XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

5 % van de asielzoekers zijn werkelijk van Syrië die geen huis niks hebben voor hen zou een onderdak nodig zijn.

Maar de mensen o.a Croatië , Tsjetsjenië (speciaal voor mijn maatje Frej aka grammar nazi. <3), kosovo , irak , iran afghanistan moeten gewoon terug.

En ik misschien ook terug heb nood aan langdurige vakantie, vragen jullie aan Geertje willders of ik first class krijg?
en hier heb je een mening van een Marokkaan die toegepaste informatica studeert :p

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Mooi weer in Chechene?

• #1.084
Hij spreekt Nederlands, maar ik begrijp hem niet.

toch pijnlijk dat je het nodig vind om te vermelden dat je studeert terwijl je spelling en grammatica het niveau van een kleuter niet overstijgen

• #1.087
Wanneer zouden Marokko en Turkije eens een Heims ins Reich beleid doorvoeren? Dat lijkt me ook wel een keertje leuk.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/24708188/___Vluchtelingen_zijn_georganiseerde_invasie___.html

vr 06 nov 2015, 14:48 | 1157 reacties
'Vluchtelingen zijn georganiseerde invasie'
PRAAG -

De Tsjechische president Milos Zeman vindt de vluchtelingenstroom naar Europa "een georganiseerde invasie". Hij stelde dit vrijdag op internet. "Circa 90 procent van de migranten op de Balkanroute zijn gezonde jonge mannen en volstrekt geen ellendig uitziende vluchtelingen."

Het 71-jarige Tsjechische staatshoofd wil dat die migranten aan de grens worden tegengehouden en meteen teruggestuurd. Het zijn overtreders van de wet en schenders van de grens, aldus Zeman.

De Tsjechische president heeft een voornamelijk ceremoniële functie. Hij verwoordt echter de vrees voor migranten die bij veel Tsjechen leeft. In een recente opiniepeiling was 67 procent van de ondervraagden bang voor de migrantenstroom en 83 procent was bang voor de komst van islamieten.

• #1.089
Las gisteren ergens dat er veel zijn met fop paspoorten. :o

Wanneer zouden Marokko en Turkije eens een Heims ins Reich beleid doorvoeren? Dat lijkt me ook wel een keertje leuk.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/24708188/___Vluchtelingen_zijn_georganiseerde_invasie___.html

vr 06 nov 2015, 14:48 | 1157 reacties
'Vluchtelingen zijn georganiseerde invasie'
PRAAG -

De Tsjechische president Milos Zeman vindt de vluchtelingenstroom naar Europa "een georganiseerde invasie". Hij stelde dit vrijdag op internet. "Circa 90 procent van de migranten op de Balkanroute zijn gezonde jonge mannen en volstrekt geen ellendig uitziende vluchtelingen."

Het 71-jarige Tsjechische staatshoofd wil dat die migranten aan de grens worden tegengehouden en meteen teruggestuurd. Het zijn overtreders van de wet en schenders van de grens, aldus Zeman.

De Tsjechische president heeft een voornamelijk ceremoniële functie. Hij verwoordt echter de vrees voor migranten die bij veel Tsjechen leeft. In een recente opiniepeiling was 67 procent van de ondervraagden bang voor de migrantenstroom en 83 procent was bang voor de komst van islamieten.
Ja hoor als je alles gelooft wat er in de krant en op tv komt ben jij kortzichtig lol. #brainwashed.

• #1.091
Waarom citeer je mij? :mad:

Dat Europa en de rest van de wereld hier maar iets dringend op gaat doen.
De kans dat dit goed gaat aflopen betwijfel ik.
Zo een grote instroom met andere culture waardigheden en gelooft compleet verschillend van het Europese gaat hoogst waarschijnlijk zorgen voor hopen conflicten hier met de tijd.
Aangezien zo grote groepen toch niet snel ingeburgerd worden doordat ze vooral samen blijven met de rest van hun cultuur en afstandig blijven van de Europese.
En ze meer kinderen maken als de gemiddelde Europeaan.
En moslims zijn met de gewoonten en waarden van hun moslim landen.
Zodra de verhouding hun met Europeanen steeds gelijker word krijgen we de problemen als daar.
Plus nu al de kosten terwijl Europa nu al schulden heeft

Bij hun moest je niet afkomen als ongelovige of anders gelovend.
Vrouwen zijn niet meer veilig als ze niet ingepakt zijn zoals gewoon is in hun cultuur.

Dat ze hier maar eens voorzorgen gaan nemen daarvoor.
Zoals de groepen uit elkaar halen klein maken en deze bij de ingeburgerde Europese moslim zetten en niet moslim.
Zodat ze wel moeten inburgeren en lukt het niet buiten.

waarom immigreren ze niet naar niet conflict moslim landen?

Of de hele wereld zorgt voor een grote veilige zone in hun land die beschermd is door hun en direct iedereen verbannen die er conflicten veroorzaakt.

-

Laatst bewerkt:
  • #1.097
Spreken over een 'georganiseerde invasie' gaat wel een beetje ver.

Dat de voormalige Oostbloklanden niet dol zijn op buitenlanders is een feit, je zou voor minder na 40 jaar met de Russen in je tuin.

Oh al die commotie als argument wordt er gesproken over hoeveel ons dat zal kosten, de indexsprong & bijkomende taksen zullen me veel meer kosten (Belgie).

Ja hoor als je alles gelooft wat er in de krant en op tv komt ben jij kortzichtig lol. #brainwashed.

je hoeft ook niets van de tv en de krant te geloven , een wandeling door een gemiddelde stad in Nederland laat al genoeg zien wat voor een "verrijking"

de Islam ons in 40 jaar immigratie heeft gebracht :treuren:,

we zijn in Europa veel te ver gegaan met de tolerantie van vreemde culturen

die stelselmatig weigeren om zich aan te passen aan onze normen en waarden

Laatst bewerkt:
Van mij mogen de echte vluchtelingen komen. Niet de gelukzoekers die mee liften

Terug
Naar boven