XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

zijn er genoeg ,wat is er dan zo min aan de Appie ?

behalve om naar het HBO te gaan heb je geen drol aan je HAVO diploma,

ik denk dat een gemiddelde VMBO techniek leerling tegenwoordig meer kansen heeft op de huidige arbeidsmarkt

en zelfs ook meer dan de gemiddelde HBO 'er met een pretstudie in b.v vrijetijdskunde

Wat is je doel in het leven als je na havo bij een supermarkt gaat werken? Behalve als bijbaan dan. Anders ben je gewoon dom en vraag ik mij af of je wel een havo niveau hebt.
Niks mis met een supermarkt, maar daarvoor hoef je geen school gevolgd te hebben. Waarom zou je voor die paar euro per uur willen werken?
Zie ook mensen hier die hbo hebben gedaan en krap 10/11euro per uur krijgen.

Nee, zo werkt het niet. Jij maakt een bewering, dus is het aan jou om die te onderbouwen. Dan neem ik m'n smiley terug.

Inb4 'jamaarnee dat vragen ze niet officieel, maar toch is het zo'
thx :D

iets te fel gereageerd :thumbup:

lk was net terug van de sportschool en zat nog in mijn uber alpha mode :D

Uit onderzoek blijkt ook dat dit de integratie bevordert(althans op school), omdat de mensen minder kans zien om zich terug te trekken bij hun eigen mensen/buurt/cultuur.
Velen willen dat juist zelf, eigen cultuur plus westerse uitkering.

zijn er genoeg ,wat is er dan zo min aan de Appie ?

behalve om naar het HBO te gaan heb je geen drol aan je HAVO diploma,

ik denk dat een gemiddelde VMBO techniek leerling tegenwoordig meer kansen heeft op de huidige arbeidsmarkt

en zelfs ook meer dan de gemiddelde HBO 'er met een pretstudie in b.v vrijetijdskunde
Verschilt dit niet per vestiging? Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd bij mijn appie wel alleen kassieres zie die havo zouden kunnen doen en die van buitenlandse cultuur nu bij de jumbo zitten.

Havo kun je wel gelijk officier mee worden bij defensie. Is toch ook nog wat.

Velen willen dat juist zelf, eigen cultuur plus westerse uitkering.

Verschilt dit niet per vestiging? Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd bij mijn appie wel alleen kassieres zie die havo zouden kunnen doen en die van buitenlandse cultuur nu bij de jumbo zitten.

Havo kun je wel gelijk officier mee worden bij defensie. Is toch ook nog wat.

officier bij defensie is i.d.d een mooie job , betaald niet slecht en je ziet nog wat van de wereld

Betaald

Duitse steden toneel van massa-aanrandingen tijdens jaarwisseling
[Link niet meer beschikbaar]

Large Muslim mobs sexually harass young women on NYE in germany
Code:
http://www.liveleak.com/view?i=e70_1451846198

edit: oh wauw liveleak wordt automatisch embed

'Wir schaffen das, aber niet echt'

Het is maar net wat je wilt schaffen.

Gelukkig heeft de burgemeester van Keulen een oplossing, namelijk: Vrouwen moeten op armlengte afstand blijven van mannen.

16:15

En ze moeten zich natuurlijk niet zo hoerig kleden. Al die zielige üntermenschen kunnen er ook nix aan doen dat ze alle Duitse vrouwen willen gangrapen.

man man man

weet je wat ik nog vele malen kanslozer vind, dat iedereen meteen begint te roepen "uhhh dit moeten we niet in verband zien met de vluchtelingen"

fl**ker toch op man, die cultuur brengt dit soort gedrag voort. als er letterlijk groepen mannen zijn die dit systematisch doen en toevallig allemaal Noord-Afrikaanse Moslim zijn dan is het toch hartstikke logisch dat dat een van de hoofdredenen is. maar omdat het niet politiek gewenst mag je dat ineens niet zeggen want zo vorder je alleen maar polarisering.

nou ik polariseer me heel graag van dat soort volk, Merkel heeft Duitsland om zeep geholpen met haar achterlijke idealisme.

Die beelden van Keulen ook :roflol: leek net een binnenstad in een afrikaans land :roflol:

Tijd voor knokploegen. Iemand nog ideeën voor uniformen?

"Merkel benadrukte dat de dader ‘zo snel mogelijk moeten worden geïdentificeerd en bestraft, van welke afkomst ze ook zijn”.

Een Duitse volkenkundige heeft dinsdag gewaarschuwd na de aanrandingen in Keulen overhaast een verband te leggen met de herkomst van de daders. “Seksueel misbruik komt voor in alle regio’s van de wereld”, zei Hansjörg Dilger van het Instituut voor Sociale en Culturele Antropologie aan de Vrije Universiteit van Berlijn.

Een religie of cultuur is op zich nooit vrouwonvriendelijk. Dat heeft altijd meerdere kanten”, benadrukte hij. “Het zou veel te kortzichtig zijn om daar een link te leggen”, meent hij.

Een religie of cultuur is op zich nooit vrouwonvriendelijk. Dat heeft altijd meerdere kanten”, benadrukte hij. “Het zou veel te kortzichtig zijn om daar een link te leggen”, meent hij.
Helaas is de correlatie tussen IQ en criminaliteit erg sterk

En laten religieuze mensen nou net een iets lager IQ hebben, hetzelfde voor onze vrienden uit de Sahara

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.318
jv206x.jpg

Merkel, wat een powervrouw.

Sowieso die term ''powervrouw'', wat is dit voor achterlijke feministische superstaat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.320
Ik word er een beetje moe van dat een pleuriswijf uit Mofrika zoveel invloed heeft op ons eigen beleid.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven