AndroidHealthClinic

Even voorstellen: cinnepin15

Cinnepin15

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
64kg
Vetpercentage
25%
Hey allemaal,

Ik wilde me even voorstellen :) Ik ben cinnepin15, 39 jaar, moeder van 2 en sinds een klein jaar fanatiek bezig met krachttraining (4 x per week) en het gaat de goede kant op. Mijn doel is de komende 4 maanden mijn bf te verlagen naar 20% (zit nu op 25%). Ik let op mijn voeding, maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Zo ben ik er nog steeds niet helemaal over uit of ik low carb moet eten of niet. Dat is ook een van de redenen waarom ik me heb geregistreerd op dit forum: naast motiveren en gemotiveerd/geïnspireerd worden, ook advies vragen aan leden met een grote liefde voor bodybuilding en die deze lifestyle volledig hebben omarmd. (Ik weet het, het klinkt wel erg zwaar...:D)

Zelf hoop ik meer vrouwen op de sportschool waar ik train, enthousiast te maken voor krachttraining en hen te laten zien dat er veel meer is dan dat ene uur op de crosstrainer. Er zijn nu een paar dames bij gekomen die het squatrack en (zwaardere) dumbbells durven aan te raken, maar het kan altijd beter! :)

;)

Van dumbbells alleen aanraken word je niet beter :p

Je kan proberen low carb, het is niet voor iedereen weggelegd. Je kan ook ff kijken naar carb cycling, staat genoeg info hier op het forum.

• Topic Starter Topic Starter
Hey 3nigma, thanks voor je reactie :)

Je hebt gelijk....Maar er zijn zoveel vrouwen die niet zwaar durven te trainen...

Thanks, ik ben me al aan het inlezen op dit forum :D Op BodySpace (ben ik lid van) heb ik ook het eea gelezen over low carb en carbcycling en de meningen daar zijn nogal verdeeld...Heb jij het wel ns geprobeerd of iemand in je omgeving met goede resultaten?

Ben geen fan van low carb, voel me niet zo fit dan. Ik eet liever normaal en maak verschil met cardio e.d.
Carb cycling is heel goed te doen, probeer maar zelf, nooit kijken naar anderen want elk lichaam is anders.
Als je niet af kan vallen, vergroot gewoon je verbruik. Bijvoorbeeld wat cardio na trainen, of in de ochtend, verzin maar wat.

Terug
Naar boven