MuscleMeat

Europese Asielcrisis

"Dit komt overal voor waar vrouwen en mannen, die elkaar niet kennen, dicht op elkaar zitten."

Lijkt me een universeel gegeven, geen cultureel.

In die tentenkampen heb je wrschlijk amper sociale controle. Dan zult ge als man minder vaak je urges kunnen onderdrukken als je voor je een fat ass negerin ziet.

hopelijk voor jou zit ik binnenkort niet in een volle trein met je moeder dan

Als de wapens voor Sudan bestemd waren, waarom vaart de boot dan ook naar Libië en niet via het Suezkanaal naar Sudan zelf.. Varen naar Libië en dan via land de wapens verder vervoeren naar Sudan is minstens het dubbele qua afstand dan rechtstreeks varen. Of mis ik iets en heeft Sudan opeens een politiemacht in Libië gestationeerd?

http://www.popcornreel.com/jpgimg/africa-politcal-map.jpg
Vandaar mijn verbazig over de uitspraak van de Turken, inderdaad.
The Turkish government however said the weapons were destined for the Sudanese police force, also claiming the shipment was fully documented. "If investigations by the Greek authorities show that the consignment is going to receivers other than those stated in the documentation, and if that is shared with us, naturally measures could be taken," foreign ministry spokesman Tanju Bilgic told Reuters. He added the vessel also carried building material for Libya, which is subject to a UN arms embargo.

Vreemd verhaal, toch? Zo'n afgetakeld bootje, omweggetje voor 'building materials': vaag.

Laatst bewerkt:
When she's around the block, she's around the block?

"Dit komt overal voor waar vrouwen en mannen, die elkaar niet kennen, dicht op elkaar zitten."

Lijkt me een universeel gegeven, geen cultureel.

In die tentenkampen heb je wrschlijk amper sociale controle. Dan zult ge als man minder vaak je urges kunnen onderdrukken als je voor je een fat ass negerin ziet.
Kerel, jij hebt echt een enorme tunnelvisie, alles wat zij fout doen praat jij goed.

straks lekker naar de gym

hopelijk is het niet te druk want dan moet ik weer iedereen gaan slaan en verkrachten :(

Een stretcher in het squatrack :eek:

durf te wedden dat die 9 mensen die ´ja´ hebben gestemd zelf geen vluchteling in huis nemen

Vandaar mijn verbazig over de uitspraak van de Turken, inderdaad.

Vreemd verhaal, toch? Zo'n afgetakeld bootje, omweggetje voor 'building materials': vaag.
Jup, je hebt helemaal gelijk. Turkije speelt hier een vies spelletje.

Na wat googlen:

[Link niet meer beschikbaar]
Juli 2011
Libië onderschept boten met wapenarsenaal

http://www.zie.nl/video/m1ezq6dfjgt4

TRIPOLI - De Libische regering zegt dat het maandag twee schepen heeft onderschept die een wapenarsenaal aan boord hadden. De regering beweert dat de NAVO de wapens aan Libische rebellen heeft aangeleverd.
http://nos.nl/artikel/2035086-turks-vrachtschip-bij-libie-beschoten.html
Mei 2015
Een Turks vrachtschip is gisteren voor de Libische kust vanaf land beschoten in de buurt van de havenstad Tobruk. Toen het schip het gebied wilde verlaten, werd het vanuit de lucht aangevallen, meldt het Turkse ministerie van Buitenlandse Zaken.

De lezing van de Libische regering is dat het schip werd bestookt toen het een waarschuwing negeerde om niet naar de haven van Derna te varen, die in handen is van islamisten. Het schip, waarop brand uitbrak, is versleept naar de haven van Tobruk.

In Tobruk zetelt het internationaal erkende parlement van Libië. De parlementariërs en de regering zijn uitgeweken naar deze stad in het oosten van het land toen islamisten de macht hadden gegrepen in de hoofdstad Tripoli. Daar hebben zij een eigen regering geïnstalleerd.

In februari dreigde premier al-Thini dat de regering in Tobruk de banden met Turkije zou verbreken omdat de Turken wapens leveren aan de regering in Tripoli. Volgens de premier wilde Turkije daarmee bereiken dat de Libiërs elkaar afslachten.
en (beetje gare bron maarja)

http://www.zamanvandaag.nl/nieuws/opinie/11318/westerse-boots-ground-libi%C3%AB-slecht-idee
Agustus 2015
Volgens een hoge militair die alleen op basis van anonimiteit geciteerd wil worden, komen er in de Libische havenstad Tobroek nu vooral wapens en jihadisten via Soedan het land binnen. "Vliegtuigen van de Soedanese luchtmacht met munitie voor IS landen op Matiga Airport", aldus de militair. "En strijders komen met vrachtwagens via de grens met Soedan Libië binnen."

