MuscleMeat

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Bloeduitslag was goed!!!

Ik beloof deze week mijn schema te posten.

vandaag weer benen en billen aangepakt, na een HEEEELE WEEK niks omdat ik ziek was.

Squats:
6 sets x25 herhalingen. 30 Kilo. (Eerste set 20 kilo, kon verder niet verhogen in gewicht, was duidelijk nog niet hersteld)
Afwisselend met liggend calf raise (kuiten) 50 kilo. (eerste twee sets 25 kilo).

Front squats voor het eerst van mijn leven:.......
4 keer 25 herhalingen 20 kilo

Op dit punt d8 ik, ik kan niet meer!!!!

Maar we gingen toch verder.

legpress, legcurl en staand calf raise allen 3 sets 25 keer, elk been appart

De gewichten weet ik niet meer, niks opgeschreven en was echt al gesloopt en misselijk.

Lunges
1 set van 50 keer zonder gewicht. (weer duidelijk nog niet hersteld). Hierna moest ik echt weg, anders hadden we 3 sets gedaan.

Volgende beentraining hoop ik dat het beter gaat. Want de vorige was met 30herhalingen en zwaardere gewichten en dat ging prima!!. De volgende keer is het 20 H. Elke week wordt het minder herhalingen en zwaardere gewichten.... Nou volgen jullie het nog???

Wow, respect voor deze training!
Vind het een mooi principe, dat afbouwen herhalingen en verhogen gewichten. :thumb:
Fijn trouwens dat je bloeduitslag goed was.

Super dat je bloeduitslag goed was :thumbs:

Wat een training zeg.. zoveel reps met zoveel gewicht squatten??? ........ :eek:

HUH....ik ben helemaal niet tevreden, en jullie wel!!!!???

Ja zoals is het lees, was t top!! Lekker pittig, misselijk en niet meer door willen zijn goeie berichten hahaha
Goed gedaan Kaza..
(ik moet morgen benen trainen met mijn coach..huiverrr..)

LOL @ Dwarf!

En gelukkig is de bloed-uitslag goed. En de training; couldn't agree more with the others; je mag dan een beetje een DW-syndroompje hebben wat betreft je beoordeling van de training, maar ik vond hem er netjes uitzien :)

Yes!!!!
:rocknana:
Ik heb m'n eigen syndroom!
:rocknana:

Zonder gekheid: deloaden voelt niet lekker - krijg liever complimentjes over hoe sterk ik ben ;)

Je weet wat ik bedoel ;)

LOL @ Dwarf!

En gelukkig is de bloed-uitslag goed. En de training; couldn't agree more with the others; je mag dan een beetje een DW-syndroompje hebben wat betreft je beoordeling van de training, maar ik vond hem er netjes uitzien :)

Hihihi....die ga ik de volgende keer gebruiken...dan heb ik niet zoveel tekst meer nodig.

Ja zoals is het lees, was t top!! Lekker pittig, misselijk en niet meer door willen zijn goeie berichten hahaha
Goed gedaan Kaza..
(ik moet morgen benen trainen met mijn coach..huiverrr..)
+1
Vooral het niet meer door willen gaan is een goed teken maar de misselijkheid is wel een vervelend bijverschijnsel.:(

Ik ben blij dat je bloedonderzoek goed was.:)

Dat je weer bent gaan trainen is toch ook dat je toch beter voelt, nog nie helemaal en dan toch trainen en dan toch zwaar en dan toch doorgaan! Daarom: goed getraind!
Goed weekend!

+1
Vooral het niet meer door willen gaan is een goed teken maar de misselijkheid is wel een vervelend bijverschijnsel.:(

Ik ben blij dat je bloedonderzoek goed was.:)

Thanks!

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Dat je weer bent gaan trainen is toch ook dat je toch beter voelt, nog nie helemaal en dan toch trainen en dan toch zwaar en dan toch doorgaan! Daarom: goed getraind!
Goed weekend!

Ook bedankt!

Leuk om zulke berichten te lezen! Fijn weekend allemaal.

Ga zo weer trainen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven