XXL Nutrition

Shocking Extreem laag testosteronwaardes na stoppen met cycle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Btw jullie moeten niet verbaasd zijn veel endo's schrijven trt voor als je lage testo hebt. Als je testo inspuit wa gebeurt er dan denk je? Tada testo verhoogt en symptomen zijn weg. Dus idd wa ik doe is een smart move iig veel smarter dan 9 maanden hcg inspuiten en wachten!

Ze zegt nu al dat elke andere vrouw je al verlaten zou hebben. Wat denk je dat zij gaat doen als dit al in haar hoofd speelt :roflol:

giphy.gif

Niet lachen, ze zijn verliefd

• Topic Starter Topic Starter
Bang dat ze weg loopt als ze even geen d*ck krijgt. Dan maar weer on gaan, want gezondheid, vruchtbaarheid..wat is dat? Sterke relatie.

Zou jij niet bang zijn als je niet meer kan neuken? Ik denk elke man! Natuurlijk gaat een vrouw weglopen! Alles draait om sex we leven niet in een romantische hollywoodfilm. Zij ziet er heel goed uit en heeft grote silliconen. Haar lippen opgespoten. Het is een barbiepopje. Dus ja als ik haar geen d*ck kan geven dan ben ik er vrij zeker van dat zij andere d*ck gaat opzoeken achter mijn rug.

It's time for dat dere trans time boyo. Gwn van geslacht veranderen, is in tegenwoordig.

Zou jij niet bang zijn als je niet meer kan neuken? Ik denk elke man! Natuurlijk gaat een vrouw weglopen! Alles draait om sex we leven niet in een romantische hollywoodfilm. Zij ziet er heel goed uit en heeft grote silliconen. Haar lippen opgespoten. Het is een barbiepopje. Dus ja als ik haar geen d*ck kan geven dan ben ik er vrij zeker van dat zij andere d*ck gaat opzoeken achter mijn rug.

Waar is het we zijn verliefd gedeelte naartoe?
Als jij haar geen d*ck kan geven is ze gewoon weg,niks achter de rug. Achter uw rug zal ook wel gebeuren ookal geef je haar d*ck.

• Like
Waarderingen: 040B

Je hebt gelijk. Ik zou mezelf ook volledig wegcijferen in de hoop dat je haar vriendje mag blijven.

Is dat Dr. Heleen De Vos met praktijk in Gent?

Waar is het we zijn verliefd gedeelte naartoe?
Als jij haar geen d*ck kan geven is ze gewoon weg,niks achter de rug. Achter uw rug zal ook wel gebeuren ookal geef je haar d*ck.

Normale mensen die veel tijd met elkaar spenderen krijgen gevoelens ..
Dat is normaal en logisch. Ze vind me aantrekkelijk en gespierd en gevaarlijk. Ik heb geen andere verklaring wrm ze nog bij mij blijft als ze niet verliefd zou zijn.

Dat is normaal en logisch. Ze vind me aantrekkelijk en gespierd en gevaarlijk. Ik heb geen andere verklaring wrm ze nog bij mij blijft als ze niet verliefd zou zijn.

Nog bij me blijft? Jullie zijn 3 maand samen.

Ze valt dus op bad boys. Tot ze een grotere bad boy tegen komt.

Hoe oud is ze?

Waar hebben jullie elkaar ontmoet, tinder??

Hahahahahha, dit topic doet echt denken aan oh oh cherso of temptation island of dergelijke.

Ik denk vanwege je dominante mannelijkheid.

Ik heb hier geen enkel normaal en constructief antwoord gekregen over de bullshit van nakuur dat je overal online ziet terwijl jullie met mij lachen omdat ik bang ben dat ze me gaat verlaten.

Ik wil weten welke debiel heeft oorspronkelijk beweert dat je clomid en nolva moet nemen zodat iedereen dat klakkeloos geloofd?! Op elke fucking forum zie je stickies daarover alsof die allemaal dokters zijn. Met hoeveel mg en hoeveel weken je dat moet volgen.

Je noemt 3 maanden net? We zijn verliefd op elkaar. Ze heeft zelfs mijn ouders ontmoet. Ze komt elk weekend bij mij. Dus nee het is niet zomaar een chickie. Ze zei dat elke andere vrouw mij al na de 1ste date zou hebben verlaten.

Ooit, toen ik een klein meisje was in Frankrijk... toen plukten we vaak mooie madeliefjes. De jongens uit het dorp riepen mijn naam:

"Calyptus, oh Calyptus, waarom toon je ons niet dat lekker kutje"

Ik heb hier geen enkel normaal en constructief antwoord gekregen over de bullshit van nakuur dat je overal online ziet terwijl jullie met mij lachen omdat ik bang ben dat ze me gaat verlaten.

Ik wil weten welke debiel heeft oorspronkelijk beweert dat je clomid en nolva moet nemen zodat iedereen dat klakkeloos geloofd?! Op elke fucking forum zie je stickies daarover alsof die allemaal dokters zijn. Met hoeveel mg en hoeveel weken je dat moet volgen.
Jawel man gwn vrouw worden. Met die testosteron waardes ben je al vrouw dus snap het probleem niet zo goed? En als je vriendin d*ck wilt gwn voorbinder of dergelijke, voor meer informatie ivm dergelijke zaken is @johnyjordaan de geknipte persoon voor jou.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven