Fitness Seller

Europese Asielcrisis

dat is wel een opmerkelijke eigenschap dan , want kennelijk kunnen gelovigen het leven niet aan

zonder een of andere fantast te aanbidden om daar houvast in te vinden ,zo superieur zijn ze dan toch niet

ik geloof in niets,behalve muscles ,doekoes en p*ssy's

en heb schijt aan de dood ,

dus ben ik dan een tokkie?

Ik heb nergens aangegeven dat ongelovige tokkies zijn. Alleen dat de onderste laag van de Nederlandse bevolking Indo Wilders, Jood Moszkovicz en nazi Kusters als helden zien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Ik heb het vermoeden dat jij een tokkie bent.

Ik heb nergens aangegeven dat ongelovige tokkies zijn. Alleen dat de onderste laag van de Nederlandse bevolking Indo Wilders, Jood Moszkovicz en nazi Kusters als helden zien.
Wat doet het jodendom van Moszkovicz ertoe? In hoeverre is dit relevant? Je laat wel weer zien dat je een lid bent van de religie van de haat c.q. antisemitisme.

Maar wat verwacht je van iemand die een bloeddorstige kleuterneuker als lichtend voorbeeld voor hoe hij zijn leven moet leiden heeft.

• #1.047
Ze was best volwassen voor haar leeftijd.

Je hoeft geen 16 te zijn om te weten wat je lekker vindt.

Wat doet het jodendom van Moszkovicz ertoe? In hoeverre is dit relevant? Je laat wel weer zien dat je een lid bent van de religie van de haat c.q. antisemitisme.

Maar wat verwacht je van iemand die een bloeddorstige kleuterneuker als lichtend voorbeeld voor hoe hij zijn leven moet leiden heeft.

Zoals ik al eerder aangaf, de tokkies noemen alle vluchtelingen gelukszoekers, maar ze zien wel personen die zelf of van wie hun voorouders gelukszoekers waren als helden.

Wat heeft een Jood een Jood noemen met haat en antisemitisme te maken?

Hoe kom je er bij dat ik lid ben van een bepaalde religie? ik heb nergens aangegeven of ik religieus ben of niet.

• #1.053
De Duitse bondskanselier Angela Merkel heeft gewaarschuwd voor militaire conflicten binnen Europa als gevolg van de vluchtelingencrisis. Op een bijeenkomst van christendemocraten in Darmstadt liet ze zich bezorgd uit over de spanningen in de Balkan.

"Ik wil niet dat het daar opnieuw tot militaire conflicten moet komen", zei Merkel. Door de sluiting van grenzen kan het vluchtelingenprobleem volgens haar niet opgelost worden.

Op de Balkanroute zijn weer duizenden vluchtelingen op weg naar Oostenrijk en Duitsland. Van maandagavond tot dinsdagochtend kwamen volgens de politie meer dan 4.300 mensen per trein uit Kroatië in Slovenië aan. Sinds de eerste vluchtelingen Slovenië twee en een halve week geleden bereikten, werden 135.000 mensen geteld, meldde het persbureau STA in Ljubljana.

Servië en Kroatië begonnen vandaag vluchtelingen over hun grenzen te transporteren om te vermijden dat ze buiten in de kou wachten aan een grensovergang. De vluchtelingen worden vanuit de Servische gemeente Sid per trein naar Kroatië gebracht. Verwacht wordt dat vier of vijf treinen per dag de rit zullen maken, zei de Servische minister Aleksandar Vulin. De vluchtelingen worden in Slavonski Brod in Kroatië in een transitcentrum voor 5.000 mensen opgevangen en vandaar naar Slovenië gebracht.

Kijk uit jongens, onze keizerin heeft gesproken. Helmuth Karl von Moltke is niets in vergelijking met dit genie.

Laatst bewerkt:
Eerst roepen dat ze allemaal welkom zijn om vervolgens spastisch te gaan doen wanneer ze met 10.000 per dag je land instromen.

Ja, 10.000 per dag

http://www.zeit.de/politik/deutschl...undeslaender-migration-bundesinnenministerium

Die Bundesländer haben zuletzt im Durchschnitt 10.000 neue Flüchtlinge am Tag registriert. Das berichtet der Spiegel unter Berufung auf Zahlen des Bundesinnenministeriums. Demnach wurden zwischen dem 5. September und dem 15. Oktober 409.000 Menschen in Deutschland erfasst.

En het worden er elke dag meer.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/24692183/__Duitse_agent_luidt_noodklok__.html
Berlijn -
De Duitse politie kan de dagelijkse instroom van zo’n tienduizend vluchtelingen niet meer aan en luidt de noodklok. „Dit is onze grootste opgave sinds de Tweede Wereldoorlog”, zegt vakbondsbaas Rainer Wendt tegen De Telegraaf.

„We houden dit niet meer lang vol. Anders verliezen we de controle volledig”, verklaart de politieman in Berlijn. Daarom moet volgens hem de grens dicht. Met zijn opzienbarende voorstel schudde hij onze oosterburen hardhandig wakker.

Rainer Wendt is woedend op Oostenrijk, dat de vluchtelingen gewoon doorsmokkelt: „Het is illegaal en het ergert ons, want Oostenrijk is een veilig land. Volgens de Dublin-regels moeten asielzoekers daar blijven. En wij moeten die mensen nu op onze kosten terugvliegen naar de Balkan of Bangladesh.”

Dubbel karma

Hoe eerder en erger het immigranten en gelukszoekers vluchtelingenbeleid van Duitsland gigantisch faalt (voor hoever de mensen met oogkleppen op dat nog niet zien), des te eerder het een halt toe wordt geroepen.

• #1.055
Otto draait zich om in zijn graf.

Rainer Wendt is woedend op Oostenrijk, dat de vluchtelingen gewoon doorsmokkelt: „Het is illegaal en het ergert ons, want Oostenrijk is een veilig land. Volgens de Dublin-regels moeten asielzoekers daar blijven. En wij moeten die mensen nu op onze kosten terugvliegen naar de Balkan of Bangladesh.”

De oorlog in Syrië en Irak reikt ver.

:lol:

Misschien gaat Merkel Hitler nog wel voorbij als het ergste dat Duitsland is overkomen.

• #1.057
Hitler was tenminste nog rechtlijnig, bij Merkel moet je eerst google doorspitten om te weten wat haar positie nu precies is.

:lol:

• #1.059
Hij draaide zich al om toen hij nog leefde. :D

Sieg Haider

Terug
Naar boven