XXL Nutrition

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel voldoende rusten hoor!

Hallo gisteren geen KT. Had in mijn hele lichaam nog erg last van spierpijn, dus maar een rustdag genomen.

Straks ga ik mijn onderlichaam trainen.

Ik doe vaak 4 oefeningen.

Leg Extension
12x40
10x45
8x50
6x55

Squats:
4 keer 12 met barbell (25k)

Leg curl
12x20
10x22
8x24
6x 24

Abductor:
12x50
10x55
8x 60
6x60

Een keer per week deadlift, vandaag niet.

Naar de KT ga ik 30 min hardlopen op de band.

Post straks wel hoe het allemaal ging.

Je armen train je al met deze oefeningen
elke trekoefening is biceps
elke duwoefening is triceps
Dus soms is een zware training voor rug of borst al voldoende om je armen een groei impuls te geven

• Like
Waarderingen: kaza
  • Topic Starter Topic Starter
He Grosje,

Je bedoelt als ik mijn bovenlichaam train toch???
Je reageert nu op mijn beentraining....:rolleyes:

He Grosje,

Je bedoelt als ik mijn bovenlichaam train toch???
Je reageert nu op mijn beentraining....:rolleyes:

Haha ja ik heb echt een brilletje nodig
Het was inderdaad een reactie op jouw opmerking over je armen die je niet trainde omdat ze overbelast aanvoelde

Hihihi, d8 ik al. iig bedankt voor je bericht. Merk ook wel aan mijn armen dat er iets mee gebeurt.

Greetz

Tip: opticien???

Hihihi, d8 ik al. iig bedankt voor je bericht. Merk ook wel aan mijn armen dat er iets mee gebeurt.

Greetz

Tip: opticien???

Ben ik net geweest
Heb nu lenzen en het lezen gaat slechter dus ik dacht ook aan een leesbril
Blijkt dat ik betere ogen krijg en andere lenzen nodig heb
Dus idd een leesbrilletje heb ik nu af en toe op mijn neus totdat ik mijn nieuwe lenzen kan proberen :)

Laseren geen optie? Heeft mijn man ook gedaan en zijn ogen zijn gewoon beter dan die van mij:eek: en ik heb goede ogen...echt!

nee ik ga nu naar - 2.75 en -3.00
dus ben nog niet helemaal scheel dus ik hoop dat dit werkt
Laseren zou niet slim zijn want door mijn leeftijd zijn mijn ogen nu aan het veranderen

En ging het lopen een beetje..en wanneer ga je weer trainen?? succes

nee ik ga nu naar - 2.75 en -3.00
dus ben nog niet helemaal scheel dus ik hoop dat dit werkt
Laseren zou niet slim zijn want door mijn leeftijd zijn mijn ogen nu aan het veranderen

Oh zo, ja ik snap m.

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

En ging het lopen een beetje..en wanneer ga je weer trainen?? succes

Uiteindelijk helemaal niks gedaan. Was erg brak en had veel spierpijn.
Ga zo weer trainen, na het middagslaapje van mijn prinsesje.

Damn......................wat een training gehad zeg...pff.

Vandaag afgesproken met een vriend van me. Hij heeft zijn sporen wel verdient binnen de krachtsport en is ook personal trainer.

We hebben een soort van circuit training gedaan.

Hier volgt het schema:

squats en kuiten met gewicht.
20 om 20 en dat 4 keer of 3 keer, weet niet meer. (hij had iig 6 keer gedaan)
Squats: Hij had een gewicht van 150 (minimaal) en ikke...ja een stang van 20 kilo:o
Kuiten: Hij 45 kilo en ik 25 kilo (omhoog drukken)

En toen de legextension en legcurl:
-20 keer per been en we wisselde elkaar elke keer af. Totaal 3 keer.

Per been trainen had ik nooit gedaan, vond het echt wel zwaar.

Mijn benen trilden en we waren nog niet klaar.

Vervolgens, lunges, 3 x 40. Ik zonder gewicht, om de techniek beter onder controle te krijgen. Hij met een stang van 20 kilo.

Afsluitend 15 min fietsen.

Overigens moet ik vermelden dat hij herstellende is van een knieoperatie. Hij is nu weer langzaam aan het opbouwen :(

Ik weet zeker dat ik morgen niet kan lopen.....heb morgen nog wel een fysieke trainingsdag van mijn werk :sad: Dat gaat pijn doen....

Ik vond het samen trainen toch wel leuk en leerzaam. Tevens ging ik toch beter mijn best doen. Dus voor herhaling vatbaar.

Greetz

Succes met lopen morgen :p hard gewerkt...
als ik het goed begrijp... doe je vooral nu veel herhalingen?

Ik vergeet je steeds... omdat je log hiero is... :(

Zullen we vandaag samen niet kunnen lopen? :p

Succes met lopen morgen :p hard gewerkt...
als ik het goed begrijp... doe je vooral nu veel herhalingen?

Ik vergeet je steeds... omdat je log hiero is... :(

Nou het was de eerste keer dat ik zo trainde. We hebben vandaag afgesproken dat we het 1 keer per week zo samen doen. Voor mij is dat wel leuk en effectief en dan nog 1 keer licht ofzo. Moet nog ff kijken hoe ik eea ga aanpakken. Tips zijn welkom....

Je kan ook een Abbo nemen??? dan vergeet je me niet...:p. Heb Admi al gevraagd of ze het kunnen verplaatsen, maar nog geen reactie gehad.

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Zullen we vandaag samen niet kunnen lopen? :p

Nou ik liep echt als een oude dame. We moesten vandaag ook nog fysiek bezig zijn op het werk...pfff wat had ik het zwaar. Als je eenmaal warm bent gaat het wel....maar het was steeds ff bezig, rust en dan weer opnieuw iets doen....

Maar ach tis weer voorbij.

Laatst bewerkt:
Ja is lastig dan hé, dan kan je maar beter bezig blijven maar eerst druk dan weer rustig is funest voor de spiertjes..succes Kaza

Vandaag stond in het teken van PIJN PIJN en nog meer PIJN.....snap er niks van...... Het voelt alsof ik nooit eerder iets heb gedaan en dat de laatste training mijn eerste was...:o

Anywho, vandaag mezelf naar de sportschool gesleept...pff met moeite een warming up gedaan, daarna was ik er weer helemaal!
Bovenlichaam flink aangepakt en daarna weer strompelend naar huis.

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Oh en heeft iemand nog tips om sneller te herstellen.....heb een vaag vermoeden dat ik morgen nog meer pijn heb.

snel herstel alleen door goed eten en rusten. verder weet ik het niet.

Dat wordt rusten dan....

glutamine kan ook helpen

lekker bezig geweest! Soms is spierpijn ook wel lekker moet ik zeggen... dat je echt voelt dat je goed bezig bent geweest :D No pain no gain :p

Goed weekend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven