- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Hoog opgeleid en flink gemotiveerd komen zij onze oude dag redden.
Al jouw lappen teks gaan mank. Islam is niet te vergelijken met amdere godsdiensten en je kan deze aanslagen niet weg schuiven op kids die geen stageplek krijgen.
Je mist volledig mijn punten en haalt ze door elkaar. Mijn punt was dat er overal wel rotte appels in zitten, mannen, vrouwen, turken, nederlanders, moslim, boeddhisten. Verder vind ik alle godsdiensten wel zeker te vergelijken met elkaar, het begon allemaal bij een paar gekke mensen die niet 100% waren vroeger. Ik vind religie op zich gewoon onzin, christen vind ik net zo onzin als moslim, vliegend spaghetti monster en elk ander geloof.
Hoe kom je er ook bij dat ik de aanslagen wegschuif op kinderen die geen stage plek hebben? Dat was een vergelijking met dat er overal wel rotte appels zaten en staat er compleet los van. Verder zie ik er wel wat ironie in in dat je het niet kunt vergelijken met kids die geen stageplek krijgen. Uiteraard is dit wat anders, maar er zijn ook kids die hier niks kunnen vinden en zich niet prettig voelen door al die negativiteit gericht op ze. Dat zijn ook gewoon verwarde kinderen die domme keuzes maken, misschien vermoorden ze dan wel niet hun klas maar gaan ze bij de IS aansluiten.
Het is voor een deel wel zeker te vergelijken met elkaar, verwarde jongeren die niet weten wat ze moeten en domme keuzes maken. De ene loopt zijn school binnen en schiet iedereen neer en de andere die wordt aanhanger van de IS. Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat iedereen een verwarde jongen is bij IS, dat zal waarschijnlijk een klein deel zijn, maar ik hoop dat je mijn punt er nu wel in ziet en het niet door elkaar gaat halen of omdraaien.

Kzou de termen van practici dus niet al te serieus nemen.