Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen zoals Broto, waarschijnlijk kindjes van assielzoekers/arbeidsmigranten/bewoners van voormalige koloniën, zijn enorm negatief over het westerse volk inclusief het Nederlandse achter gesloten deuren.http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...ing-in-grootste-opvangcentrum-Duitsland.dhtml
De 'vriendjes en vriendinnetjes' van Broto zijn al goed bezig![]()

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...ing-in-grootste-opvangcentrum-Duitsland.dhtml

> laat die zandnegers elkaar maar afmaken! Bom er op!
> oh shit allemaal vluchtelingen die hierheen komen![]()
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...ing-in-grootste-opvangcentrum-Duitsland.dhtml
"Dit komt overal voor waar vrouwen en mannen, die elkaar niet kennen, dicht op elkaar zitten."
Lijkt me een universeel gegeven, geen cultureel.
In die tentenkampen heb je wrschlijk amper sociale controle. Dan zult ge als man minder vaak je urges kunnen onderdrukken als je voor je een fat ass negerin ziet.
"Dit komt overal voor waar vrouwen en mannen, die elkaar niet kennen, dicht op elkaar zitten."
In die tentenkampen heb je wrschlijk amper sociale controle. Dan zult ge als man minder vaak je urges kunnen onderdrukken als je voor je een fat ass negerin ziet.

Vrouwen verkrachten een universeel gegeven?"Dit komt overal voor waar vrouwen en mannen, die elkaar niet kennen, dicht op elkaar zitten."
Ik heb ook zo een paar van die fanatieke vluchtelingen knuffelaars op mijn facebook.
Ik ben daar niet zo actief, maar dat is me ook een zooitje bij elkaar he. De een kan niet vaak genoeg posten dat hij blikken bonen en wolle truien aan't verzamelen is. De ander is een fonds aan't opstarten. Weer andere spreken over al het onrecht en delen iedere vluchteling gerelateerde website (binnen hen paradigma). En elkaar maar taggen en liken.
The coastguard said a search of only the first two of the 14 containers carried by the Bolivian vessel Haddad 1 had revealed almost 500,000 rounds of ammunition and 5,000 shotguns, of a type similar to that used by police, with no accompanying documentation.
It had left the southern Turkish port of Iskenderun, about 50km from the Syrian border a few days earlier.

Als de wapens voor Sudan bestemd waren, waarom vaart de boot dan ook naar Libië en niet via het Suezkanaal naar Sudan zelf.. Varen naar Libië en dan via land de wapens verder vervoeren naar Sudan is minstens het dubbele qua afstand dan rechtstreeks varen. Of mis ik iets en heeft Sudan opeens een politiemacht in Libië gestationeerd?Vaag verhaal van de Turken ook... Als het voor de Sudanese politie zou zijn, waarom dan met zo'n raar bootje. Blijkt maar weer dat Turkije duidelijk 2 gezichten heeft in dit conflict.