- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Dat is Aafke niet met jou eens, Rob. Dit ingezonden stukje stond gister in de Leeuwarder Courant. Ik kon het niet geloven, dus daarom heb ik er een foto van gemaakt:
![]()
![]()
wtf

aafke pls
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is Aafke niet met jou eens, Rob. Dit ingezonden stukje stond gister in de Leeuwarder Courant. Ik kon het niet geloven, dus daarom heb ik er een foto van gemaakt:
![]()
![]()

zojuist weer op de propaganda staatsomroep,
het overgrote deel is hoogopgeleid en dus een verrijking voor onze samenleving,
allemaal artsen en toekomstige CEO's ,
en dat uit een land met een gemiddeld IQ van 83 .......
tja, als het echt een verrijking van de samenleving zou zijn zouden de helft van de "vluchtelingen" van een aantal jaar terug hier nu niet in de bijstand zitten.
![]()
http://www.parool.nl/parool/nl/30/E...ndsuitkering-voor-7-van-de-10-Somaliers.dhtml
dat weet ik niet, maar hoogopgeleid daar zal waarschijnlijk overeen komen met de basisschool hier
De ellende (zoals verwacht) in Duitsland is begonnen..
Ja want een post met een video link is bijna hetzelfde als continu op nationale TV liegen en bedriegenEn dan de media beschuldigen van selectieve berichtgeving![]()
Ja want een post met een video link is bijna hetzelfde als continu op nationale TV liegen en bedriegen
- Alleen vrouwen, kinderen en bejaarden laten zien
- De "struggle" die ze ondergaan als "vluchteling" tijdens hun reis naar het beloofde land
- Ernstig downplayen hoeveel er wel niet komen
- Pretenderen alsof ze het binnengedrongen land iets te bieden hebben, terwijl >95% enkel het handje omhoog komt houden.
En niet te vergeten inspelen op white guilt "Wij hebben hun landen kapot gemaakt, wij moeten ze daarom opvangen."