XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

Het vorige kabinet sprak nog van ‘apothekers uit Aleppo’, maar eenderde van de Syriërs in ons land heeft alleen basisonderwijs afgerond.

Het beeld dat dit snel zou gaan omdat het elitemigratie zou zijn, klopt inderdaad niet’’, zegt onderzoeker Jaco Dagevos. ,,Er zijn wel hoogopgeleiden onder deze groep, maar het gaat toch vooral om geschoolde arbeidersklasse. Dat beeld dat toen is ontstaan, moet zeker bijgesteld.’’

Veel Syrische vluchtelingen psychisch ongezond

Den Haag - Vier op de tien Syrische oorlogsvluchtelingen die de afgelopen jaren naar Nederland kwamen, zijn psychisch ongezond. Dat schrijft het Sociaal en Cultureel Planbureau in een studie over de eerste jaren in Nederland van 44.000 Syriërs die tussen 2014 en 2016 een verblijfsvergunning kregen.

Meeste Nederlandse Syriërs hebben geen werk

8a587370-6526-11e8-864d-93f9764bbf13.jpg

Ⓒ DE TELEGRAAF

DEN HAAG - De meeste Syrische vluchtelingen met een verblijfsstatus in ons land (78 procent) hebben geen betaald werk. Dat blijkt uit een studie van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) naar Syrische statushouders in

???,dus eigenlijk zijn het grotendeels psychisch gestoorde uitkeringtrekkers,

en iedereen maar voor bruinhemd uitmaken die twijfelde aan de superstatus

van deze elite vluchtelingen(hoe kon het ook anders uit een land met een gemiddeld iQ

lager dan 80 :roflol:)

Laatst bewerkt:

Moeten wij eens doen naar Engeland een migrant meenemen.

Die NGO's worden ook vast door postcodeloterij gesteund

Ben blij met Salvini. Nu ook in Spanje nog zo een type kunnen ze lekker blijven dobberen in de Mediterannee.

Ik heb leuk format voor John de Mol. Met vluchteling langs de huizen gaan van deze mensen in de spoiler en gaan confronteren.
Kijken hoe ze reageren als er gezegd wordt dat ze er eentje in huis moeten nemen.

C0MhjS7WEAAKUtR.jpg

Een Nederlander mag ook gewoon een bar openen in Thailand dus waarom mogen de Afrikanen niet naar Nederland komen?

Fransisco van Jole

Ik heb leuk format voor John de Mol. Met vluchteling langs de huizen gaan van deze mensen in de spoiler en gaan confronteren.
Kijken hoe ze reageren als er gezegd wordt dat ze er eentje in huis moeten nemen.

C0MhjS7WEAAKUtR.jpg
Job Gosschalk staat er ook op zie ik. Die wilde natuurlijk wel wat vluchtelingen misbruiken, ouwe smeerlap.

Terug
Naar boven