AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

Oh al die commotie als argument wordt er gesproken over hoeveel ons dat zal kosten, de indexsprong & bijkomende taksen zullen me veel meer kosten (Belgie).
Juist daarom moet je op andere uitgaven besparen en eerst voor je eigen deur vegen. Hoe kan je nu anderen helpen als je niet eens genoeg hebt voor jezelf. Verder begrijp je dat de begroting moet kloppen en je niet schulden kan blijven opstapelen (staatsschuld is gigantisch) ? Dus logisch dat belastingen toenemen voor iedereen. Trouwens vooral dankzij gepruts van vorige regeringen moet dat nu opgeruimd worden.

Laatst bewerkt:
Oh het verhaaltje van de vorige regeringen is allang afgezaagd, we gaan zien hoeveel deze regering prutst (Ik zie nog geen bevestiging in positieve zin). We zijn van een belastingregering naar een factuurregering gegaan en de begroting is nog niet op orde.

Ik begrijp dat we geen schulden kunnen blijven maken maar de keuzes die de regering maken zijn niet de mijne.

Staatsschuld raken wij toch nooit kwijt.
Moet er eerst een echte crisis komen wat de hele wereld treft. Die zogenaamde crisis van nu is daar niks bij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.104
xcisyg.jpg

"christelijke barmhartigheid"

IMG_4217.gif

Moeten ze wel eerst bekeren tot het christendom...

Oh het verhaaltje van de vorige regeringen is allang afgezaagd, we gaan zien hoeveel deze regering prutst (Ik zie nog geen bevestiging in positieve zin). We zijn van een belastingregering naar een factuurregering gegaan en de begroting is nog niet op orde.

Ik begrijp dat we geen schulden kunnen blijven maken maar de keuzes die de regering maken zijn niet de mijne.
Deze regering is alles behalve perfect, maar toch nog altijd liever dan Di Rupo I.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.117
Wat is die Cameron toch een flapdrol.

Volgens de Griekse onderminister Nikos Toscas van Burgerbescherming werd de houder van het Syrische paspoort dat werd gevonden bij het lichaam van een van de daders, op 3 oktober geregistreerd op het eiland Leros. De registratie is gebruikelijk bij binnenkomst in de Europese Unie.

De vingerafdrukken van een tweede dader kwam ook voor in de Griekse database, meldt een Griekse politiebron aan persbureau AFP. Ook deze man zou zijn aangekomen op Leros.

Veiligheidsdiensten vrezen al langer dat tussen de duizenden vluchtelingen die wekelijks Europa binnenstromen ook levensgevaarlijke jihadisten zitten. Die angst is nu waarheid geworden.

:eek:is het dan toch waar ? dat waren toch slechts de onderbuikgevoelens van die domme Tokkies ,petjes en bruinhemden ?

Terug
Naar boven