kaza
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 96
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

verkapte 'houdoe'...
Zo lang het nog steeds lekker gaat geen probleem toch? We kunnen niet allemaal DBB-verslaafd zijn![]()
Als je alleen de feiten leest dan zou het inderdaad kunnen zijn dat er wat aan de hand is (veel sport, gezond eten en goede conditie), ik denk alleen dat er niks aan de hand is. Je verliest toch langzaam aan gewicht / omtrek? Je conditie kan sneller omhoog dan je vetpercentage omlaag. Desondanks zou ik het voor de zekerheid controleren - weinig dingen zo lekker als zeker weten dat je goed gezond bent!

Als je stilstaat is het wellicht handig om je onderhoud opnieuw te berekenen en daar je voeding op aan te passen?
Wat mij hielp in mijn vorige cut was om 1 maaltijd overdag te vervangen door een hele bak kwark. Eiwitten gingen omhoog, koolhydraten naar beneden en gewicht ging weer iets dalen. Zo'n verschuiving in procenten zou je kunnen helpen![]()
Als je na een week nog steeds er zo moe van bent dan ben je niet goed bezigHm ja, misschien een idee. Ik kan een broodmaaltijd wel vervangen door kwark. Daarbij ga ik nu ook in de avond de koolhydraten schrappen. Was ik vandaag al mee begonnen. Wordt er alleen zo moe van.....

Met rijst gaat het goed, maar pasta en aardappelen reageer ik niet best op. Ik ben er ook geen fan van hoor, schrap ook niet alle koolhydraten.
Ik denk dat de combi veel trainen en weinig koolhydraten mij moe maakt.

Misschien dan toch je kcals herzien... constant moe = richting overtraining... (vandaar dat ik ook een deload deed: was ook constant moe (en dat in een cleanbulk) en herstelde ook niet goed meer)
Als je merk dat je echt overtraind raakt is deloaden ook niet verstandig, dan moet je gewoon minimaal een week rust houden. Op zo'n moment kan deloaden net de druppel zijn..
Constant moe zijn kan ook een gevolg zijn van een suiker tekort.. misschien wat meer fruit eten?
Als echt 99% van je koolhydraten super complex zijn moet je lichaam veel harder werken om het constant maar te verteren, dat kost meer energie dan je denkt. Suikers uit bijvoorbeeld fruit (fructose) of zuivel (lactose) kunnen daarbij helpen omdat die wat makkelijker te verwerken zijn door je lichaam![]()

Als ik nou rondom de trainingen fruit neem en een week alleen rustig cardio doe....

Als ik nou rondom de trainingen fruit neem en een week alleen rustig cardio doe....

Maar, als je merkt dat het weer begint te kriebelen om KT te doen, hoef je je ook niet in te houden. Als je lichaam er weer klaar voor is voel je dat wel, en dan kun je het gewoon weer oppakken
, en dat je het niet te snel moet stop zetten.