Fitness Seller

Europese Asielcrisis

Turkije is ondertussen double digits gegroeid.

Turkije heeft ook een laag minimumloon en miljoenen werklozen. Daarnaast willen Turkse gezinnen ook veel kinderen wat in Nederland best wel interessant is, maar dat wordt helemaal niet meegenomen.

Plus Turkije ligt grotendeels in Azië en is een islamistisch land. Eu landen liggen in Europa en zijn christelijk.

Turkije heeft ook een laag minimumloon en miljoenen werklozen. Daarnaast willen Turkse gezinnen ook veel kinderen wat in Nederland best wel interessant is, maar dat wordt helemaal niet meegenomen.

Plus Turkije ligt grotendeels in Azië en is een islamistisch land. Eu landen liggen in Europa en zijn christelijk.
Iemand heeft de speech van Farage bekeken :o

Zoals je in het artikel kon gelezen hebben biedt een toetreding economisch gezien voordelen voor zowel eu als turkije.

Cyprus ligt ook in azie en is lid van eu.
Eu is niet christelijk. Eu is vrij van godsdienst. Turkijes staatsstructuur is niet verschillend van andere eu landen, er is scheiding van godsienst en staat.

-

Laatst bewerkt:

Dat maakt het artikel niet opeens onwaar.
Als turkije in 2004 concurrerend kon zijn, dan kunnen ze dat vandaag ook.

Eerst maar de bestaande werklozen in het land aan het werk krijgen voor je nog meer binnenhaalt. En migratie kan alleen onder strikte voorwaarden, maw als die personen ook echt gaan bijdragen.

Ik snap nog altijd niet waarom het allemaal voor ze geregeld moet worden. Het is niet alsof ze halsoverkop van de ene op de andere dag in west europa zijn, het is er toch al jaren oorlog en velen laten hun gezin zelfs achter dus zouden er net zo goed nog kunnen zitten. Al die tijd hadden ze toch rustig vanuit daar werk visums en onderdak kunnen regelen? Kan het hele gezin gelijk mee, geen 'onmenselijke' tentenkampen, geen gevaarlijke boot/voettocht.. Zeker als ze hoog opgeleid zijn moet dat toch makkelijk gaan..

Als ik naar australie of californie wil omdat het hier kut is staat daar toch ook geen gratis geld en onderdak voor me klaar?

Ik snap nog altijd niet waarom het allemaal voor ze geregeld moet worden. Het is niet alsof ze halsoverkop van de ene op de andere dag in west europa zijn, het is er toch al jaren oorlog en velen laten hun gezin zelfs achter dus zouden er net zo goed nog kunnen zitten. Al die tijd hadden ze toch rustig vanuit daar werk visums en onderdak kunnen regelen? Kan het hele gezin gelijk mee, geen 'onmenselijke' tentenkampen, geen gevaarlijke boot/voettocht.. Zeker als ze hoog opgeleid zijn moet dat toch makkelijk gaan..

Als ik naar australie of californie wil omdat het hier kut is staat daar toch ook geen gratis geld en onderdak voor me klaar?

als je een visum enzo regelt kom je legaal het land binnen en kun je geen asiel aanvragen.
maar je hebt inderdaad gelijk. als die mensen echt zo hoog opgeleid waren konden ze hier ook wel een verblijfsvergunning krijgen zonder asiel aan te hoeven vragen

Laatst bewerkt:

De politiek pikt die reacties op. De media hebben ook een verantwoordelijkheid. Zij brengen alleen negatieve verhalen. Dat frustreert mij mateloos.

de media laat juist veel van de negatieve verhalen niet zien. enige negatieve verhalen die in de media komen zijn mensen die in opstand komen tegen de "asielzoekers".

Je snapt wat ik bedoel Broto, doe nou eens even niet zo achterlijk

Met jouw beredenering kunnen we netzogoed China ook de EU inlaten, sguud voor de economie jonge

Ik snap helemaal niet wat je bedoelt. Wat heeft de toetreding van turkije ermee te maken dat belgie, en andere eu landen, in hun informele sfeer door christendom is beinvloedt? Geef eens een paar concrete voorbeelden hoe dat het een probleem kan vormen.

Turkije ligt gedeeltelijk in europa, china niet.

Ik snap helemaal niet wat je bedoelt. Wat heeft de toetreding van turkije ermee te maken dat belgie, en andere eu landen, in hun informele sfeer door christendom is beinvloedt? Geef eens een paar concrete voorbeelden hoe dat het een probleem kan vormen.

Turkije ligt gedeeltelijk in europa, china niet.
Je kan beter de vraag stellen waarom het er niet mee te maken heeft

Iets met vrij reizen, verschil in cultuur, democratie. Chill man, een land met 75 miljoen inwoners (waarvan 96% moslim) met compleet andere normen&waarden dan wij in West-Europa een grote stem geven in dictatoriaal Europa en de optie om nog makkelijker te clusterfucken in de omgeving waar straks jouw kinderen geboren worden. Chill man.

Terug
Naar boven