Maar in Benghazi is de strijd heel ingewikkeld. IS krijgt wapens vanaf zee, uit Misrata. En het lijkt dat ze elke dag weer iets nieuws uitvinden om aan wapens te komen." Dit laat zien hoe gecompliceerd de strijd tegen IS is.
Dat de onderschepte wapens uit Turkije voor islamisten in Libië bedoelt waren komt overeen met bovenstaande bronnen.

Turkije levert vaker wapens aan islamisten.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...-leverde-wapens-aan-islamisten-in-Syrie.dhtml
De Turkse inlichtingendienst hielp eind 2013 en begin 2014 bij wapenleveringen aan islamistische rebellen in Syrië. Dat blijkt uit getuigenissen van een Turkse procureur en politieofficieren die persagentschap Reuters wist te verzamelen. Het lijkt erop dat Turkije zo heeft meegewerkt aan de opmars van islamitische Staat in de regio.
De AKP van Erdogan is islamistisch. Het bevorderen van de conflicten zodat Europa wordt overspoelt met voornamelijk islamitische vluchtelingen is dan ook precies wat ze willen.
Wiki:
islamisten willen de staatshuishouding door middel van shariawetgeving, strikt in overeenstemming met de Koran brengen. Velen van hen willen opnieuw een kalifaat invoeren, met een kalief als leider die zowel geestelijke als seculiere macht heeft. Zij zien in dit politieke ideaal de oplossing voor alle wereldlijke, economische en sociale problemen en uiten vaak het credo: "islam is de oplossing!" islamisten vinden dat ook alle landen tot de islam bekeerd moeten worden. Zij staan een rigoureuze, hernieuwde toepassing van de Koran en de religieuze wetten voor.

Erdogan is een r*tard en gezien zijn grote populariteit de meeste Turken ook.

De AKP van Erdogan is islamistisch. Het bevorderen van de conflicten zodat Europa wordt overspoelt met voornamelijk islamitische vluchtelingen is dan ook precies wat ze willen.

:roflol:

Dit behoort int conspiracy theory thread

Mooie is ook de hele tijd dat argument van "de vluchtelingen zijn hoog opgeleid". Yeah right, de gemiddelde hoog opgeleide nederlander is al twijfelachtig, universiteiten in Syrie zullen verder vast hoog aangeschreven staan.

Naast dat ken ik alleen in mijn directe kring al mensen met een PhD en masters die niet aan een fatsoenlijke baan komen. Volgens mij werkt zo'n beetje de helft van na 2010 afgestudeerd hbo/wo nederland bemeden niveau, als ze al werken.

Zie het wel gebeuren dat al die 'hoog opgeleide' afrikanen binnen nu en korte tijd productief aan de slag gaan. Mensen zien het al als de oplossing voor vergrijzing.

Wachten tot het moord en brand roepen wordt dat deze jongens geen stage plaatsen gaan krijgen.

Mooie is ook de hele tijd dat argument van "de vluchtelingen zijn hoog opgeleid". Yeah right, de gemiddelde hoog opgeleide nederlander is al twijfelachtig, universiteiten in Syrie zullen verder vast hoog aangeschreven staan.

Naast dat ken ik alleen in mijn directe kring al mensen met een PhD en masters die niet aan een fatsoenlijke baan komen. Volgens mij werkt zo'n beetje de helft van na 2010 afgestudeerd hbo/wo nederland bemeden niveau, als ze al werken.

Zie het wel gebeuren dat al die 'hoog opgeleide' afrikanen binnen nu en korte tijd productief aan de slag gaan. Mensen zien het al als de oplossing voor vergrijzing.

Wachten tot het moord en brand roepen wordt dat deze jongens geen stage plaatsen gaan krijgen.

Dat is Aafke niet met jou eens, Rob. Dit ingezonden stukje stond gister in de Leeuwarder Courant. Ik kon het niet geloven, dus daarom heb ik er een foto van gemaakt:

2ylmw6w.jpg

2i6hu39.jpg

Ja echt, vandaag zag ik op facebook ook al een artikel viral gaan over "Syriers hebben meer veerkracht dan Nederlanders". Echt, er is een groep mensen die wel zo ziek de realiteit kwijt is dat je denkt dat het een grap is. Ze zijn er werkelijk van overtuigd dat deze mensen ons 'komen redden' van wat het ook mag zijn.

Ok, gegeven dat volk denk ik ook wel dat die vluchtelingen slimmer zijn. Zij pakken wat ze pakken kunnen en benutten hun kansen. Dit volk, dit white guilt, ik snap als het verkracht en geplundert wordt want dat is gewoon darwin effect.

Als je met dat wijf een spelletje risk speelt staat ze je bij de grens op te wachten om je haar legers te schenken.

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

2705nn_opdedrie.jpg

Fatima worstelt met een algoritme op haar grafisch rekenmachine.

Arme Fatima is der pennetje verloren in de zee.

Terug
Naar boven