Fitness Seller

Even updaten: Kabel/ADSL/ADSL2....

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Ik heb nu een Demon verbinding waar ik prima tevreden over ben, daar niet van, maar ik betaal ook €21 aan de KPN per 2 maanden voor de tel. verbinding die nergens anders voor wordt gebruikt dan m'n ADSL (ik doe niet aan 'vaste' telefonie).

Nu dacht ik aan per oktober a.s. over te stappen naar Casema, dan ben ik die KPN-bijdrage ook kwijt, komt Versatel met 20MB verbindingen (!) voor €5 meer dan ik nu betaal...

Komt er nog een aanbod van de kabelaars? Wat zal ik doen?

Casema weet je zeker dat je de snelheid krijgt waarmee geadverteerd wordt. Bij Versatel moet je dat maar afwachten. 20 Mbit/s kan wel over hun netwerk, maar berekeningen laten zien dat het krap wordt. Zeker omdat met die prijsstelling velen overstappen van ADSL 8 Mbit naar 20 Mbit.

Ik kijk het lekker ff aan, maar goed ik betaal wel 69,95 voor die 10 Mbit. Als straks 20 mbit constant te leveren valt voor 39,95 ben ik ook over naar een andere provider.

k*tland waar ik woon, binnenkort 10mbit met limiet van 30gig per maand waarvan 4,5gig upload :( voor 60€

• Topic Starter Topic Starter
Dus laten we zeggen dat tegen de tijd dat ik móet opzeggen, zo rond oktober, het wel duidelijk is?

Denk het wel ja, dan zit of iedereen te schelden op Versatel (en Fiberworld) of is iedereen aan het jubelen. Fiberworld bied het ook aan binnenkort.

Maar denk dat vele ADSL-boeren zullen volgen, ook al betwijfel ik of hun verbindingen naar de AMS-IX het aankunnen. Ik heb bij Eweka meegemaakt dat een paar 8 Mbitters de hele boel lieten dichtslibben. Ik was 1 van die 8 Mbitters natuurlijk :D

Volgens mij is die aanbieding van onze gespierde vriend Beau van Erven Dorens ook zo slecht nog niet. En als je bij ADSL blijft: speedlinq is volgens mij nog steeds de goedkoopste én als beste getest. Ik heb het al een jaar of 2 iig en het bevalt prima.

(www.speedlinq.nl)

• Topic Starter Topic Starter
Speedlinq rocks inderdaad maar ik wil goedkoper en zelfde snelheid (2048) want die KPN zint me niet.

Terug
Naar boven