XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

Zal 't onthouden

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.902
iPTWFsl.jpg

Vroeger was je magisch

Weil sie den „falschen“ Freund hatte | Vater (44) wollte Tochter (14) töten
Elitepolizisten stürmten Einfamilienhaus in Billstedt

Die Mordkommission führt die Ermittlungen. Dem Ägypter Ibrahim S. wird vorgeworfen, dass er bereits am Freitag versucht haben soll, sein Kind umzubringen. Grund: Der Vater hatte an seinem Geburtstag erfahren, dass seine Tochter einen Freund hatte – aus seiner Sicht den "Falschen".

Das Mädchen rief völlig aufgelöst Freunde an, die Polizei und Feuerwehr alarmierten. Die schwer verletzte 14-Jährige wurde am ZOB Billstedt angetroffen. Ein Notarzt brachte sie sofort ins Krankenhaus.

Polizeisprecherin Uhde: „Nach ärztlicher Versorgung wurde die Geschädigte im Krankenhaus auch von einer Rechtsmedizinerin untersucht. Die erlittenen Verletzungen wurden von dieser als akut lebensbedrohlich zum Zeitpunkt der Gewalteinwirkung eingestuft."

:gek:

Vluchtelingenboot zinkt voor Libische kust: vele tientallen doden

Man, man, man! Ze mogen die mensensmokkelaars ook een paar patsen geven wat mij betreft.

Waarom?Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes, als jij zonodig met nog een paar honderd andere randdebielen op een overbevolkt, gammel schuitje de open zee op wil gaan in de hoop op een beter leven dan neem je bewust een risico.Dat dat verkeerd uit kan pakken is ook geen verrassing gezien de media aandacht die dit soort stompzinnige acties altijd krijgen, conclusie: eigen schuld dikke bult. Ik heb geen medelijden met dat soort volk, het kitten wat @Sanca gered heeft heeft mij meer geroerd dan welke dooie opvarende van een gezonken gelukszoekerschuit ook.

in Duitsland hetzelfde vorige week ,alleen deze was al teruggestuurd en had zich na aankomst meteen opgehangen ,

na veel mediagehuil bleek het een crimineel te zijn met veel misdaden gepleegd in Duitsland :roflol:

Der aus Deutschland abgeschobene Afghane, der sich in Kabul erhängt hat, war in Hamburg mehrfach straffällig geworden. Unter anderem wurde er wegen versuchter gefährlicher Körperverletzung und Drogenbesitzes verurteilt

Iedereen maar roepen dat Polen discrimineert, maar de premier heeft wel een punt of niet? Hij windt er in ieder geval geen doekjes om:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.914
Wat is precies het verhaal achter die 2 miljoen Oekraïners?

Iedereen maar roepen dat Polen discrimineert, maar de premier heeft wel een punt of niet? Hij windt er in ieder geval geen doekjes om:

sterker nog,hij heeft een loepzuiver punt ,ik mag die die Polen steeds meer,

welk land in heel de wereld is er op economisch en sociaal gebied op voorruit gegaan door het massaal opnemen van vluchtelingen en moslimimmigranten ?

volgens mij geen een ,de Visegrad landen worden over een paar generaties het geliefde oord voor ons westerlingen die de verstikkende moslimcultuur

bij ons willen ontvluchten

• Like
Waarderingen: BB_

@Rutte you hear?

Terug
Naar boven