AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ik krijg toch wel elke keer een flinke moraalpaal als er weer eens in het nieuws is dat Orban vierkant schijt heeft aan wat de EU hem allemaal oplegt.

Ik hoop dat Polen,Hongarije en Bulgarij hun niet gaan laten chanteren en hun been stijf houden.
 
Laatst bewerkt:
Gevluchte gemartelde Koerdische journalist herkent zijn beulen in vluchtelingenstroom

SqVDmga.gif

Ja maar die hebben hun leven gebeterd zijn ondertussen hoogopgeleid en gaan een bijdrage leveren aan onze maatschappij.
 
Ik hoop dat Polen,Hongarije en Bulgarij hun niet gaan laten chanteren en hun been stijf houden.

De Visegrádgroep sowieso. Wat is precies aan de hand met Bulgarije?
Ja maar die hebben hun leven gebeterd zijn ondertussen hoogopgeleid en gaan een bijdrage leveren aan onze maatschappij.

2014 belde, ze willen hun grapje terug. :o
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
De Visegrádgroep sowieso. Wat is precies aan de hand met Bulgarije?



2014 belde, ze willen hun grapje terug. :o

Ze kunnen blijven bellen. Ik neem niet op.

Een goede mop eentje van 2014 waar we in 2024 en jaren later nog veel plezier aan gaan beleven in Europa.
Waar we nu trouwens al plezier aan beleven,maar tegen dan nog veel meer.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bang van haaien. :(
 
NPO slash VARA marionet Eric Corton strikes again

screenshot_961.png


Tijdens de vluchtelingencrisis stuurde de linkse NPO-presentator Eric Corton een tweetje de lucht in waarop een Syrisch weesje te zien was dat lag te slapen tussen twee graven van zijn ouders (zie foto links). Veel mensen reageerden geschokt en de tweet werd duizenden keren geretweet en op Facebook evenveel keren gedeeld. Dankzij de kritische journalist Harald Doornbos weten we inmiddels dat de foto het werk was van een Saoedische kunstenaar. “Het jongetje was helemaal geen wees en de ‘graven van zijn ouders’ waren gewoon hoopjes stenen”, aldus Doornbos. De Saoedische kunstenaar had nog een foto gemaakt, waarop het jongetje er veel vrolijker uitziet, maar die foto twitterde Corton niet. Dat paste niet in zijn straatje……..
 
NPO slash VARA marionet Eric Corton strikes again
Heeft hij dit met opzet gedaan of wist die niet beter? Weet nog goed dat die druiloor een beller in de uitzending had die op de pvv stemde, ergens bezwaar tegen maakte en toen opgehangen werd zei tokkie corton: "ze spreekt wel goed Nederlands". Zo van stemmen op de pvv maakt je gelijk een halve analfabeet.
 
Laatst bewerkt:
Blijkt dus dat hij er gelijk op gewezen werd maar hetzelfde bleef denken. Wat een lul ben je dan.
 
Back
Naar boven