MuscleMeat

Europese Asielcrisis

Neuken voor het vaderland!

Mensen zoals Broto, waarschijnlijk kindjes van assielzoekers/arbeidsmigranten/bewoners van voormalige koloniën, zijn enorm negatief over het westerse volk inclusief het Nederlandse achter gesloten deuren.

Wat er allemaal voor walgelijks uit die ratten komt wanneer ze zich comfortabel genoeg voelen is gewoon ironisch. Afgelopen dinsdag een gesprek gehad met een stel moslima's en hindustanen:
"Nederland moet niet zo zeuren met hun VOC, slavernij, platbranden en uitbuiten van landen zoals Indonesië. Van mij mogen de vluchtelingen met de miljoenen komen."
> Maar Nederlanders maken zelf al weinig kinderen, gecombineerd met een dergelijke instroom kan eventueel betekenen dat ze zelf verdwijnen.
"Zit ik niet mee, zou het niet eens erg vinden en is misschien wel beter voor iedereen."
"Ja ze doen het toch zelf?"

:roflol:

Hebben wij niet HERAS hekken ?
die zijn toch heel goed..

Je ziet ze gewoon nu al voorbij komen :rolleyes:

O SHIT(edit), ik heb overigens NIKS tegen de vluchtelingen LalALlololnee...

Wat waterschtofv

Mooi om te zien hoe Hongarije dat ongedierte aanpakt.

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=lEHbv6O71wE

Nog maar 2 maandjes wachten, wat er dan nog van over is vriest kapot.

"Dit komt overal voor waar vrouwen en mannen, die elkaar niet kennen, dicht op elkaar zitten."

Lijkt me een universeel gegeven, geen cultureel.

In die tentenkampen heb je wrschlijk amper sociale controle. Dan zult ge als man minder vaak je urges kunnen onderdrukken als je voor je een fat ass negerin ziet.

"Dit komt overal voor waar vrouwen en mannen, die elkaar niet kennen, dicht op elkaar zitten."

In die tentenkampen heb je wrschlijk amper sociale controle. Dan zult ge als man minder vaak je urges kunnen onderdrukken als je voor je een fat ass negerin ziet.

Dat jij nota bene durft te stellen dat bij een exodus of vlucht het Nederlandse volk vrouwen van eigen of ander volk zou verkrachten spreekt boekdelen over allochtoons/linkse arrogantie. Jullie hebben het te lang te goed gehad in dit land.

Gaat ie het nog goedpraten ook :roflol:

Vrouwen verkrachten een universeel gegeven?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook zo een paar van die fanatieke vluchtelingen knuffelaars op mijn facebook.

Ik ben daar niet zo actief, maar dat is me ook een zooitje bij elkaar he. De een kan niet vaak genoeg posten dat hij blikken bonen en wolle truien aan't verzamelen is. De ander is een fonds aan't opstarten. Weer andere spreken over al het onrecht en delen iedere vluchteling gerelateerde website (binnen hen paradigma). En elkaar maar taggen en liken.

Tijd om de boel op te schonen wat een mong*len man zeker ook nog blanke nederlandse mannen? De blanke Nederlandse man is in meerderheid verworden tot een linkse fl**ker.

Van mij mogen ze jou daar eens een paar weken opsluiten en als je aars helemaal is uitgeleurd door gebrek aan sociale controle,
post dan hier nog eens iets op DBB over je vriendjes in de tenten. Dat jij nog iets mag posten hier is me nog steeds een wonder.
Knuffel een boom met een touw rond je nek

Container with aid for "refugees" was full of weapons and ammunition

http://www.youtube.com/watch?t=6&v=xn-UCR5p0y0

http://www.ibtimes.co.uk/greece-sei...ncealed-5000-shotguns-libya-islamists-1518372

The coastguard said a search of only the first two of the 14 containers carried by the Bolivian vessel Haddad 1 had revealed almost 500,000 rounds of ammunition and 5,000 shotguns, of a type similar to that used by police, with no accompanying documentation.

It had left the southern Turkish port of Iskenderun, about 50km from the Syrian border a few days earlier.

*edit* Maessen was me voor ;)

Laatst bewerkt:
Vaag verhaal van de Turken ook... Als het voor de Sudanese politie zou zijn, waarom dan met zo'n raar bootje. Blijkt maar weer dat Turkije duidelijk 2 gezichten heeft in dit conflict.

Vaag verhaal van de Turken ook... Als het voor de Sudanese politie zou zijn, waarom dan met zo'n raar bootje. Blijkt maar weer dat Turkije duidelijk 2 gezichten heeft in dit conflict.
Als de wapens voor Sudan bestemd waren, waarom vaart de boot dan ook naar Libië en niet via het Suezkanaal naar Sudan zelf.. Varen naar Libië en dan via land de wapens verder vervoeren naar Sudan is minstens het dubbele qua afstand dan rechtstreeks varen. Of mis ik iets en heeft Sudan opeens een politiemacht in Libië gestationeerd?

africa-politcal-map.jpg

Hoe de f**k ga je als vluchteling ook rellen :roflol:

dat is echt op geen enkele mogelijk bedenkbare manier productief :roflol:

Terug
Naar boven