XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

Hmm, iemand randdebiel noemen, maar zelf over familie beginnen. Je bent zelf niet minder randdebiel daardoor.
juist meer, maar dat is mijn mening :rolleyes:
Waarom iedere keer die spoilers als ik vragen mag, denk je dat men zo debiel is om van achteren naar voren te lezen?
Of is dat lekker edgy en gewaagd?

-

Laatst bewerkt:
Waarom iedere keer die spoilers als ik vragen mag, denk je dat men zo debiel is om van achteren naar voren te lezen?
Of is dat lekker edgy en gewaagd?

Je weet niks zinnigs te reageren op iemand, dus ga je maar over op haat :roflol:

die spoilers zijn er voor een reden
inderdaad omdat ik denk dat men (specifiek 1 persoon) zo debiel is dat hij van achteren naar voren leest

Je weet niks zinnigs te reageren op iemand, dus ga je maar over op haat :roflol:

inderdaad omdat ik denk dat men (specifiek 1 persoon) zo debiel is dat hij van achteren naar voren leest
Ik heb genoeg te zeggen maar het valt toch in dovemans oren, ik vroeg het me daarnaast ook gewoon oprecht af.
Als je dit als haat interpreteert dan weet ik niet onder welke regenboog jij bent opgegroeit, geen wonder dat je zo'n warm en goed mens bent.
Stay strong he.

Ik heb genoeg te zeggen maar het valt toch in dovemans oren, ik vroeg het me daarnaast ook gewoon oprecht af.
Als je dit als haat interpreteert dan weet ik niet onder welke regenboog jij bent opgegroeit, geen wonder dat je zo'n warm en goed mens bent.
Stay strong he.

''dit''?

Ik had het vooral over de reactie naar brotoscience toe, niet je ''oh zo oprechte'' vraag naar mij toe, die overigens ook wat edgy en gewaagd overkwam.
Je reageert als een klein jong op brotoscience door familie erbij te halen, maar faalt in het reageren op mijn serieuze reactie op jou, over vluchtelingen.

Haha nou moet je niet gaan lopen zeiken dat ik je naam noem, als je constant zulke uitspraken doet.
Als je iets post, en men vraagt naar wie het post, dan moet je het ook accepteren dat jij bij die mensen hoort.

Je zei zelf dat meerendeel (80%) van de vluchtelingen bestaat uit parasieten die geweld en ellende brengt.

Zeg dan niet dat ik ALLE vluchtelingen tuig vindt. Je spreekt jezelf zo vaak tegen, is niet meer bij te houden. Verder, FU!!!

Hij heeft anders aardig moeite gedaan enkele posts terug om zinnig te reageren maar dat is nutteloos bij jou met je selectieve quotes en reacties erop. Like I said, ik schijt en kots op jou.

• Like
Waarderingen: Vonk
Zeg dan niet dat ik ALLE vluchtelingen tuig vindt. Je spreekt jezelf zo vaak tegen, is niet meer bij te houden. Verder, FU!!!

Hij heeft anders aardig moeite gedaan enkele posts terug om zinnig te reageren maar dat is nutteloos bij jou met je selectieve quotes en reacties erop. Like I said, ik schijt en kots op jou.

Ook jij hebt er nogal moeite mee om normaal te blijven reageren of niet? :roflol: Heb ik echt zoveel effect op jou?
Dan heb ik toch wel een beetje medelijden hoor.

Om maar toch wat zinnigs te zeggen, patie vroeg wie zei dat vluchtelingen tuig zijn (niet ALLE), en ik zei dat er meerdere waren (oa jij) die zeiden dat vluchtelingen tuig zijn (niet ALLE).

Dus ''zeg dan niet dat ik ALLE vluchtelingen tuig vindt'', dat zei ik niet. ;)

Verder.
ik lach me nog steeds kapot om het feit dat je zó gefrustreerd kan raken van iemand op het internet :roflol:
speciaal voor aboveandbeyond, nog een spoiler :)

Wat voor jankhippie vindt het erg om diens familie betrokken te krijgen bij een verhitte discussie.
Als iemand een kutkind is dan ligt het vaak aan de ouders, dan sleep ik die er ook met veel plezier met de spreekwoordelijke haren bij.
Waarom ik niet op jou reageerde, hoewel ik mijn bericht zo goed mogelijk anti-hell modus heb ingevoerd (alle zielige poortjes waar je kan nitpicken zelf al ingevuld omdat je dat fucking altijd doet omdat je nu eenmaal zo bent) en alsnog met zo'n selectieve verontwaardiging het weer concreet tot je eigen vraagstelling betrekt terwijl ik mijn mening volledig verantwoord.
Met jou valt niet te praten, oprecht niet. Iedereen die met jou een discussie voert vertrekt weer intens gefrustreerd zonder een sluitende conclusie. Jou kennende zul je dit wel als een persoonlijke winst beschouwen maar het is gewoon oprecht niet te doen omdat je niet voor rede vatbaar bent en elke discussie met de grootste lading troep bevuilt. "Oh, iedereen denkt dit, dan ga ik lekker dat zeggen want dan kan ik weer mensen terecht wijzen."
Alsjeblieft, zoek een leuke man en word huisvrouw maar ga alsjeblieft niet een werkplek verzieken met je aanwezigheid.

-

Laatst bewerkt:
Die vluchtelingen hebben geen respect voor 'ons', en geef ze eens ongelijk. Die lui die lachen zich een ongeluk. Die komen in die opvangkampen in Nederland, waar het 'sober' is en 'strenge regels' gelden. Tis daar in no time een alles kan en niets moet feestje. Wat denk je, zit een kudde afrikanen en aanverwanten die de hele dag niets te doen hebben. Joh als je een club nette nerds in zo'n tent zet wordt het nog een bende.

En denk je dat daar iets aan handhaving wordt gedaan? Natuurlijk niet. De Nederlander is zwak en daar loop je overheen. En als ze dan toch moeilijk doen schreeuw je moord en brand en racisme en dan staat er altijd wel een clubje van die roomblanke Nederlanders klaar om je te wassen in onschuld.

Sjiiii, zij komen uit een omgeving waar je tikken krijgt als je een grote bek hebt tegen alles wat uniform aan heeft. Hier scheld je ze uit en dan krijg je wat extra zakgeld om je koest te houden.

Ik zeg het altijd al, het is de politiek correcte white guilt die de ondergang wordt van huidig samenleving. Wat daar voor in de plaats komt? Eigenlijk kan het niet veel kutter zijn dan nu.

Fok dat je de pl**ris betalen aan belasting om vervolgens 250e af te tikken als je over een 5 baans snelweg rijdt en niet compulsief op je teller let. Die gekke vluchtelingen hebben het beter bekeken. Niets betalen, pakken wat er te pakken valt, uitbuiten die naieve Nederlander. Van een kale kip kan je niet plukken en er is altijd wel een potje waaruit je zakgeld krijgt. Beetje hangen, chillen, drugs gebruiken en verkopen. Wachten tot je je huisje krijgt, je uitkering. Beetje bij klussen en je hebt het toch prima bekeken. Als het bijklussen iets te goed gaat dan open je een winkeltje waar je niet kan pinnen.

Man, als ik er over nadenk, is dat niet eens zo gek. Gooi je paspoort in de sloot en pak de trein naar Berlijn. Jazeker ben ik hoog geleid, en hoop trauma, oorlog en sjit. Niet te doen daar in Syrië man, ben nog steeds helemaal van onderste boven. Een huis en een uitkering inchecken en het er een beetje van nemen. Teren op de loonslaaf.

Badfella zit snuivend op zijn computer te rammen thuis :roflol:

Wie tuig is en wie niet, kan alleen bewezen worden door statistieken die pas over een paar jaar komen. Tot zolang zal het speculaas zijn
Ja, dat afwachtende heeft ons goed gedaan in het verleden. De immigratie van voornamelijk Marokkanen, Antillianen en Somaliërs heeft echt waardeloos uitgepakt. En dan lijkt het jou een goed idee om daar helemaal niets mee te doen, omdat we nu niet met zekerheid weten dat het weer fout loopt? Er zijn zoveel aanwijzingen voor dat dit weer gigantische gevolgen met zich meebrengt, maar nee, lekker laten lopen en over een paar jaar kijken we wel even hoe de situatie is. Dat ze dan al een permanente verblijfsvergunning hebben is dan jammer, he.

Ja, dat afwachtende heeft ons goed gedaan in het verleden. De immigratie van voornamelijk Marokkanen, Antillianen en Somaliërs heeft echt waardeloos uitgepakt. En dan lijkt het jou een goed idee om daar helemaal niets mee te doen, omdat we nu niet met zekerheid weten dat het weer fout loopt? Er zijn zoveel aanwijzingen voor dat dit weer gigantische gevolgen met zich meebrengt, maar nee, lekker laten lopen en over een paar jaar kijken we wel even hoe de situatie is. Dat ze dan al een permanente verblijfsvergunning hebben is dan jammer, he.

;)

Wat stel je voor ? Hoe zou jij het aanpakken?

Inb4 grenzen sluiten.

Geen verblijfsvergunning geven oid, blijft niet altijd oorlog.

Vind ik prima. In belgie is er ook zo een regeling. Als hun oorspronkelijke situatie merkbaar verbeterd, dan keren ze terug. Tenzij ze hier al langer dan 5 jaar blijven, dan mogen ze permanent verblijven.

Wat stel je voor ? Hoe zou jij het aanpakken?

Inb4 grenzen sluiten.
Ik heb het idee dat er nog weinig terecht komt van het opvangen in de regio. Daarmee bedoel ik, kampen opzetten waar men het kan uithouden totdat het weer veilig is in de eigen woonplaats. Komop, het is toch idioot om hier iedereen maar te importeren. Daar hebben we de capaciteiten helemaal niet voor. Een paar duizend had prima gekund, maar door zo laks te reageren is iedereen deze kant opgekomen. Maar goed, daar is het nu te laat voor. Die mensen zijn er al. Dus ik zou zeggen, z.s.m. in de regio opvang regelen zodat er niet nog meer vluchtelingen naar EU komen, en de mensen die er al zijn opvangen totdat het daar weer veilig is. Geen permanente verblijfsvergunning.

Terug
Naar boven