AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

Ze komen hier sowieso. Beter dat je hen accepteert ipv zeikt.

Ze komen hier sowieso. Beter dat je hen accepteert ipv zeikt.

Als dalijk blijkt da er een aan slag hier in Europa is gepleegd door een is strijder die met de vluchtelingen stroom mee deze kant op is gekomen

Dan roep jij natuurlijk da ze niet Alemaal et zelfde zijn en we de vluchtelingen niet over een kam moeten scheren .

Dit is gewoon een grote faal van europa
We weten niet wie we binnen halen

Een vluchteling Een goudzoeker of een terrorist

Als een terrorist naar europa wilt komen dan komen ze toch wel, ze hoeven niet te wachten op een vluchtelingenstroom.

Als een terrorist naar europa wilt komen dan komen ze toch wel, ze hoeven niet te wachten op een vluchtelingenstroom.

Het probleem is dat moslims vaak pas gaan radicaliseren wanneer ze Europa binnenkomen. Grote migraties vanuit het Midden-Oosten gaan dat alleen erger maken. Heb niets tegen migratie op zich, maar wat er nu gebeurd zal zeker merkbare negatieve gevolgen hebben op Europa.

Het probleem is dat moslims vaak pas gaan radicaliseren wanneer ze Europa binnenkomen. Grote migraties vanuit het Midden-Oosten gaan dat alleen erger maken. Heb niets tegen migratie op zich, maar wat er nu gebeurd zal zeker merkbare negatieve gevolgen hebben op Europa.

Heb je een bron oid daarvan? Ik hoor juist vooral dat moslims buiten europa gaan radicaliseren en de europesche moslims daardoor vaak naar die landen gaan.

Heb je een bron oid daarvan? Ik hoor juist vooral dat moslims buiten europa gaan radicaliseren en de europesche moslims daardoor vaak naar die landen gaan.

In België zijn er tich voorbeelden van ronselaars die de jeugd willen radicaliseren. Check bv maar eens Sharia4Belgium.
Nadien gaan ze naar het buitenland voor hun 'opleiding' maar dan komen ze gewoon lekker terug. Nu ja, tenzij ze hopelijk
daar worden neergeschoten

Heb niet 1 specifieke bron. Is al vaak door onderzoekers en profs melding van gemaakt, jongeren hier lezen propaganda op het internet afkomstig van terroristische organisaties en radicale islamitische leiders en gaan zo radicaliseren. Het is al lang niet meer noodzakelijk zo dat een terrorist in het Midden-Oosten wordt gemaakt en dan hierheen komt. Nee, helaas is het tegenwoordig zo dat Westerse jongeren gewoon van op afstand worden gehersenspoeld. Een perfect gematigde en geïntegreerde moslimjongere kan zo in een terrorist veranderen, is ook al vaak gebeurd.

Neemt het aantal moslims ergens toe, dan neemt de potentiële macht van bijv. ISIS daar ook toe want zij rekruteren wereldwijd. De oplossing is ISIS kapotmaken, maar ook de instroom van moslims niet uit de hand laten lopen.

Tuurlijk komen terroriste toch wel ook zonder vluchtelinge stroom

Het probleem is alleen dat als ze op gaan in de stroom het veel moeilijker is om te weten wie wie is

We hebbe geen enkel idee wie we binne laten

Veder heb ik ook niet het idee dat de stroom deZe kant op ook weer terug zal kere. Mocht de rust weder gekeert zijn in syrie.

De naïviteit straalt weer eens van je post af. Waarom moet je het die lui zo gemakkelijk maken? Ben je soms geil van die moslims?

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Heb niet 1 specifieke bron. Is al vaak door onderzoekers en profs melding van gemaakt, jongeren hier lezen propaganda op het internet afkomstig van terroristische organisaties en radicale islamitische leiders en gaan zo radicaliseren. Het is al lang niet meer noodzakelijk zo dat een terrorist in het Midden-Oosten wordt gemaakt en dan hierheen komt. Nee, helaas is het tegenwoordig zo dat Westerse jongeren gewoon van op afstand worden gehersenspoeld. Een perfect gematigde en geïntegreerde moslimjongere kan zo in een terrorist veranderen, is ook al vaak gebeurd.

Neemt het aantal moslims ergens toe, dan neemt de potentiële macht van bijv. ISIS daar ook toe want zij rekruteren wereldwijd. De oplossing is ISIS kapotmaken, maar ook de instroom van moslims niet uit de hand laten lopen.

Oplossing is uitstroom van moslims uit europa. Verban de koran en verbiedt het geloof.

Hoe verbazingwekkend positief bepaalde mensen zich blijven opstellen kan er bij mij ook niet in. Of deze personen zijn gewoon zelf moslim of ze ne*ken er een want anders hou je dit soort nonsens niet vol.

De naïviteit straalt weer eens van je post af. Waarom moet je het die lui zo gemakkelijk maken? Ben je soms geil van die moslims?

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Oplossing is uitstroom van moslims uit europa. Verban de koran en verbiedt het geloof.

Ik maak het ze niet gemakkelijk, Nederland doet dat zelf met open grenzen. Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben, ik zeg dat het makkelijk is.
Je hoeft je niet te gedragen als een klein kind om je punt te maken.

Net ticket Kroatië geboekt. Hoor nu op de radio: vluchtelingen proberen massaal via Kroatië Europa binnen te komen. FML.

Vaak/meestal is het een integratieprobleem waardoor jongeren hun toevlucht zoeken in het radicale. Ze zijn op zoek naar een identiteit en extremisten vormen meestal een hecht clubje 'broeders' waar ze bij horen. Hetzelfde geldt voor bendevorming.

