XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

Eu besloot om zich solidair op te stellen vr de vluchtelingen. Maar dbb zit vol met extrrem rechtse outcasts en zij zijn tegen de vluchtelingen, gewoon omdat ze moslims zijn en vaak hebben ze een negatief ervaring met moslims omdat mustafa hun zus een h**r noemde (niet geheel onterecht)

oeee jongens

racisme!!11!

• Topic Starter Topic Starter
Eerst IS verdedigen, en nu de vluchtelingen ten gevolge van IS.

Oké, 'dearly' noted

Eu besloot om zich solidair op te stellen vr de vluchtelingen. Maar dbb zit vol met extrrem rechtse outcasts en zij zijn tegen de vluchtelingen, gewoon omdat ze moslims zijn en vaak hebben ze een negatief ervaring met moslims omdat mustafa hun zus een h**r noemde (niet geheel onterecht)

Ik heb persoonlijk geen negatieve ervaring met moslims maar wat mij betreft vinden ze een bom uit die elke moslim ter wereld in een hoopje stof veranderd. Het is over het algemeen gewoon een klote volk, ze passen zich nergens aan. Al zijn ze hier geboren, ze voelen zich nooit Nederlander. Zijn tegen alles waar Nederland voor staat, hebben het altijd over 'die Hollanders' of 'die kaaskoppen' of weet ik veel wat ze allemaal bedenken. Ze zoeken altijd de confrontatie op, vallen altijd in groepen een enkeling lastig. Ze zijn verantwoordelijk voor het overgrote deel aan criminaliteit, ze vertikken het om in het openbaar Nederlands te spreken. Ze kotsen op ons, ik kots op hun! Ze zijn 100% zelf verantwoordelijk voor de enorme haat die de laatste jaren is ontstaan richting dat volk, niemand wordt geboren als racist en vol haat. Daar heeft deze zieke maatschappij voor gezorgd.

Ik ken zeker wel enkele goede moslims maar als ik moet kiezen of niemand of allemaal dan mogen ze van mij per direct allemaal van deze aardbol verdwijnen. Liever vandaag dan morgen.

Tsja, het lijkt erop dat de huidige vluchtelingen ellende en hoe deze lui voorrang krijgen op eigen volk de racist in me heeft laten ontwaken. So be it.

-

Laatst bewerkt:
http://www.nu.nl/buitenland/4124637/auto-rijdt-in-demonstratie-koerden-in-bern.html

Ook weer zoiets.. Koerden en Turken in Zwitserland.. rot toch gewoon op en blijf in je eigen grafland en ga daar lekker demonstreren en rellen of pas je aan aan waar je woont. Dit is precies wat dit volk kenmerkt en wat mijn vorige post weer eens bevestigd. Waar ze ook wonen, ze zullen zich nooit Zwitser Nederlander Belg Duitser of wat dan ook voelen. Aanpassen en inburgeren is ze totaal onbekend en grijpen elke gelegenheid aan om problemen te kunnen maken.

Precies wat je van die asielzoekers ook kunt verwachten, de ene na de andere rel en demonstratie zodra ze hier eenmaal gevestigd zijn om wat er aan de andere kant vd wereld gebeurt. Respect of waardering voor wat ze hier krijgen kennen ze al helemaal niet.

Ik zie al Nederlanders in Canada demonstreren om wat er hier gebeurt. Nee, de Nederlander die daar woont voelt zich Canadees en heeft zich aangepast en stelt geen eisen.

En Hitler draait zich idd om in zijn graf, niet om de comments hier maar om wat er momenteel in Duitsland gebeurt!

Iedereen die nee heeft gestemd is een extreem rechtse neo-nazi

Brotoscience heeft wel gelijk dat er te weinig intellectueel rechts in de politiek zit.

Ik moet er ook niet aan denken.

http://www.nu.nl/buitenland/4124637/auto-rijdt-in-demonstratie-koerden-in-bern.html

Ook weer zoiets.. Koerden en Turken in Zwitserland.. rot toch gewoon op en blijf in je eigen grafland en ga daar lekker demonstreren en rellen of pas je aan aan waar je woont. Dit is precies wat dit volk kenmerkt en wat mijn vorige post weer eens bevestigd. Waar ze ook wonen, ze zullen zich nooit Zwitser Nederlander Belg Duitser of wat dan ook voelen. Aanpassen en inburgeren is ze totaal onbekend en grijpen elke gelegenheid aan om problemen te kunnen maken.

Precies wat je van die asielzoekers ook kunt verwachten, de ene na de andere rel en demonstratie zodra ze hier eenmaal gevestigd zijn om wat er aan de andere kant vd wereld gebeurt. Respect of waardering voor wat ze hier krijgen kennen ze al helemaal niet.

Ik zie al Nederlanders in Canada demonstreren om wat er hier gebeurt. Nee, de Nederlander die daar woont voelt zich Canadees en heeft zich aangepast en stelt geen eisen.

En Hitler draait zich idd om in zijn graf, niet om de comments hier maar om wat er momenteel in Duitsland gebeurt!

Hoor altijd het woordje aanpassen, maar wat houdt dit precies in?
Dat je de taal beheerst en je aan de wet moet houden, maar verder, aanpassen aan wat, aan wie? Moet je van een bepaalde muziek genre gaan houden, bepaalde kleren dragen, je auto op zaterdag wassen, bepaald merk bier drinken, tijdens een wk je oranje verkleden en leren hossen tijdens carnaval? Zijn wij Nederlanders/Belgen dan wel allemaal aangepast aan elkaar?

Ik woon zelf in Duitsland, kan de taal en houdt me aan de wet maar verder boeit het mij geen ene reet of mijn buurman mij goed aangepast aan Duitsers vindt of niet. Zo vinden ze het hier not done om op zondag iets van arbeid te verrichten aan bijv. je tuin. Aanpassen is je bemoeien met anderen, fl**ker op met wat ik op zondag doe.

Hoor altijd het woordje aanpassen, maar wat houdt dit precies in?
Dat je de taal beheerst en je aan de wet moet houden, maar verder, aanpassen aan wat, aan wie? Moet je van een bepaalde muziek genre gaan houden, bepaalde kleren dragen, je auto op zaterdag wassen, bepaald merk bier drinken, tijdens een wk je oranje verkleden en leren hossen tijdens carnaval? Zijn wij Nederlanders/Belgen dan wel allemaal aangepast aan elkaar?

Aanpassen is dat je je schikt met de reeds bestaande leefgewoontes. Dat je je neerlegt bij bepaalde zaken en daar niet over in opstand komt of bepaalde eisen gaat stellen. Niet klagen en zeuren maar respect hebben voor, proberen te wennen aan ipv altijd maar het tegenovergestelde eisen en willen.

Een Turk (bijvoorbeeld) komt hier wonen, wacht tot al z'n papierwerk in orde is en gaat dan hier zeiken en eisen dat wij er maar voor moeten zorgen dat bepaalde zaken in Turkije anders moeten. Dit is gewoon kenmerkend voor dit slag volk, andersom gebeurt dit gewoonweg niet. En diezelfde Turk krijgt kinderen hier in Nederland, die kinderen zullen zich altijd Turk blijven voelen. Hier geboren maar het toch nodig vinden om wanneer Turkije wint van Nederland met voetbal de straat op te gaan, de hele avond te gaan toeteren. Lekker provoceren, uitdagen en loopt het uit de hand zijn wij weer de racisten. Die mensen horen hier gewoonweg niet, punt.

Een multiculturele samenleving kan leuk zijn wanneer er respect en waardering voor elkaar zou zijn, alleen is de realiteit anders. En dit komt ook NOOIT meer goed. We leven in een haat maatschappij en die haat zal alleen maar blijven toenemen. Daar zorgen ze wel voor want als ze ergens goed in zijn is het wel het aanwakkeren van geweld, van haat. Nou, die is ondertussen wederzijds.

Echt, de media brengt alleen maar de zielige verhalen en niet de realiteit. Ik merk het overal, alleen de zielige beelden worden getoond en als het even kan worden ze met zielige woorden gebracht.

Alle aantallen die in de media worden geslingerd zullen uiteindelijk veel meer zijn maar men zegt: "het zijn er zo weinig waar hebben we het over". Dat wordt als argument en monddood reden gebruikt maar in de praktijk gaan het veel meer mensen zijn en dat zegt niemand, media niet en linkse politici niet. En als kritische politici dat melden heet dat het volk 'angstaanjagen' maar een blinde ziet dit toch aankomen ?

Waar zijn de beelden dat diezelfde vluchtelingen het eten niet pruimen ? Water weggooien over het spoor ? Of zich provocerend op stellen naar hulpverleners ? Dat laat men niet zien en daarmee blijft de media in gebreken en geven ze het volk dat niet verder kijkt dan de standaard journaals een vertekend beeld. EENRICHTINGSVERKEER.

Nee als er brood wat amateuristisch in een groep wordt gegooid wordt dat gebracht alsof het 40*45 bergen-belsen betrof wat een belediging is voor de gevangen van de holocaust.

Baby's MOETEN van de media veelvuldig in beeld want dat is schokkend maar het merendeel van de vluchtelingen zijn man en tussen de 20 en 40.

Neem nou die vader van dat overleden jochie op het strand, er gaan sterke verhalen in de rondte dat hij zelf een mensensmokkelaar is en zelf zijn zoon de dood heeft ingejaagd. Toen die foto uitkwam, na 5 minuten stond de hele vaderlandse media op zijn kop maar nu geeft men niet thuis want dat past niet in het straatje. [Link niet meer beschikbaar]

Als je het Belgische VRT journaal kijkt ook, wat een linkse pro vluchtelingen propaganda allemaal gatverdamme dat is dan de media.

Ik keek recent naar een politiek programma op het Belgisch kanaal van het Europees Parlement, de Vlaamse mevrouw ging naderhand politici interviewen, toen de kritische politici aan het woord kwamen Vlaams Belang en van een Hongaarse partij) merkte je dat ze niet objectief kon luisteren en vragen stellen.

Wat VTM liet zien (geen idee of het ook op vrt kwam) is dat de vluchtelingen die achtergebleven zijn in hun land om het te verdedigen geen respect hebben voor hun landgenoten die naar Europa zijn gevlucht. Die vinden ze lafaards en verraders die hun land in de steek laten. Ook dat zij smokkelaars 5-10K betalen en dan verdrinken kreeg geen respect.

Echt, de media brengt alleen maar de zielige verhalen en niet de realiteit. Ik merk het overal, alleen de zielige beelden worden getoond en als het even kan worden ze met zielige woorden gebracht.

Alle aantallen die in de media worden geslingerd zullen uiteindelijk veel meer zijn maar men zegt: "het zijn er zo weinig waar hebben we het over". Dat wordt als argument en monddood reden gebruikt maar in de praktijk gaan het veel meer mensen zijn en dat zegt niemand, media niet en linkse politici niet. En als kritische politici dat melden heet dat het volk 'angstaanjagen' maar een blinde ziet dit toch aankomen ?

Waar zijn de beelden dat diezelfde vluchtelingen het eten niet pruimen ? Water weggooien over het spoor ? Of zich provocerend op stellen naar hulpverleners ? Dat laat men niet zien en daarmee blijft de media in gebreken en geven ze het volk dat niet verder kijkt dan de standaard journaals een vertekend beeld. EENRICHTINGSVERKEER.

Nee als er brood wat amateuristisch in een groep wordt gegooid wordt dat gebracht alsof het 40*45 bergen-belsen betrof wat een belediging is voor de gevangen van de holocaust.

Baby's MOETEN van de media veelvuldig in beeld want dat is schokkend maar het merendeel van de vluchtelingen zijn man en tussen de 20 en 40.

Neem nou die vader van dat overleden jochie op het strand, er gaan sterke verhalen in de rondte dat hij zelf een mensensmokkelaar is en zelf zijn zoon de dood heeft ingejaagd. Toen die foto uitkwam, na 5 minuten stond de hele vaderlandse media op zijn kop maar nu geeft men niet thuis want dat past niet in het straatje. [Link niet meer beschikbaar]

Als je het Belgische VRT journaal kijkt ook, wat een linkse pro vluchtelingen propaganda allemaal gatverdamme dat is dan de media.

Ik keek recent naar een politiek programma op het Belgisch kanaal van het Europees Parlement, de Vlaamse mevrouw ging naderhand politici interviewen, toen de kritische politici aan het woord kwamen Vlaams Belang en van een Hongaarse partij) merkte je dat ze niet objectief kon luisteren en vragen stellen.

Je zevert over pietlullige zaken.
Ge kunt klagen zoveel je wilt over de media, dat doet er allemaal niet toe. Eu heeft al beslist om ze op te vangen. Its gonna happen. Dus stop eens met te janken.
Zeg hallo tegen je nieuwe buurman el yaklifi mohammed bouyasha

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

en multiculturele samenleving kan leuk zijn wanneer er respect en waardering voor elkaar zou zijn, alleen is de realiteit anders. En dit komt ook NOOIT meer goed. We leven in een haat maatschappij en die haat zal alleen maar blijven toenemen. Daar zorgen ze wel voor want als ze ergens goed in zijn is het wel het aanwakkeren van geweld, van haat. Nou, die is ondertussen wederzijds.

Een mooi voorbeeld van een haat maatschappij is deze thread op dbb, hier zie je duidelijk dat de haat van 1 kant komt, vd autochtonen naar de immigranten.
Gelukkig is de mening ve gemiddelde dbber niks waard, hun stem verdwaalt in partijen zoals vlaams belang of geert wilders :roflol:
Ook al stemmen de vlamingen op nva, ook zij kunnen gn drol doen tegen de toestroom v vluchtelingen.

Echt figuren zoals hierboven met hun extreemlinkse opvattingen staan aan de grond van de Westerse ondergang.

Niveau loos bericht man, vol vooroordelen.

Heb je weleens nagedacht dat menigeen niet tegen islam is maar groter gesteld tegen religie ? islamofobie is daarom een onnodige kreet die velen op islam critici spuien. Maar dat is weer zo'n demagogie term om mensen kalt te stellen, monddood maken voordat de discussie er is.

Als het christendom eenzelfde opmars zou maken zou er net zo veel kritiek zijn, sterker nog dan zou er nog meer kritiek zijn want dan ging het naar alle waarschijnlijkheid om veelal blanke religieuzen en dan mag geheel links ook los gaan tegen religie omdat het geen buitenlanders betreft. LINKS is feitelijk anti-religieus maar zijn niet te horen als het over opmars islam gaat.

Dan zou de Pvda, d'66, sp het hoogst van de toren blazen dat NL weer in een religieuze samenleving aan het belanden is, de hypocrisie.

Broto de opperdhimmi. Ben je al begonnen aan een cursus Arabisch?

• Topic Starter Topic Starter
Een mooi voorbeeld van een haat maatschappij is deze thread op dbb, hier zie je duidelijk dat de haat van 1 kant komt, vd autochtonen naar de immigranten.
Gelukkig is de mening ve gemiddelde dbber niks waard, hun stem verdwaalt in partijen zoals vlaams belang of geert wilders :roflol:
Ook al stemmen de vlamingen op nva, ook zij kunnen gn drol doen tegen de toestroom v vluchtelingen.

Je hebt duidelijk het eerste artikel niet gelezen. Vlaams Belang en N–VA behalen bij mijn weten geen 80% v.d. stemmen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven