XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

De discussie gaat volgens mij meer over de cultuur die de mensen meebrengen en de druk het sociale stelsel dan de vluchtelingen zelf

zet tienduizenden japanners/Duitsers in Nederland en er zal veel minder tegenstand zijn

hng japanners

Hoe meer ik Theo Francken bezig zie op tv, hoe meer respect ik wel krijg voor die man.
((Onder andere door hetgeen hij zei over de grens van Europa, dat Europa nu veel te laks is en dat de grens met Turkije/Griekenland strenger bewaakt moet worden, en dat asielzoekers van daar al moeten tegengehouden worden, er gekeken moet worden welke mensen er effectief politieke vluchtelingen zijn en welke niet.. + Dat hij zal onderzoeken waarom bijna de helft van de immigranten uit Irak komt, zal kijken wie hij kan terugsturen en z'n best doet om België minder aantrekkelijk te maken voor immigranten/asielzoekers.))

Laatst bewerkt:
Misschien moet je iets verder kijken dan die zielige foto van dat verdronken kindje. Zoals de rellen in Italie, Griekenland, Macedonie, Hongarije. Als je echt op de vlucht bent dan ben je enorm opgelucht en blij zodra je op veilige bodem bent, dan ga je niet rellen of eisen stellen of voedsel weigeren of vrijwilligers provoceren. En ze mogen van mij allemaal vluchten, zolang ze maar de andere kant op gaan. Niet voor niets dat de omliggende landen, die ook allemaal veilig zijn, hun grenzen gesloten houden. Laat ze maar lekker naar Europa gaan, zijn wij er vanaf is de gedacht daar. En niet voor niets.

Ik neem aan dat je uit ervaring spreekt en ook heb moeten vluchten uit je eigen land omdat je leven niet veilig is.

Ik neem aan dat je uit ervaring spreekt en ook heb moeten vluchten uit je eigen land omdat je leven niet veilig is.

Er is inderdaad overal oorlog in de wereld, die mensen zijn in heel de wereld behalve west europa niet veilig.

:roflol:

Wel tof dat Saudi-Arabië al 4 Syrische vluchtelingen heeft opgevangen. Respect.

zijn er ook knappe syrische dames, die vallen vast nog voor de kraakpand en watermeloen lines

hi are you a crack pand because i want to out live you huehue

True, tegelijkertijd hebben ze wel aangeboden om 200 moskeeën te financieren in Duitsland. Het mag allemaal wat kosten om andere landen te vergiftigen met je eigen totalitaire ideologie.

Er is inderdaad overal oorlog in de wereld, die mensen zijn in heel de wereld behalve west europa niet veilig.

met carnaval zijn er best veel lui die limburg uitvluchten en ergens anders asiel zoeken voor een week dat is bijna hetzelfde

De discussie gaat volgens mij meer over de cultuur die de mensen meebrengen en de druk het sociale stelsel dan de vluchtelingen zelf

zet tienduizenden japanners/Duitsers in Nederland en er zal veel minder tegenstand zijn

Feit idd!

Daarbij kijk jij ook alleen maar naar de mensen die weigeren, er zijn gigantisch veel mensen die dankbaar zijn, alleen dat toont de media wat minder dan degene die hulp weigeren.
Dus zeg niet dat ik verder moet kijken dan een zielige foto, als jij niet verder kijkt dan negativiteit in de media.

Uhmm, dat negatieve moet je anders zoeken. Juist de zielige beelden is wat er door de mainstream media getoond wordt!

Verder, zie onderstaande reacties.

Wel tof dat Saudi-Arabië al 4 Syrische vluchtelingen heeft opgevangen. Respect.

die kunnen dat allemaal niet betalen

wij hebben onze financien dik in orde :thumb:

True, tegelijkertijd hebben ze wel aangeboden om 200 moskeeën te financieren in Duitsland. Het mag allemaal wat kosten om andere landen te vergiftigen met je eigen totalitaire ideologie.

Mooie verhalen hier. :popcorn2:

Durf wel te wedden dat drie kwart van de blut und boden liefhebbers hier vol aan het "preppen" is momenteel. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Durf wel te wedden dat drie kwart van de blut und boden liefhebbers hier vol aan het "preppen" is momenteel.

