MuscleMeat

Even voorstellen!..

vassa

Cool Novice
Waardering
0
21 jaar
1.78
Eerst weeg ik 73kilo nadat ging veel chill rock en roll veel smoke en drinke ben veel afgevallen nu weeg ik ongeveer 66kilo:(
ik smook niet meer omdat wil aankomen!bn niet begonnen met traine omdat wou eerst paar kilo aankome dan pas. wat is best kan ik doen? danku alvast!..
doel: 75kilo

Hoi,

Je bent niet begonnen met trainen omdat je wil aankomen? Als je spiermassa wil aankomen moet je gaan trainen. Als je vetmassa aan wil komen moet je niet gaan trainen.

Post je verhaal is nog een keer, deze keer het liefst in het Nederlands brah. :)

Het beste kun je de stickies lezen en gewoon eten en trainen.
Nog een tip is om hetgeen te doen wat Mars Mannetje zegt, want dit is gewoon lastig lezen.

meer sticks roken jonge

je wilt dus aankomen maar niet trainen?
wat kom je hier doen dan?:p

stickies doorlezen dus en lekker gaan trainen!

Je hebt dit zeker eerst in het fries geschreven en toen door zo'n internetvertaalmachine gegooid?
Je zit in de verkeerde sectie ook trouwens, of je bent vergeten je foto's te uploaden.

Laatst bewerkt:
-trainen
-eten

Wachten en hopen op resultaat en anders geef je het maar weer op en ga je weer smoken:joint:

They see me trollin', they hatin'

Ja is goed zo man, succes met je doelen

• Topic Starter Topic Starter
eerste een maand goed gaan eten nadat beetje beetje beginnen met opdrukken want ik wil niet mijn gezicht verklote dan lijkt niet jong en spontaane,anders lijkt lellijke gezicht met brede lichaam!

ik drink per dag twee rauwe ei en halfe liter melk:P
na een dag al voel mijn buik echt vol moet ik naar wc of volhouden?

jaartje geleden weegde ik ook 66kilo nadat ging elke keer dutchbodybuilding forum lezen en veel mensen hebbe mij geholpe met advies geven om doel te bereike na 6 maanden weegde ik al 72kilo ben erg trots op mij en natuurlijk danzij dutchbodybuilding!...

Laatst bewerkt:
het is wel normaal dat iedreen weleens verkeerde vrienden ontmoet bn daardoor zo geworden echt voel klote!... :( ik wil eerste maand goed gaan eten nadat beetje beetje beginnen met trainen want ik wil niet mijn gezicht verklote dan lijkt niet jong en spontaane,anders lijkt lellijke gezicht met brede lichaam!

ik drink per dag twee rauwe ei en halfe liter melk:P

jaartje geleden weegde ik ook 66kilo nadat ging elke keer dutchbodybuilding forum lezen en veel mensen hebbe mij geholpe met advies geven om doel te bereike na 6 maanden weegde ik al 72kilo ben erg trots op mij en natuurlijk danzij dutchbodybuilding!... ik ga weer beginnen mensen!!!!!!!!!!!!!! deze keer wel kei hard come back! zal weer trots op mij zijn!!!!

:roflol:

Wtf is dit man? Ben je nog altijd high/stoned/whatever?

Je bent niet toevallig familie van de bankdrukkert?

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
ik drink per dag twee rauwe ei en halfe liter melk

Dit wordt beter met de post :D

Is dit een grap? Ik kan geen touw vastknopen aan wat je zegt.

Terug
Naar boven