Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hadden ze maar werk moeten zoeken die vieze armoedzaaiers maar ze staan liever de hele dag in de rij bij de aldi om bier en sjek de halen van hun uitkering. Dit soort volk moeten ze gelijk het land uit schoppen.
Hoe weten we of het autochtone gezinnen zijn?Lol en dan zeggen dat sommige mensen te veel over één kam scheren. Liever een miljoen uitkering trekkende Nederlandse lamzakken dan één zo'n vieze maai.
Hadden ze maar werk moeten zoeken die vieze armoedzaaiers maar ze staan liever de hele dag in de rij bij de aldi om bier en sjek de halen van hun uitkering. Dit soort volk moeten ze gelijk het land uit schoppen.
Brotoscience die belang hecht aan de Conventie(s) van Genève? Ik sluit niet uit dat de blinden morgen terug kunnen zien, en de lammen wandelen.
Lol en dan zeggen dat sommige mensen te veel over één kam scheren. Liever een miljoen uitkering trekkende Nederlandse lamzakken dan één zo'n vieze maai.
Zou de dossiers van die dakloze gezinnen best wel eens willen zien.
Bedoelde wat ik schreef, hoor. Ben ik echt benieuwd naar.
Heb zelf altijd in de jeugdzorg gewerkt en de zus van m'n vriend doet de intake bij het OCMW. Allebei echt nog nooit 'gewone' daklozen gezien, maar hoeft niet te betekenen dat ze er niet zijn.
Ja want vieze uitkering trekkende tokkies dragen ook zo veel bij aan de Nederlandse economie. Maar begrijp het wel, jij bent ook zon potentiële uitkering trekkende tokkie gezien al je opmerkingen.
de ironie druipt er van afHelaas had ik niet de mogelijkheid om vanmorgen om 11u al te reageren gezien ik gewoon 40u p/week werk. Maar logisch dat je weer zo reageert want jouw volk kan niet anders. Schelden en proberen te beledigen, verder komt dat parasieten volk van je niet.
Helaas had ik niet de mogelijkheid om vanmorgen om 11u al te reageren gezien ik gewoon 40u p/week werk. Maar logisch dat je weer zo reageert want jouw volk kan niet anders. Schelden en proberen te beledigen, verder komt dat parasieten volk van je niet.
kan me voorstellen dat het niet mogelijk is om te reageren als je aan de lopende band staat
Nah, ik heb helaas nooit een baantje kunnen vinden waar ze aan de lopende band korans verbranden dus ben toch maar iets anders gaan doen met m'n leven.
Het maakt ook helemaal niet uit wat voor nutteloos werk je doet, binnenkort wordt je toch vervangen door een paar vluchtelingen. Daarom noem ik je ook een potentiële uitkering trekker :-)
Ik heb je blijkbaar toch iets te laag ingeschat, feit dat je aangeeft dat er meer dan één persoon nodig is om mij te vervangen laat toch zien dat je in ieder geval over een beetje mensenkennis beschikt.