AndroidHealthClinic

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
We blijven je motiveren ;)

Waarom start je niet gewoon je log hier?

Ja hoor we willen van alles van je weten
Of je lekker traint
Of je een klote dag hebt
Of je al er uitziet zoals je zou willen enz enz :)

• Topic Starter Topic Starter
Okeee,

Ik ben 32 jaar oud (sinds kort). Heb een dochter van bijna 2. Heb eigenlijk altijd gesport.
Jaren lang savate wedstrijdniveau (frans kickboksen) echter nooit een wedstrijd gehad:o. Sinds de bevalling van mijn dochter was ik ong 35 kilo aangekomen. Ik woog voor de zwangerschap 65 kilo. Inmiddels heb ik KT en cardio opgepakt en weeg nu 75 kilo, dus nog 10 te gaan. Laatst mijn vetpercentage middels een 4 puntsmeting laten meten op de sportschool, daar kwam 29 % uit. Ik denk dat het meer is, aangezien ik een dame met grote billen ben;).

Ik sport nu minimaal 4 keer per week. Ik ben vorig jaar begonnen met een full-body schema en daarin steeds afgewisseld. Momenteel al weer 2 mnd bezig met een split UB en Lb, met elke keer minimaal 20 min cardio er na. Een keer in de week deadlift en 1 keer in de week 5 km op de loopband 32 min.

Ben voornemens om deze week eea om te gooien omdat ik daar zin in heb.

Ik gebruik whey in de ochtend en na een training. Verder een multi en soort fatburner van EAS.

Dit is een begin. Zal later mijn schema's uitgebreid op papier zetten.

-32 jaar
-1.68 cm
-75 kilo
-29 % vet.
-bmr: 1541
-onderhoud :2389

Klachten: pijnlijke polsen, door overbelasting.

Nou later!!! Hihi, nu heb ik mijn eigen log.

Laatst bewerkt:
leuk joh
je bent alweer aardig op weg 25 kg kwijt
best veel gewicht aangekomen met de zwangerschap
nog 10 te gaan maar dat ga je redden als je het de tijd geeft
succes

Ja grosje, best veel. Ik moet je ook eerlijk zeggen, dat het deels aan mijzelf lag, doordat ik wat minder scherp was op het eten. Maar ik was ook extreem moe...ik sliep veel en had daardoor weinig beweging. Ik bleek ook een vitamine D tekort te hebben, schijnen heel veel niet blanke vrouwen te hebben.

Die 10 gaan er zeker wel af. Ik maak me daar geen zorgen over.

Hey Kaza,

Ik zat al te kijken naar je log maar die gaat gewoon verder in je voorsteltopic..ok so i know now..
Zet m op!
Als je wilt gaat t helemaal goed komen..kost wat zweet en miss tranen maar dan heb je ook wat!

hee!

Ik kon je ook niet vinden bij de traininglogs,maar nu zie ik dat je hier in door gaat...;)

Nog 10 te gaan..Moet lukken toch...Succes!

Ben je van plan om ga het kickboksen ook weer oppakken?

Goed op weg hoor!
:thumb:

hee!

Ik kon je ook niet vinden bij de traininglogs,maar nu zie ik dat je hier in door gaat...;)

Nog 10 te gaan..Moet lukken toch...Succes!

Ben je van plan om ga het kickboksen ook weer oppakken?

Ik wil heel graag savate weer oppakken, maar dat wordt in mijn omgeving niet gegeven helaas. Kickboksen is een optie, maar heb nog geen geschikte sportschool gevonden.

Hier mijn training van gisteren:

UB:
-Borst:
pull over en chest press
12x25
10x30
8x35
6x40

-Rug:
Hyperextension
3 sets 12 gewicht 7.5

Seated Row
12x25
10x30
8x35
6x40

-Buik:
Sit-ups met Swiss Ball
3x12 rechte buikspieren

Stokdraaien
10 min met tussenpauze.

20 min hardlopen op de loopband.

Ging wel lekker, alleen last van mijn polsen helaas. Ik train mijn armen niet, omdat ik het gevoel heb dat ze al belast zijn. Kan het vaak ook niet meer opbrengen.

Training van vandaag volgt nog!

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Laatst bewerkt:
Hallo gisteren geen KT. Had in mijn hele lichaam nog erg last van spierpijn, dus maar een rustdag genomen.

Straks ga ik mijn onderlichaam trainen.

Ik doe vaak 4 oefeningen.

Leg Extension
12x40
10x45
8x50
6x55

Squats:
4 keer 12 met barbell (25k)

Leg curl
12x20
10x22
8x24
6x 24

Abductor:
12x50
10x55
8x 60
6x60

Een keer per week deadlift, vandaag niet.

Naar de KT ga ik 30 min hardlopen op de band.

Post straks wel hoe het allemaal ging.

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd!

Voel me vandaag prima, dus dat gaat wel lukken. Heb er ook veel zin in!

oh hier ben je! :p

Ga je volgen! SUcces!

• Like
Waarderingen: kaza
Hoihoi,

Leuk om zo jouw verhaal te lezen. Heb in mijn voorstelstukje ook gewoon een start gemaakt van mijn planning. Soort van 'dagboek' in de hoop dat het veel kritische noten op gaat leveren.

Onwijs veel succes met het behalen van jouw doel.

Groetjes

Zo daar ben ik weer.

Beentraining van gisteren ging lekker. Daarna nog 20 min HITT, voelde super.
Ik ben meteen doorgegaan naar mijn werk, had nachtdienst. Wonder boven wonder nergens last van gehad. Dacht vandaag lekker te kunnen slapen, zul je net zien......hadden de buren ineens het plan gevat om ff lekker wat gaat gaatjes in de muren te boren:mad:.....

Ach heb ik ook wat aan mijn dag. Ga zo denk ik maar ff lekker trainen, al zat dat niet in de planning. Denk dat ik ga hardlopen.

Nou later!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven