XXL Nutrition

even voorstellen + pics

De tieves wat zie jij eruit zeg, je lijkt wel een ****ing plakboek.

Post eens een foto van je rug, ik ben wel benieuwd hoe die tattoo is geworden, dat is een groot stuk man.

Godver geen porem inderdaad!

Ik snap niet waarom je vanwege je rug niet zou kunnen deadliften, maar misschien doe je het ondertussen al.

Edit: epic trouwens dat je zegt dat het achter je ligt. Je naam is Stahlgewitter en je bent in pas Dec2008 geregistreerd :roflol:
Die band is voor psycho's...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Oké dus vanaf dec kan ik niet veranderd zijn volgens jou ?als je goed kijk zie je dat die plaat op me rug een cover up is .. Dat doe ik niet voor niks ge

110 duwen vanuit me triceps:/ ?

haha dit is het grote afkraak topic zeker ofzo ...0.0 massa dat valt nou ook wel weer mee maargoed ,, je kijk maar effe

je ziet er gewoon goed uit voor twee jaartjes training, punt! Succes. Werk aan je borst en benen, grtz

haha dit is het grote afkraak topic zeker ofzo ...0.0 massa dat valt nou ook wel weer mee maargoed ,, je kijk maar effe

Je vraagt om commentaar. Die krijg je dan ook?

Ik weet hoe lang iemand moet trainen voordat er 110 kilo aangetikt wordt, en ik weet ook dat daar een ontwikkelde borst voor nodig is. Bij jou is dit duidelijk een zwakker punt. Verder hoef ik je niet af te kraken, ik ben gewoon graag sarcastisch...

Nogmaals, succes met je trainingen. Armen en schouders zijn het sterkste punt.

Ik was vooral sarcastisch omdat je 0.0 massa in je borst hebt, en 110 kilo is een vrij respectabel gewicht. Maar goed, e-hero of eerlijk -> couldn't care less ( oftewel laat maar ;)).
0.0 is overdreven stakker. Waar zijn jouw foto's trouwens?

naja je bent niet 0,0 maar heel even eerlijk tegen de tijd dat ik 110 drukte knalde mijn borst er aardig uit, waarschijnlijk overtrain je het duidelijk zo toch?

hoeveel woog je toen je kuurde en wat waren je stats??

ik woog in de zomer van vorig jaar 81 kilo , toen ben ik begonnen ongeveer . zit nu op de 97 kg . en kritiek vind ik niet er ook hoor ;) maar de een zit over tattoo`s geen porem en de ander trekt het weer in twijfel dat ik niet meer achter die dingen sta , daar vroeg ik toch ook helemaal niet om ik vraag om tips en adviezen die ik meer dan bereid ben aan te nemen

ik woog in de zomer van vorig jaar 81 kilo , toen ben ik begonnen ongeveer . zit nu op de 97 kg . en kritiek vind ik niet er ook hoor ;) maar de een zit over tattoo`s geen porem en de ander trekt het weer in twijfel dat ik niet meer achter die dingen sta , daar vroeg ik toch ook helemaal niet om ik vraag om tips en adviezen die ik meer dan bereid ben aan te nemen

oke maar ik heb het idee dat je bent gaan kuren terwijl je nog zeer weinig van de sport afweet klopt dat een beetje?

klopt .. valt ook af te leiden uit m`n eerste post

Onder andere, maar wat wil je weten dan? iets over voeding, training?

nouja ik heb een voedingsschema in excel gemaakt . maar ik moet nog meer eten maar weet niet precies wat ik er bij moet doen om nog goed te zitten in vetten enz dus zoek iemand die mij daarbij kan helpen dmv in dat excel bestand dingen erbij te zetten als extra eten

nouja ik heb een voedingsschema in excel gemaakt . maar ik moet nog meer eten maar weet niet precies wat ik er bij moet doen om nog goed te zitten in vetten enz dus zoek iemand die mij daarbij kan helpen dmv in dat excel bestand dingen erbij te zetten als extra eten

Wat eet je nu ongeveer?

daar ben ik ook wel beniewd naar even een kort overzicht.

post het hier, dan kan iedereen advies geven, kan je zelf het beste eruit halen.

Gewoon lekker door blijven knallen en goed eten, dan komt alles goed.

Terug
Naar boven