Links of rechts heeft niets te maken met deze discussie.

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Ga nou geen stormfront zooi posten.

Ik denk dat je wel anders piept als hier dikke oorlog uit zou breken en je nergens heen kan en onmenselijk wordt behandeld.
Nu kan jij je dat niet voorstellen, omdat jij het goed hebt en alleen maar aan jezelf denkt.
Je zegt ''vluchtelingen'', bedoel je daarmee dat jij van mening bent dat de vluchtelingen niet werkelijk aan het vluchten zijn?

Ik zeg "vluchtelingen" omdat overgrote deel.gwn economische migrant is en omdat je inderdaad zodra je in veiligheid bent gekomen (in Turkije bijv) ben je niet meer aan het vluchten voor geweld dus oprotten met die parasieten. Ik denk aan Nederland en de Nederlanders. Wtf moeten die lui hier kijk je wel eens die filmpjes die ze posten van rellen agressie btje allah akbar schreeuwen etc. Die kk apen moet je n iet importeren. Zelfs arabische landen zeggen dat je niet die lui in je gemeenschap kan opnemen want slecht voor sociale cohesie. Vieze moreelhonden die voor dit zijn mogen van mij ook over de grens worden geschoten.

Feit idd!

Uhmm, dat negatieve moet je anders zoeken. Juist de zielige beelden is wat er door de mainstream media getoond wordt!

Verder, zie onderstaande reacties.

Wat moet ik met onderstaande reacties?
Beetje gevalletje ''ja als zij het niet doen, dan hoeven wij dat ook niet hoor!'' ?

Dat negatieve moet je niet (ergens?) anders zoeken, want ik heb er ook over gehoord en zo ver zoek ik niet eens. De zielige beelden zijn nodig om mensen zoals jij ervan te overtuigen dat het wél noodzakelijk is dat zij vluchten. Helaas blijf je denken dat het allemaal wel mee valt.

Buiten alles om, had ik het alsnog tegen ijzer en niet tegen jou en ging het mij om de ''vluchtelingen'', waarbij ik vragen kreeg over de bedoeling van de aanhalingstekens.

Wat moet ik met onderstaande reacties?
Beetje gevalletje ''ja als zij het niet doen, dan hoeven wij dat ook niet hoor!'' ?

Dat negatieve moet je niet (ergens?) anders zoeken, want ik heb er ook over gehoord en zo ver zoek ik niet eens. De zielige beelden zijn nodig om mensen zoals jij ervan te overtuigen dat het wél noodzakelijk is dat zij vluchten. Helaas blijf je denken dat het allemaal wel mee valt.

Buiten alles om, had ik het alsnog tegen ijzer en niet tegen jou en ging het mij om de ''vluchtelingen'', waarbij ik vragen kreeg over de bedoeling van de aanhalingstekens.

Eerlijk wat.moeten ze hier ongelovelijke cultuur kloof hier is al een overschot aan laagopgeleiden zonder werk echt wat moeten we met dat soort moreelloze honden die onze cultuur verafschuwen. Ze zijn geen vluchtelingen meer zodra ze op de eerst mogelijke veilige bodem zijn. Zodra ze hier zijn lekker aan het overheidsinfuus en wij staan met zn allen garant. Nee geen kinderen nemen want je wil ze een goede toekomst bieden. Omdertussen fucken die monkeys door en mogen we steeds langer wachten met onze eigen kinderwensjes terwijl we wel almaar meer dokken voor die inteeltmassa. Op gegeven moment zijn wij als indianen in de minderheid en worden wij opgejaagd en afgemaakt

Eerlijk wat.moeten ze hier ongelovelijke cultuur kloof hier is al een overschot aan laagopgeleiden zonder werk echt wat moeten we met dat soort moreelloze honden die onze cultuur verafschuwen. Ze zijn geen vluchtelingen meer zodra ze op de eerst mogelijke veilige bodem zijn.

Nogmaals, ik heb het over vluchtelingen. Vluchtelingen horen niet te denken aan: hmm welk land zal ik kiezen waarbij ik een hogere kans op slagen heb?

Die laatste zin is je eigen fantasie.

Terug
Naar boven