Ben het met je eens, al denk ik dat het integratieproces hierbij ook vooral een oppervlakkige rol speelt. Dat er wel een goede integratie is maar daarnaast toch ook de discriminatie/rascisme/vooroordelen ziet bij zichzelf of andere immigranten. Sommige gaan dan ook een wrok koesteren en als ze wat goedgelovig zijn dan stappen ze natuurlijk in dezelfde val als de meeste extremisten met een criminele achtergrond.

Het is ondertussen al een cultureel probleem geworden wat niet in één twee op te lossen gaat zijn. Veel autochtonen hebben, al dan niet terecht, een slechte referentie voor allochtonen en andersom is hetzelfde probleem van toepassing. Het is een beetje indoctrinatie van je eigen samenleving dat alle allochtonen agressieve criminelen zijn en alle autochtonen racisten. Als je dan nog een paar onaangename ervaringen hebt als referentie dan krijg je zo'n situaties als nu. Dat doet al het goede dat beide kanten van elkaar zien teniet, negatieve dingen worden veel makkelijker onthouden.

Buiten dat ik me de problematiek van vluchtelingen/immigranten goed kan voorstellen ben ik zeker geen voorstander van de 'multiculturele samenleving', wat al zo goed als een feit is. Meestal is dit geen bevordering voor je samenleving.

Ik heb ook zo een paar van die fanatieke vluchtelingen knuffelaars op mijn facebook.

Ik ben daar niet zo actief, maar dat is me ook een zooitje bij elkaar he. De een kan niet vaak genoeg posten dat hij blikken bonen en wolle truien aan't verzamelen is. De ander is een fonds aan't opstarten. Weer andere spreken over al het onrecht en delen iedere vluchteling gerelateerde website (binnen hen paradigma). En elkaar maar taggen en liken.

Stel dat er een miljoen naar europa komen, dan praten we nog over minder dan 0.2% van de totale bevolking van de EU. Dat kun je toch moeilijk een overstroming noemen?
Sta ook niet te springen om meer integratieproblematiek, wat zon plotselinge instroom vast oplevert, maar we moeten als beschaving iets doen voor die mensen. Zeker ook bij voorkeur in de regio.
Als je zo bang bent voor moslim terrorisme, dan is het laten stikken van al die mensen wel het domste wat je kan doen lijkt me. Hongarije mag best flinke sancties krijgen in de vorm kortingen op de vele subsidies wat mij betreft. Echt schandalig wat daar gebeurt. Wel de lusten niet de lasten.

Het gevecht in Syrie is nog lang niet over, zeker niet nu blijkt dat Rusland (en Iran) zich steeds meer aan Assad's zijde voegt. Meer mensen zullen vluchten naar Turkije en doorstromen naar Europa. Wellicht barst de bom en zal Turkije ingrijpen tegen IS, maar elk militair ingrijpen, of dat nou tegen Assad, alNusra, het vrije syrische leger of IS is, het zal alleen maar meer vluchtelingen opleveren.

Ben, los van de migratiestroom, wel zeer benieuwd hoe dit alles zich gaat ontwikkelen. Turkije wil natuurlijk graag van Assad af, maar gaat natuurlijk niet ingrijpen met de hete adem van Putin en Iran in de nek. De VS willen er ook van af, maar sinds de oorlogen in Irak en Afghanistan weten zij ook wel beter dan weer 100en miljarden uit te geven in dat wespennest daar en een daarnaast ook nog even een flinke ruzie met Rusland te veroorzaken. Er zijn zoveel actoren in die regio, spanningen tussen Iran en Israel, Rusland die haar meditterane belangen in Syrie veilig wil stellen, Saudi's die niks met Iran voor hebben, inmenging golfstaten in het conflict, het Westen dat zeker belang heeft bij stabiliteit in de regio. Staan we hier aan de vooravond van WW3?

Hongarije neemt tenminste drastische maatregelen, grens voor 30 dagen volledig dicht. Al zal het probleem zich nu naar Croatië verplaatsen.

Op zich geen slecht idee om in die regio volledige controle te zetten en mensen in eerste instantie niet door te laten. Stopt al een groot deel van de stroom mensen en zal mensen ontmoedigen.

Het grootste probleem is namelijk de snelle groei van de hoeveelheid vluchtelingen en het feit dat je ze moeilijk kan registeren.

Opvangen is geen optie, terugsturen ook niet, stagnatie van de vluchtelingenstroom wel.

_85585845_85585844.jpg

_85585568_85585567.jpg

_85585843_85585569.jpg

Hoe verbazingwekkend positief bepaalde mensen zich blijven opstellen kan er bij mij ook niet in. Of deze personen zijn gewoon zelf moslim of ze ne*ken er een want anders hou je dit soort nonsens niet vol.

Waarschijnlijk heb je een persoonlijkheid stoornis waardoor je een onderontwikkeld inlevingsvermogen hebt.

Waarschijnlijk heb je een persoonlijkheid stoornis waardoor je een onderontwikkeld inlevingsvermogen hebt.

Zou zomaar kunnen. Al is het dan wel een selectieve stoornis, ik ben irl namelijk aardig sterk in het tonen van medeleven, empathie. Sta altijd klaar voor een medemens. Maar idd, voor deze gewelddadige op anderen terende parasieten heb ik geen medeleven. Alleen haat.

Ik zou m'n zoontje graag in Nederland zien opgroeien, niet in een islamitisch Europa!!

Terug
Naar boven