Die vluchtelingen hebben geen respect voor 'ons', en geef ze eens ongelijk. Die lui die lachen zich een ongeluk. Die komen in die opvangkampen in Nederland, waar het 'sober' is en 'strenge regels' gelden. Tis daar in no time een alles kan en niets moet feestje. Wat denk je, zit een kudde afrikanen en aanverwanten die de hele dag niets te doen hebben. Joh als je een club nette nerds in zo'n tent zet wordt het nog een bende.
En denk je dat daar iets aan handhaving wordt gedaan? Natuurlijk niet. De Nederlander is zwak en daar loop je overheen. En als ze dan toch moeilijk doen schreeuw je moord en brand en racisme en dan staat er altijd wel een clubje van die roomblanke Nederlanders klaar om je te wassen in onschuld.
Sjiiii, zij komen uit een omgeving waar je tikken krijgt als je een grote bek hebt tegen alles wat uniform aan heeft. Hier scheld je ze uit en dan krijg je wat extra zakgeld om je koest te houden.
Ik zeg het altijd al, het is de politiek correcte white guilt die de ondergang wordt van huidig samenleving. Wat daar voor in de plaats komt? Eigenlijk kan het niet veel kutter zijn dan nu.
Fok dat je de pl**ris betalen aan belasting om vervolgens 250e af te tikken als je over een 5 baans snelweg rijdt en niet compulsief op je teller let. Die gekke vluchtelingen hebben het beter bekeken. Niets betalen, pakken wat er te pakken valt, uitbuiten die naieve Nederlander. Van een kale kip kan je niet plukken en er is altijd wel een potje waaruit je zakgeld krijgt. Beetje hangen, chillen, drugs gebruiken en verkopen. Wachten tot je je huisje krijgt, je uitkering. Beetje bij klussen en je hebt het toch prima bekeken. Als het bijklussen iets te goed gaat dan open je een winkeltje waar je niet kan pinnen.
Man, als ik er over nadenk, is dat niet eens zo gek. Gooi je paspoort in de sloot en pak de trein naar Berlijn. Jazeker ben ik hoog geleid, en hoop trauma, oorlog en sjit. Niet te doen daar in Syrië man, ben nog steeds helemaal van onderste boven. Een huis en een uitkering inchecken en het er een beetje van nemen. Teren op de loonslaaf.