MuscleMeat

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Complexe koolhydraten worden absoluut niet makkelijk omgezet in vet, die angst moet je een beetje overheen stappen. Daarnaast zijn koolhydraten belangrijk voor herstel. Zoals eiwitten bouwsteentjes zijn voor je spieren, zo zijn koolhydraten de bouwvakkers die de bouwsteentjes naar hun plaats moeten dragen.

Koolhydraten na je training zijn wat mij betreft in zowel de bulk als cut belangrijk om te herstellen, en dit kan ook je vermoeidheid verhelpen.

• Topic Starter Topic Starter
Geen krachttraining? Nee joh!
Fruit voor je training kan wel prima... niet alles tegelijk willen uitproberen hoor!

..en nou ga ik afwassen, koffie zetten en op de bank hangen met m'n boek! :heart:

Ja nee ja nee, ik raak echt een beetje in de war van mezelf...volgens mij heb ik ook teveel gedaan. Kan maar geen beslissingen nemen en wil ook elke dag sporten. 1 dag niks doen is al moeilijk. Ik besluit nu dat ik lichte KT en Cardio ga doen voor 1 week. qwa voeding neem ik in de ochtend en voor een training extra fruit en in de avond minimaliseer ik de KH.

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Neem gewoon lekker bij je ontbijt en voor het sporten een stuk fruit (2 stuks p/d dus), daar ga je echt niet dik van worden vertrouw me maar ;)

Een weekje rustiger aan doen kan je lichaam zeker ten goede komen. Als je merkt dat je met enkel de cardio nog niet lekker tot rust komt moet je gewoon een weekje helemaal los van elk schema leven en helemaal niks doen ;) Maar, als je merkt dat het weer begint te kriebelen om KT te doen, hoef je je ook niet in te houden. Als je lichaam er weer klaar voor is voel je dat wel, en dan kun je het gewoon weer oppakken :thumbs:

Als je lichaam nee zegt, is het nee ;)

Maar ik ben het in zoverre wel met je eens dat krachttraining heilig is :bow2:, en dat je het niet te snel moet stop zetten.

Ik mis het nu al...........

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

:cool:Ja Ace Dwerg en Karmen, je leest zoveel verschillende adviezen op het net, dat je door de koolhydraten de eiwitten niet meer ziet.....:o

Laatst bewerkt:
Ja ik ga ook niet stoppen neem ff gas terug, om te herstellen, want ik merk dat ik altijd spierpijn heb, doe gewoon teveel als ik er nu over nadenk... bv mijn benen daar heb ik best lang last van, terwijl de laatse training vorige week wo was, wel heel zwaar, maar toch. Tussendoor die fitheidstest en wel heel veel km hard gelopen en ja dat was ook niet verstandig.

Nou kiek wel even...moet er ff een n8je over slapen.

Ja nee ja nee, ik raak echt een beetje in de war van mezelf...volgens mij heb ik ook teveel gedaan. Kan maar geen beslissingen nemen en wil ook elke dag sporten. 1 dag niks doen is al moeilijk. Ik besluit nu dat ik lichte KT en Cardio ga doen voor 1 week. qwa voeding neem ik in de ochtend en voor een training extra fruit en in de avond minimaliseer ik de KH.

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Ik mis het nu al...........

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

:cool:Ja Ace Dwerg en Karmen, je leest zoveel verschillende adviezen op het net, dat je door de koolhydraten de eiwitten niet meer ziet.....:o

Helemaal waar maar heb wel geleerd goed naar het lichaam te luisteren. Niet dat ik dat altijd doe;) maar zo werkt het wel.

T.a.v iets lichter trainen kan dat geen kwaad. Liep toen ik benen overdreven zwaar had gedaan ook bijna een week te kruipen. Heb het met die piramide toen iets wijzer aangepakt waardoor kruipen niet meer aan de orde is maar ik toch de laatste serie heel zwaar kan gaan.

Ik heb hier geleerd dat de dag beginnen met kh goed is omdat het de innerlijke motor opgang brengt. Nu is het in mijn geval zo dat ik zo goed als altijd in de ochtend ook sport hoor. Het fruit dat ik eet is dus een uitgeperste citroen en grapefruit op nuchtere maag en als ontbijt havermout en 2 eieren.

Na het sporten een boterham want die kh schijn je erna ook nodig te hebben.

