AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

Nogmaals, ik heb het over vluchtelingen. Vluchtelingen horen niet te denken aan: hmm welk land zal ik kiezen waarbij ik een hogere kans op slagen heb?

Die laatste zin is je eigen fantasie.

Wtf praat jij mij in een fantasie terwijl wat jij zegt daar precies op neerkomt dus of je geeft aan dat jijzelf een fantast bent of je kan gewoon geen verbanden leggen.

Wtf praat jij mij in een fantasie terwijl wat jij zegt daar precies op neerkomt dus of je geeft aan dat jijzelf een fantast bent of je kan gewoon geen verbanden leggen.

Sorry, ik wist niet dat je zelf geen Nederlands kon.
Ik zal het uitleggen.
Een vluchteling is iemand die van hun eigen land vlucht vanwege oorlog of door vervolging door hun eigen land, op basis van discriminerende gronden.
Als een vluchteling aankomt in een veilig land, is hij nog steeds een vluchteling. Pas wanneer procedures rond zijn kan zijn status als vluchteling worden omgezet naar bijvoorbeeld burger.

Dat negatieve moet je niet (ergens?) anders zoeken, want ik heb er ook over gehoord en zo ver zoek ik niet eens. De zielige beelden zijn nodig om mensen zoals jij ervan te overtuigen dat het wél noodzakelijk is dat zij vluchten.

Ja slaat de spijker op z'n kop! Want als ze alles laten zien zal dat never nooit niet gebeuren. Nu worden er idd een hoop mensen "overtuigd". Gelukkig zijn er nog meer dan voldoende anderen die zich niet laten misleiden.

Laatst bewerkt:
Sorry, ik wist niet dat je zelf geen Nederlands kon.
Ik zal het uitleggen.
Een vluchteling is iemand die van hun eigen land vlucht vanwege oorlog of door vervolging door hun eigen land, op basis van discriminerende gronden.
Als een vluchteling aankomt in een veilig land, is hij nog steeds een vluchteling. Pas wanneer procedures rond zijn kan zijn status als vluchteling worden omgezet naar bijvoorbeeld burger.

Je probeert mijn stelling te ontkrachten met argumenten die daarmee niets te maken hebben. Donderstraal maar lekker op met je betweterij.

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Ja slaat de spijker op z'n kop! Want als ze alles laten zien zal dat never nooit niet gebeuren. Nu worden er idd een hoop mensen overtuigd. Gelukkig zijn er nog meer dan voldoende anderen die zich niet laten misleiden.

"Overtuigd" moet dus "misleid" zijn. Nooit een keer in staat om een objectieve weergave te geven van een onderwerp: NOS

Je probeert mijn stelling te ontkrachten met argumenten die daarmee niets te maken hebben. Donderstraal maar lekker op met je betweterij.

Je stelling:
''Ze zijn geen vluchtelingen meer zodra ze op de eerst mogelijke veilige bodem zijn.''

Argumenten:
''Een vluchteling is iemand die van hun eigen land vlucht vanwege oorlog of door vervolging door hun eigen land, op basis van discriminerende gronden.
Als een vluchteling aankomt in een veilig land, is hij nog steeds een vluchteling. Pas wanneer procedures rond zijn kan zijn status als vluchteling worden omgezet naar bijvoorbeeld burger.''

Hoe heeft dat niks te maken met jouw stelling?

Ik zou een cursus Nederlands doen als ik jou was, de gemiddelde asielzoekende Turk kan nog beter Nederlands dan jij. Dat wilt dan advocaat worden :roflol:

Je stelling:
''Ze zijn geen vluchtelingen meer zodra ze op de eerst mogelijke veilige bodem zijn.''

Argumenten:
''Een vluchteling is iemand die van hun eigen land vlucht vanwege oorlog of door vervolging door hun eigen land, op basis van discriminerende gronden.
Als een vluchteling aankomt in een veilig land, is hij nog steeds een vluchteling. Pas wanneer procedures rond zijn kan zijn status als vluchteling worden omgezet naar bijvoorbeeld burger.''

Hoe heeft dat niks te maken met jouw stelling?

Ik zou een cursus Nederlands doen als ik jou was, de gemiddelde asielzoekende Turk kan nog beter Nederlands dan jij. Dat wilt dan advocaat worden :roflol:

Je mist veel informatie. Ga lekker koken.

Maar wie was dublinverordening?

Hoe meer ik Theo Francken bezig zie op tv, hoe meer respect ik wel krijg voor die man.
((Onder andere door hetgeen hij zei over de grens van Europa, dat Europa nu veel te laks is en dat de grens met Turkije/Griekenland strenger bewaakt moet worden, en dat asielzoekers van daar al moeten tegengehouden worden, er gekeken moet worden welke mensen er effectief politieke vluchtelingen zijn en welke niet.. + Dat hij zal onderzoeken waarom bijna de helft van de immigranten uit Irak komt, zal kijken wie hij kan terugsturen en z'n best doet om België minder aantrekkelijk te maken voor immigranten/asielzoekers.))

Theo francken praat gewoon maar, hij kan de grenzen niet dicht doen. Onzin prietpraatjes van hem

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

altijd die lui die klagen over de mainstream media en vervolgens allemaal random site shit posten
Dit.

Massale verkrachtingsgolf :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Hell93 is de nieuwe Angelus.

Misschien moeten ze de grenzen weer dicht gooien.

-

Laatst bewerkt:
ik mis Dietser

Het grootste gedeelte van de Nederlanders is zelfs bang voor een 12 jarige Hassan of Mohammed.

Tegenwoordig ook de leeftijd waarop ze beginnen met snackbars overvallen.

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Wauw en waar haal jij die conclusie vandaan als ik vragen mag?
Kerels van 20 tot 30 jaar mogen niet wegvluchten van oorlog?
Er is weinig tot geen medische hulp in Syrië op dit moment en de oorlog is niet simpelweg aan te vechten met wat ventjes die niet in het leger zitten, van 20 tot 30 jaar.

Daarbij vind ik dat Nederlanders te veel zeuren, ten eerste omdat het wel degelijk om vluchtelingen gaat en ten tweede omdat Nederland niet eens een van de landen is die de meeste vluchtelingen opneemt.

Vluchtelingen keren terug. Kijk trouwens bijv die reportage van Karskens eens.

Tegenwoordig ook de leeftijd waarop ze beginnen met snackbars overvallen.

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Vluchtelingen keren terug. Kijk trouwens bijv die reportage van Karskens eens.

Volgens het Vluchtelingenverdrag is een vluchteling iemand die in zijn thuisland gegronde vrees heeft voor vervolging. Redenen voor vervolging kunnen zijn: ras, godsdienst, nationaliteit, politieke overtuiging of seksuele voorkeur. De vluchteling kan in eigen land geen bescherming krijgen tegen deze vervolging.
In Nederland krijgt hij een asielvergunning en de garantie dat hij niet wordt teruggestuurd naar zijn eigen land. Verder krijgt hij een aantal bijzondere rechten, zoals toegang tot de arbeidsmarkt. Dat stelt hem in staat een nieuw bestaan op te bouwen.

Bron: http://www.vluchtelingenwerk.nl/feiten-cijfers/wie-vluchteling

Vluchtelingen keren niet terug (tenzij zij dit zelf willen denk ik). Asielzoekers worden door de IND erkend (of niet) als asiekzoeker of als vluchteling. Een vluchteling krijgt dus een asielvergunning, een asielzoeker moet daar op wachten en dan is het nog de vraag of dit wel of niet wordt afgegeven.

Heb je een directe link voor me naar de juiste reportage van Karskens?

Terug
Naar boven