Fitness Seller

Sticky Explosies op luchthaven Zaventem: "Meerdere doden en gewonden"

wat die Ivar Mol tweette was niet correct, hij had dat ook maar vernomen via radio/tv, dus dat was niet in zijn eigenlijk klas ofzo...
Lijkt me wel correct dat de politie dan vraagt om geen "valse geruchten" meer te verspreiden

Er zijn er vandaag al zoveel verspreid: http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aans...culeren-op-het-internet-na-de-aanslagen.dhtml

Vanmorgen schreef ik op Twitter, na aanleiding van andere berichten op radio en internet:

"Hoe geef je nog les als er in je klas door moslim kinderen geapplaudisseerd wordt?"

Vanmiddag stonden 3 politie-agenten voor mijn deur in opdracht van de burgemeester. Of ik zulke berichten in het vervolg toch liever niet meer wilde plaatsen.
Dat het een hypothetische vraag is maakt het nog geen gerucht en zeker niet correct deze te willen smoren. Dit zijn trouwens feiten die bij eerdere aanslagen ook naar boven kwamen, en nu weer, dat moslim jongeren het aanmoedigen.

Lijkt me dus ook een volledig terechte vraag gericht op het draagvlak van radicalisatie onder jongeren op school. Wat kunnen we hier maatschappelijk nou tegen doen?

Elkaar de mond snoeren met gedachtenpolitie is daarop niet het juiste antwoord. Die 3 FTE hadden ook ingezet kunnen worden om echte bedreigingen op te sporen en in te kiemen. Boeven vangen ofzo.

Lijkt me wel correct dat de politie dan vraagt om geen "valse geruchten" meer te verspreiden
Nu blijkt dat hij niet zelf voor de klas staat krijgt de tweet een andere lading. Maar staat voor mij los van het feit dat dit kennelijk aanleiding geeft voor politie om erop uit te gaan. Absurd.

Dochter van Mariska Hulscher (redactie Pauw)
jh3tdc.jpg

Ongefilterde (VMBO?) scholieren:
2emhs0h.jpg

als je nog 2 weken extra rellen wilt, met aanvallen op politiekantoren etc, dan zijn die hypothetisch/filosofische vragen aan de orde ...

Als ze huiszoekingen deden werd er ook gevraagd om geen info via twitter etc te verspreiden hierover, lijkt mij trouwens al 20 jaar te laat om er nog iets aan te doen ...

hopelijk krijg ik nu asiel van Donald Trump :-), florida, miami, here I come

Als je bekijkt hoe buurtbewoners reageerden toen Salah Abdeslam opgepakt werd, dan weet je dat er in Molenbeek dringend grote kuis moet worden gehouden.

als je nog 2 weken extra rellen wilt, met aanvallen op politiekantoren etc, dan zijn die hypothetisch/filosofische vragen aan de orde ...

Als ze huiszoekingen deden werd er ook gevraagd om geen info via twitter etc te verspreiden hierover, lijkt mij trouwens al 20 jaar te laat om er nog iets aan te doen ...

hopelijk krijg ik nu asiel van Donald Trump :-), florida, miami, here I come
Ik snap niet wat je met je eerste punt bedoeld. Dat van die huiszoekingen niet melden gaat erom te voorkomen dat terroristen op twitter politiebewegingen kunnen zien terwijl die plaatsvinden en zo weten of ze voor de deur staan. Of bedoel je wat anders?

Wanneer het maar kan (bij statistieken en kleinere incidenten) wordt er door de media om de feiten heen gedanst om moslims niet in een kwaad daglicht te zetten. Dat gaat niet als keer op keer de daders het vanuit die overtuiging doen en er voor zorgen dat die connectie gehoord en opgeeist wordt. Laten we eerlijk zijn, als je tegenwoordig van een aanslag hoort denk je al meteen aan een islamitische toedracht. Dat komt door de feiten, niet kleuring van de media. Laten we juist hopen dat de media die feiten erbij blijft melden dan weten we meer over de toedracht en kunnen we denken aan oorzaken en oplossingen. Voor zover dat mogelijk is.

Islam is wel een hele rotte boom he? Ik snap je punt, zo zal een deel het beleven. Ze zien het zelf zo dat ze 'gediscrimeerd' en gekwetst worden maar het zijn velen van hen die het er toch echt zelf naar maken door zich als een barbaarse invasie te gedragen. En ik denk dat daar een ware barbaarse mentaliteit achter zit vanuit die cultuur die zich nog niet eens rationeel druk maakt om discriminatie of wat dan ook maar gewoon ingesteld is op de aanval.

Benoemen dat een aanslag door islamitische extremisten wordt opgeeist is geen discriminatie en pesterij. Dit is keiharde realiteit waar we iets mee zouden moeten doen.

wow..
Dat is het zeker, ik had het dan ook niet over de recentere dingen maar meer de dingen buiten de IS die jaren geleden ook wel speelden. Nu gaat het inderdaad grotendeels over IS en claimen zij ook de aanslagen, daarbij valt absoluut niet te zeggen dat het kleuring van de media is.

De echte bedoelingen van IS doelde ik ook niet op, eerder dat er mogelijk meer mensen bij IS aansluiten omdat ze zich hier nog wel eens gediscrimineerd willen voelen. Maar ik denk dat dit vooral mijn beeld is omdat ik zelf ook vaak in aanraking ben gekomen met discriminatie. Dus kan ik het min of meer wel een beetje begrijpen als een verwarde jongen die niet echt weet wat die moet maar bij IS aan zal sluiten. Ik denk dat het wel degelijk een rol speelt. Meer haat tegenover moslims en meer generalisering zou mogelijk kunnen zorgen voor meer aanhangers van de IS omdat ze niet beter meer weten.

Kijk naar de gemiddelde aardappel die 'protesteert' tegen de komst van een asielzoekerscentrum. Weet het filmpje niet meer te vinden, maar die hebben velen hier vast wel gekeken. Waarbij belachelijke argumenten werden gegeven van 'ja weet ik veel ze pakken onze banen af' 'ze verkrachten onze kinderen' of zelfs 'ik weet niet eens wat er is, denk een feestje ofzo'. Meeste mensen weten deze aardappelen wel te negeren, maar niet iedereen is zo slim en sommigen nemen het gewoon heel erg op.

Het wordt met de dag steeds negatiever tegenover de moslims, dit kan je gewoon het gevoel geven dat ineens iedereen tegen je is. Er zullen wel zeker mensen zijn die zich zo voelen en hierdoor de verkeerde keuzes maken.

Als je bekijkt hoe buurtbewoners reageerden toen Salah Abdeslam opgepakt werd, dan weet je dat er in Molenbeek dringend grote kuis moet worden gehouden.

Niet alleen in Molenbeek. In Duitsland, Nederland, Frankrijk, Belgie, Zweden, Denemarken en het Verenigd Koninkrijk heb je honderden van dat soort buurten.

De media en politiek is ook schuldig. Steeds wanneer er europeanen op brute wijze vermoord worden zijn ze geschokt en de dag er na gaan ze weer verder met het faciliteren van de vernietiging van de europese cultuur. Zo lang wij buurten of steden hebben waar een anti-westerse sfeer hangt zullen we moeten leven met aanslagen.

En wat doen wij? Wij veranderen onze profielfoto op facebook door een vlaggetje toe te voegen. Geen wonder dat de islamitische staat denkt dat wij veroverd kunnen worden.

Dat is het zeker, ik had het dan ook niet over de recentere dingen maar meer de dingen buiten de IS die jaren geleden ook wel speelden. Nu gaat het inderdaad grotendeels over IS en claimen zij ook de aanslagen, daarbij valt absoluut niet te zeggen dat het kleuring van de media is.

De echte bedoelingen van IS doelde ik ook niet op, eerder dat er mogelijk meer mensen bij IS aansluiten omdat ze zich hier nog wel eens gediscrimineerd willen voelen. Maar ik denk dat dit vooral mijn beeld is omdat ik zelf ook vaak in aanraking ben gekomen met discriminatie. Dus kan ik het min of meer wel een beetje begrijpen als een verwarde jongen die niet echt weet wat die moet maar bij IS aan zal sluiten. Ik denk dat het wel degelijk een rol speelt. Meer haat tegenover moslims en meer generalisering zou mogelijk kunnen zorgen voor meer aanhangers van de IS omdat ze niet beter meer weten.

Kijk naar de gemiddelde aardappel die 'protesteert' tegen de komst van een asielzoekerscentrum. Weet het filmpje niet meer te vinden, maar die hebben velen hier vast wel gekeken. Waarbij belachelijke argumenten werden gegeven van 'ja weet ik veel ze pakken onze banen af' 'ze verkrachten onze kinderen' of zelfs 'ik weet niet eens wat er is, denk een feestje ofzo'. Meeste mensen weten deze aardappelen wel te negeren, maar niet iedereen is zo slim en sommigen nemen het gewoon heel erg op.

Het wordt met de dag steeds negatiever tegenover de moslims, dit kan je gewoon het gevoel geven dat ineens iedereen tegen je is. Er zullen wel zeker mensen zijn die zich zo voelen en hierdoor de verkeerde keuzes maken.
Jazeker. Geloof dat er ook wat verhalen werden gepost over syriegangers die zulke redenen opgaven. Die daar dan tegen de realiteit lopen, gedesillusioneerd terugkomen, en hier opgevangen en begeleid worden.

De media en politiek is ook schuldig. Steeds wanneer er europeanen op brute wijze vermoord worden zijn ze geschokt en de dag er na gaan ze weer verder met het faciliteren van de vernietiging van de europese cultuur. Zo lang wij buurten of steden hebben waar een anti-westerse sfeer hangt zullen we moeten leven met aanslagen.

En wat doen wij? Wij veranderen onze profielfoto op facebook door een vlaggetje toe te voegen. Geen wonder dat de islamitische staat denkt dat wij veroverd kunnen worden.
Column gelezen over bovenstaande strekking:
http://politiek.tpo.nl/2016/03/22/langer-ontkennen-duister-element-islam-stelt-dood-leven/

‘Niet de 130 vermoorde mensen in Parijs waren de slachtoffers, nee, de Marokkaanse gemeenschap was la victime la plus grande’
‘Nadat het bloed van de stoep was weggespoten kregen de goedpraters weer het hoogste woord’

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en hier hebben we weer een mooi voorbeeld van goed in theorie, rampzalig in de praktijk. Fouilleren van pendelaars zorgt voor een heeeeeel aantrekkelijk doelwit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en hier hebben we weer een mooi voorbeeld van goed in theorie, rampzalig in de praktijk. Fouilleren van pendelaars zorgt voor een heeeeeel aantrekkelijk doelwit.
Damn dat is pas gevaarlijk, hoop dat ze het snel aanpassen.

laten we het hopen, want dat is de ingang van Brussel Noord die letterlijk 150 meter van de grootste vluchtelingenopvang van Belgie is.
Oh damn, en dan gaat die foto waarschijnlijk nog viral ook. Wie er het eerst bij is wint, dat kan zo fout aflopen.

Je kan zeggen wat je wilt, maar het werkt wel in het voordeel van de IS allemaal. Helaas is het dan ook makkelijker om chaos te creëren dan om het weer rustig te krijgen.

Je kan zeggen wat je wilt, maar het werkt wel in het voordeel van de IS allemaal. Helaas is het dan ook makkelijker om chaos te creëren dan om het weer rustig te krijgen.

Zo veel mogelijk vijanden creeren werkt helemaal niet in hun voordeel. Ze verliezen iedere dag weer grondgebied in syrie en irak en de turkse grens zit zowat dicht.

Zo veel mogelijk vijanden creeren werkt helemaal niet in hun voordeel. Ze verliezen iedere dag weer grondgebied in syrie en irak en de turkse grens zit zowat dicht.
Ik bedoel meer dat je zo doelwitten voor het uitkiezen hebt, en het is vrij lastig om letterlijk alles te beveiligen.

Ik zie jullie alleen over moslims vs westen, islam vs atheisme spreken. De lachende derde, joden, daar hoor ik jullie niet over. Politiestaat komt eraan jongens.

Ik zie jullie alleen over moslims vs westen spreken. De lachende derde, joden, daar hoor ik jullie niet over. Politiestaat komt eraan jongens.
Ik begrijp je goed onderbouwde, weldoordachte punt. Zit zeker wat in man. Door jouw toevoeging is dit topic echt verrijkt, waarvan akte.

Terug
Naar boven