- Waardering
- 22.094
Wat me opvalt: heel veel die aan het NPO infuus zitten en in de RTL rolodex staan. Verder een hoop andere subsidieslurpers.Die zoon van hem is ook zo'n walgelijke ''weldoener''.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat me opvalt: heel veel die aan het NPO infuus zitten en in de RTL rolodex staan. Verder een hoop andere subsidieslurpers.Die zoon van hem is ook zo'n walgelijke ''weldoener''.
De Afrikaantjes gaan dus gewoon verdeeld worden over een aantal landen in West Europa. Bedankt hé, Merkel.Merkel gelooft niet dat de tweedaagse EU-top die vandaag begint meteen tot een oplossing leidt. Als er geen gezamenlijke afspraken worden gemaakt, hoopt zij een akkoord te sluiten met een beperktere groep lidstaten.
https://nos.nl/artikel/2238843-merkel-eu-top-kan-beslissend-zijn-voor-toekomst-eu.html
Jinek is walgelijk. MEER immigranten! Toen het erover ging liep ze bijna melk te druppelen als een loopse t**f. Al zag je dat als kijker natuurlijk aankomen gezien de gasten aan tafel.
Jinek is walgelijk. MEER immigranten! Toen het erover ging liep ze bijna melk te druppelen als een loopse t**f. Al zag je dat als kijker natuurlijk aankomen gezien de gasten aan tafel.
immigranten van welke afkomst dan ook met kennis ,opleiding en carrièremogelijkheden zijn van harte welkom

Na Bram, na Freek- neuh. Ik kan fysiek iemand best okay vinden maar als de rest mij niet aanstaat wordt het 'm niet. Moet mijzelf de volgende dag in de spiegel kunnen aankijken.Zou d'r wel doen though, voor de sport dan.
Lacteren is wel een fetishding btw.
B elftal neerzetten en het daarop gooien ongeacht de uitslag
Na Bram, na Freek- neuh. Ik kan fysiek iemand best okay vinden maar als de rest mij niet aanstaat wordt het 'm niet. Moet mijzelf de volgende dag in de spiegel kunnen aankijken.

Filmpje mag je wel sturen tzt.Ik ben nou eenmaal een sl*t.
Dat je kan zeggen 'ik heb eva jinek geneukt en als ze het dan niet geloven gewoon het filmpje laten zien.
.