Fitness Seller

Europese Asielcrisis

Jinek is walgelijk. MEER immigranten! Toen het erover ging liep ze bijna melk te druppelen als een loopse t**f. Al zag je dat als kijker natuurlijk aankomen gezien de gasten aan tafel.

Jinek is walgelijk. MEER immigranten! Toen het erover ging liep ze bijna melk te druppelen als een loopse t**f. Al zag je dat als kijker natuurlijk aankomen gezien de gasten aan tafel.

Zou d'r wel doen though, voor de sport dan.
Lacteren is wel een fetishding btw.

immigranten van welke afkomst dan ook met kennis ,opleiding en carrièremogelijkheden zijn van harte welkom,

(nou ja ,behalve die booslims dan,want wat dat betreft heeft mijn korte verblijf in Tsjechië mij wel geleerd hoe leuk,vrij

en vreedzaam een stadscentrum kan zijn zonder hoofddoeken,booskijkende bokito's en opgewonden toeterturken

in het verkeer)

maar welk land zit te wachten op analfabetische sloebers die de rest van hun triest bestaan aan het staatsinfuus gaan hangen,

daar doelbewust voor kiezen is toch asociaal tegenover ons (loonslaven) en tegenover die sloebers die arm en alleen in een karig flatje

vegeteren,met een uitstapje naar de Lidl als hoogtepunt van de dag

Zou d'r wel doen though, voor de sport dan.
Lacteren is wel een fetishding btw.
Na Bram, na Freek- neuh. Ik kan fysiek iemand best okay vinden maar als de rest mij niet aanstaat wordt het 'm niet. Moet mijzelf de volgende dag in de spiegel kunnen aankijken.

B elftal neerzetten en het daarop gooien ongeacht de uitslag

Na Bram, na Freek- neuh. Ik kan fysiek iemand best okay vinden maar als de rest mij niet aanstaat wordt het 'm niet. Moet mijzelf de volgende dag in de spiegel kunnen aankijken.

Ik ben nou eenmaal een sl*t.:o

Dat je kan zeggen 'ik heb eva jinek geneukt en als ze het dan niet geloven gewoon het filmpje laten zien.

Wat mij betreft glashelder wat deze Hongaarse minister van buitenlandse zaken stelt.

De interviewster is dan weer zo'n typisch geval van een persoon die gewoon geen valide weerwoord heeft.
Het enige wat ze daarom kan doen is de toevlucht kan nemen tot beledigingen en beschuldigingen uitten.

Terug
Naar boven