Fitness Seller

Europese Asielcrisis

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Ik geloof er weinig van. De afspraak om sneller te onderhandelen over toetreding lijkt me eerder een zoethoudertje.

Kan me ook niet inbeelden dat ze het, bijvoorbeeld in Duitsland, zullen kunnen verkopen dat ze een autoritair regime, dat bovendien een genocide ontkent, laten toetreden.

Lijkt zelfs helemaal niet op gollum.

-

Laatst bewerkt:
Nigel Farage.

Ondertussen is Timmermans 'Very happy about the positive outcome of #EUTurkey summit, which re-energises our relationship & activates our Joint Action Plan on refugees'.

Timmermans leeft al jaren in de ivoren toren, die is de feeling met de normale mens al lang kwijt

• #1.170

:roflol:

Dat veel Nederlanders toen bewondering voor hem hadden sloeg eigenlijk ook nergens op.

ik heb die hele circlejerk om Timmerfrans nooit begrepen. Heeft een decennium lopen pluche-kleven in Nederland zonder ooit zijn mond open te trekken, vertrekt naar een of andere graaifunctie bij de EU waar hij feitelijk niks te zeggen heeft en moedwillig in de achtergrond verdwijnt, en dan geeft ie een speech en dan is het opeens een Nederlandse held die voor zijn principes vecht en een inspiratiebron voor elke linkse rakker.

Vanaf 3.20 doet Pauw huichelaar Timmerfrans er mooi inluizen met het klapstuk vanaf 5.50. Vanaf 6.45 volledig op zijn bek vanwege zijn ego.
Timmermans kletst echt volledig uit zijn nek met 'ik heb nauwelijks over vorm nagedacht en gewoon opgeschreven wat er in me opkwam'.
Alsof hij die brief in zijn eentje slechts een uur voor de toespraak heeft geschreven en/ of zonder medeweten van de regering e.d. :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #1.174
Steven Spielberg heeft die speech geschreven.

owwwneeee we gaan er allemaal aan, ze hebben 1 verdachte asielzoeker gevonden. Dit is het bewijs, laten we alle moslims uitmoorden

je zet je zelf weer lekker voor lul tokkie dus ga maar snel weer weg.

Ik deel alleen het nieuws. De rest negeer ik maar, zonde van de moeite om teveel tijd te besteden aan zo'n vieze moslim als jij.

Vanaf 3.20 doet Pauw huichelaar Timmerfrans er mooi inluizen met het klapstuk vanaf 5.50. Vanaf 6.45 volledig op zijn bek vanwege zijn ego.
Timmermans kletst echt volledig uit zijn nek met 'ik heb nauwelijks over vorm nagedacht en gewoon opgeschreven wat er in me opkwam'.
Alsof hij die brief in zijn eentje slechts een uur voor de toespraak heeft geschreven en/ of zonder medeweten van de regering e.d. :roflol:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/10/timmerfrans_neemt_afscheid_van.html

Dit was ook grappig. Fransie vloog uit de bocht op facebook vanwege een reactie van één of andere halve zool. :roflol:

zeskeergekoze.png

Terug
Naar boven