- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chauffeur passeert The Jungle op 08:00 mins. Ontluisterende beelden uit de hellhole die internationaal transport heet. En weer eens wat anders dan die zielige hoofddoekmevrouwen met kindertjes bij NOS Journaal/Nieuwsuur/DWDD/Pauw/Buitenhof/DitIsDeDag/Eenvandaag/Brandpunt.
Ik had het mis.
Dit filmpje vat de Europese Unie pas echt samen.
![]()

de wereldvreemde linkse geitenwollensokken moraalriddertjes hebben niet veel meer toe te voegen.

Opvallend dat het steeds stiller wordt in dit topic, de wereldvreemde linkse geitenwollensokken moraalriddertjes hebben niet veel meer toe te voegen.
denk dat niemand zin heeft om een discussie te voeren met een tokkie die alleen maar kan roepen "we moeten ze allemaal uitroeien" en met kanker begint te schelden als hij ergens niet mee eens is.

Er valt geen discussie meer te voeren, de moraalriddertjes zoals jij zijn door de mand gevallen en hebben geen andere keuze meer dan de harde realiteit te accepteren.
En dat tokkie is toch wel je favoriete woordje he, ook scherp van je dat het je is opgevallen dat ik dat k woord toch wel één keer gebruikt heb en dan ook nog in de 2 letter vorm. Applausje voor jezelf![]()
door de mand gevallen met wat? en ook nog trots zijn dat je met kanker scheld?
ach ja, komt waarschijnlijk door je downsyndroom

En waar precies maak je uit op dat ik daar trots op ben?? En je moet toch haast wel zelf een moslim zijn gezien je in elke zin wel een belediging probeert te stoppen. Ach ja, dat kun je ook gewoon zeggen hoor. Maakt mijn haat er alleen maar beter op
Ik ga er trouwens vandoor dus niet meteen gaan huilen mocht ik niet meer reageren op je.
Clashes broke out between hundreds of asylum seekers queuing for food in a crowd migrant centre in Berlin - the second mass brawl in Germany this weekend.
Several people were arrested at the fight at the former airport of Tempelhof, which has been turned into a temporary accommodation for 1,200 refugees.
If followed just hours after another mass fight which saw migrants attack each other with fire extinguishers at a refugee shelter in the Berlin suburb of Spandau.
A police spokesman said windows were smashed, sofas were thrown, and fire extinguishers emptied, adding that several residents of the shelter were wounded.
But these weren't the only fights to break out at shelters this weekend.
At a refugee home in Berlin's Kreuzberg area, a 18-year-old struck a 17-year-old on the head with a belt, police said.
Meanwhile, five people were injured in a fight between Syrians in the showers of an accommodation in the eastern state of Saxony-Anhalt.
Such disturbances have occurred before in other shelters in Germany, with tensions escalating quickly between often traumatised people from different cultures sharing packed spaces.