Cinnepin15
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 25%
Hey allemaal,
Ik wilde me even voorstellen
Ik ben cinnepin15, 39 jaar, moeder van 2 en sinds een klein jaar fanatiek bezig met krachttraining (4 x per week) en het gaat de goede kant op. Mijn doel is de komende 4 maanden mijn bf te verlagen naar 20% (zit nu op 25%). Ik let op mijn voeding, maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Zo ben ik er nog steeds niet helemaal over uit of ik low carb moet eten of niet. Dat is ook een van de redenen waarom ik me heb geregistreerd op dit forum: naast motiveren en gemotiveerd/geïnspireerd worden, ook advies vragen aan leden met een grote liefde voor bodybuilding en die deze lifestyle volledig hebben omarmd. (Ik weet het, het klinkt wel erg zwaar...
)
Zelf hoop ik meer vrouwen op de sportschool waar ik train, enthousiast te maken voor krachttraining en hen te laten zien dat er veel meer is dan dat ene uur op de crosstrainer. Er zijn nu een paar dames bij gekomen die het squatrack en (zwaardere) dumbbells durven aan te raken, maar het kan altijd beter!

Ik wilde me even voorstellen
Ik ben cinnepin15, 39 jaar, moeder van 2 en sinds een klein jaar fanatiek bezig met krachttraining (4 x per week) en het gaat de goede kant op. Mijn doel is de komende 4 maanden mijn bf te verlagen naar 20% (zit nu op 25%). Ik let op mijn voeding, maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Zo ben ik er nog steeds niet helemaal over uit of ik low carb moet eten of niet. Dat is ook een van de redenen waarom ik me heb geregistreerd op dit forum: naast motiveren en gemotiveerd/geïnspireerd worden, ook advies vragen aan leden met een grote liefde voor bodybuilding en die deze lifestyle volledig hebben omarmd. (Ik weet het, het klinkt wel erg zwaar...
)Zelf hoop ik meer vrouwen op de sportschool waar ik train, enthousiast te maken voor krachttraining en hen te laten zien dat er veel meer is dan dat ene uur op de crosstrainer. Er zijn nu een paar dames bij gekomen die het squatrack en (zwaardere) dumbbells durven aan te raken, maar het kan altijd beter!