai.

Ja want vieze uitkering trekkende tokkies dragen ook zo veel bij aan de Nederlandse economie. Maar begrijp het wel, jij bent ook zon potentiële uitkering trekkende tokkie gezien al je opmerkingen.

Zou de dossiers van die dakloze gezinnen best wel eens willen zien.

Zou de dossiers van die dakloze gezinnen best wel eens willen zien.

mijn vrouw werkt in een centrum voor daklozenopvang , crisisopvang en verslaafdenzorg,

neem maar van mij aan dat behalve de usual suspects (wiettelers,geesteszieken ,hardcore junkies enz) er ook vrij veel "normale" pechvogels tussen zitten,

er is niet zo gek veel voor nodig voordat je leven een dramatische wending downhill kan nemen en al helemaal als je zelf niet over een groot

sociaal netwerk beschikt.

(ik heb eens een artikel gelezen over verborgen en stille armoede in Wassenaar,

in de volksmond het rijkste dorp van Nederland , nou die schrijnende verhalen had ik alleen in

de bekende tokkie wijken verwacht ,tot de nek toe in de hypotheekschulden en geen geld

meer voor beleg op hun brood,durven niet meer aan de sociale gebeurtenissen meer deel te

nemen enz.)

Laatst bewerkt:
Bedoelde wat ik schreef, hoor. Ben ik echt benieuwd naar.

Heb zelf altijd in de jeugdzorg gewerkt en de zus van m'n vriend doet de intake bij het OCMW. Allebei echt nog nooit 'gewone' daklozen gezien, maar hoeft niet te betekenen dat ze er niet zijn.

Bedoelde wat ik schreef, hoor. Ben ik echt benieuwd naar.

Heb zelf altijd in de jeugdzorg gewerkt en de zus van m'n vriend doet de intake bij het OCMW. Allebei echt nog nooit 'gewone' daklozen gezien, maar hoeft niet te betekenen dat ze er niet zijn.

ergens heb ik het idee dat het in Belgie nog niet zo'n kille verharde samenleving is ,correct me if i'm wrong

(gooien ze bij jullie ook wanbetalers van verkeersboetes 1 of 2 weken in de gevangenis ,

ongeacht of ze voor de kinderen zorgen ,een baan hebben enz?)

Laatst bewerkt:
Ja want vieze uitkering trekkende tokkies dragen ook zo veel bij aan de Nederlandse economie. Maar begrijp het wel, jij bent ook zon potentiële uitkering trekkende tokkie gezien al je opmerkingen.

Helaas had ik niet de mogelijkheid om vanmorgen om 11u al te reageren gezien ik gewoon 40u p/week werk. Maar logisch dat je weer zo reageert want jouw volk kan niet anders. Schelden en proberen te beledigen, verder komt dat parasieten volk van je niet.

Helaas had ik niet de mogelijkheid om vanmorgen om 11u al te reageren gezien ik gewoon 40u p/week werk. Maar logisch dat je weer zo reageert want jouw volk kan niet anders. Schelden en proberen te beledigen, verder komt dat parasieten volk van je niet.
de ironie druipt er van af

kan me voorstellen dat het niet mogelijk is om te reageren als je aan de lopende band staat

Nah, ik heb helaas nooit een baantje kunnen vinden waar ze aan de lopende band korans verbranden dus ben toch maar iets anders gaan doen met m'n leven.

Het maakt ook helemaal niet uit wat voor nutteloos werk je doet, binnenkort wordt je toch vervangen door een paar vluchtelingen. Daarom noem ik je ook een potentiële uitkering trekker :-)

Het maakt ook helemaal niet uit wat voor nutteloos werk je doet, binnenkort wordt je toch vervangen door een paar vluchtelingen. Daarom noem ik je ook een potentiële uitkering trekker :-)

Ik heb je blijkbaar toch iets te laag ingeschat, feit dat je aangeeft dat er meer dan één persoon nodig is om mij te vervangen laat toch zien dat je in ieder geval over een beetje mensenkennis beschikt.

Ik heb je blijkbaar toch iets te laag ingeschat, feit dat je aangeeft dat er meer dan één persoon nodig is om mij te vervangen laat toch zien dat je in ieder geval over een beetje mensenkennis beschikt.

2 parttimers. Daar had je niet aan gedacht he :-)

Terug
Naar boven