AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.721
Just another day in paradise...

DHtIXqYXgAAzVby.jpg

Nationalists are un-patriotic. A true patriot is proud of his nation, needs unity, openness, cooperation with others, the strength found in compromise and debate.

Today, on the European Day of remembrance for victims of all totalitarian and authoritarian regimes, I want to send a clear message that to be a patriot is to be European, to be European is to be a patriot.
:rolleyes::kots:

Hoe komt het nou dat dit echt ~100% mannen zijn? Het lijkt me bij deze stromen niet zoveel het geval dat vrouw en kids later komen..

Vrouwen mogen in de landen waar deze migranten vandaan komen niks hebben en kunnen dus de mensensmokkelaars niet betalen? Of zit er wat anders achter?

Waarom hoor je daar geen goedmensen over?
Het zijn vooral mannen die het hier proberen en zo gauw ze kans maken op een verblijfsvergunning dan komt de rest van de familie pas. Vaak zijn het ook gewoon alleenstaande mannen die in hun land van herkomst geen toekomst hebben of geen zin hebben om te werken voor weinig. Vandaar was het afgelopen jaar ook zon gekke werk met alle noord-afrikanen die ineens NL inkwamen vanuit Duitsland. Ook voor veel overlast gezorgd

Aardige jongens maar ze worden verne*kt en gek gemaakt door het systeem. En daardoor niet alleen zij. Niemand wint. Dat is het trieste. Ga terug en ontwikkel daar hoop en kansen voor gasten die (kennelijk) iets willen. Volgens mij willen de meeste ook het liefst in eigen land of regio blijven als je het ze vraagt, maak anders duidelijk dat dat toch het beste is. De hoop die ze hebben en laten zien zal als sneeuw voor de zon verdwijnen en dan?

Laatst bewerkt:
Denk dat we amper nullen genoeg hebben om het geld te tellen wat naar Afrika gegaan is de laatste 50 jaar.

Klassieke ontwikkelingshulp is faliekant mislukt. Volgens mij gaf NL ongeveer de helft aan Afrika, in 2008 werd er 4,8 miljard gegeven -> is dus 2,4 miljard aan Afrika. Als je die lijn aan zou houden kom je in tien jaar al op ±€25 miljard.

Dan ben je er nog lang niet. Migranten wereldwijd sturen ook geld naar thuislanden. Daar gaat jaarlijks rond de 400 miljard in om.
p1nuPBBl.jpg

Vanuit DLD gaat er op die manier al 1 miljard naar Turkije. Hoeveel zou daarvan afkomstig zijn middels uitkeringen etc? Ik denk als je dat zou uitkammen stijl achterover slaat.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.739
"Het gezin, dat nu vijf kinderen telt, reisde ongeveer twee jaar geleden naar Duitsland."

xzibit-1.jpg

Terug
Naar boven