Sport ik in de avond (heeel sporadisch) dan eet ik wel kh anders ga ik gevloerd maar voor mijn lijf heb ik in de avond geen kh nodig en voel ik mij geen aardappel met aardappelmoeheid. Althans niet al te veel. Moet ook het goede voorbeeld geven aan die kleine natuurlijk.

Krijg op de dag met alle andere dingen die ik eet toch voldoende kh binnen.

Ben ff niet online geweest...druk druk druk in huis uit huis bla bla bla.

Maar ben inmiddels bij de dok geweest. Niks aan de hand schildkier werkt super. Was bij de vorige bloedtest al gecheckt (wist ik veel).

Trainen gaat ook lekker verder...nou tot gauw maar weer. Heb haast!

Leuk weer eens iets te horen - ook goed dat er niets met de schildklier is! :)

Kijk uit naar een post met training! Succes in ieder geval!

Gelukkig goed nieuws van de dokter! en fijn dat je nog lekker kan trainen, maar het is wel te rustig in je log nu :(

Gelukkig goed nieuws van de dokter! en fijn dat je nog lekker kan trainen, maar het is wel te rustig in je log nu :(

Kom haast niet aan DBB of uberhaubt internet toe nu. Druk, rare diensten, teveel gedoe. Maar ik train ondertussen gewoon door hoor!!!! Moet ook nog een hoop bijlezen...pffff

Hallo,

ZIt even in een dip qua bloggen. Echt veel te veel aan mijn hoofd en natuurlijk de dooddoener, erg druk.
Als het weer beter gaat ga ik zeker weer eea melden. Ik ben er nog en haak niet af!!!

Greetz Kaza

Succes en sterke met de drukte!
We horen wel hoe het met je gaat zodra je weer meer tijd hebt.

Groetjes

Ik ben er weeeeeeeeeeer! Nieuws volgt nog.

Greetz!

ben benieuwd... :)

Ola,

Even een korte update.

Tijdje terug schreef ik over last van mijn polsen etc. Daardoor viel trainen soms zwaar en ben ik naar de dokter gegaan. Ben wel blijven trainen op een wat lager pitje. Ik had ook geen tijd om mijn log bij te houden. Ik had er gewoon de rust en tijd niet voor.

In de tussentijd onderzoeken,( rontgen en MRI) en fysio gehad. Ik blijk extra halsribben te hebben, daar waar een gewoon lichaam er 12 heeft heb ik er 14. In eerste instantie leek het dat de ribben mijn slagader en zenuw belasten, maar de neuroloog twijfelt daar nu aan. Terwijl ik nog wel last heb van nek en polsen.

Dit heeft ook gevolgen voor mijn trainingschema. Ik moet zorgen dat de ruimte rondom de ribben niet nog kleiner wordt, dus dat betekent lichte oefeningen.

Ben er nog niet helemaal uit hoor. De fysio kan niets meer voor me doen en de Neuroloog ook niet. IK ga voor een second opinion, want de klachten blijven en zijn soms erg vervelend. Regelmatig vooral na het trainen krijg ik een tintelde tong en een gevoeloze en tintelende linkerarm en been, niet fijn.

Nou heel verhaal. Iemand bekend met deze klachten?

Nou tot gauw.

Nog nooit van gehoord eigenlijk - lijkt me wel lastig als dit je trainingen in de weg staat...

Edit: heb wat gegoogled, en geen flauw idee of hier wat aan te doen is...

Laatst bewerkt:
Hellooow, toch vreemd..want je zou zeggen als je last krijgt van tintelingen etc..dat er dus duidelijk een knelpunt zit en lijkt mij dat ze dat toch wel kunnen vrijmaken..maar maw..leer er maar mee leven dus..hmm dat schiet ook niet op dan..wanneer heb je een sec.opinion?

Je moet eens op "TOS" googelen. DE neuroloog zei tegen mij, als de klachten erger worden, moet je maar terugkomen om je zenuw te laten doormeten. Achteraf dacht ik: Hoe erg moet het worden dan....dus dat is iets wat ik eerst ga doen. Terug naar dezelfde neuroloog. Daarna kijk ik of een second opinion nodig is.

http://www.gezondiza.nl/{2f4b3a90-a64f-44ca-a6db-88664b328192}

Ik weet ook niet zo goed wat er aan te doen is, eerst maar de zenuw laten doormeten.

Ik ging vandaag hardlopen, ff 30 minuten en kreeg alweer last van tintelingen, echt K.T.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven