Fitness Seller

Europese Asielcrisis

zeskeergekoze.png
Een echte narcist, die Frans.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183
Knettergek die Timmermans.

Moest je nog een schone onderbroek aantrekken na het lezen van dit nieuws?

Nah, ik krijg wel een harde van negatief nieuws over dat vies volk maar meer ook niet. Mocht nou je gehele Islam vd aardbodem verdwijnen dan wel, dan volgt er direct een spontane ejaculatie.

:roflol: is stormfront niet wat voor jou?

Gn troll maar dead srs. Turkije zou een aanwinst voor eu zijn.
Dat moet je natuurlijk wel inzien als je het plaatje nuchter bekijkt ipv vooroordelend. Erg moeilijk voor sommigen.

Ik ben nog steeds erg benieuwd broto.

(ik hoop heel erg dat je niet zegt omdat het economisch zo goed gaat met turkije.)

ik heb die hele circlejerk om Timmerfrans nooit begrepen. Heeft een decennium lopen pluche-kleven in Nederland zonder ooit zijn mond open te trekken, vertrekt naar een of andere graaifunctie bij de EU waar hij feitelijk niks te zeggen heeft en moedwillig in de achtergrond verdwijnt, en dan geeft ie een speech en dan is het opeens een Nederlandse held die voor zijn principes vecht en een inspiratiebron voor elke linkse rakker.
mensen zijn debiel

• #1.194
Vooral Nederlanders, bij Pauw hebben ze het weer over Zwarte Piet.

shiiiiit

• #1.197
Otto draait zich om in zijn graf.

turkije is de afgelopen tien jaar inderdaad verdubbeld in gdp per capita

probleem is wel dat het een enorm pauperland blijft, de mensen daar zijn gemiddeld 2 keer zo arm als in griekenland en zelfs een stuk armer dan de russen. wat de f**k heb je daar nou aan als ontwikkeld westen

GDP zegt ook geen f*. Als de Belgische overheid morgen 100 miljard euro zou uitlenen en zou uitdelen aan de armen, dan zou het GDP van België in één klap met 20% stijgen. "Economische groei" dus! Alleen is de productiviteit met 0% gestegen en dus is de economie hetzelfde of slechter (en heeft grotere schuldenlast). Dat trucje gebruikt de Amerikaanse overheid ook vaak om zogenaamd betere groeicijfers tevoorschijn te toveren.

Terug
Naar boven