Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volgens mij eisen vrouwen dat niet. Zoals je zegt is dat een uitvinding van de cosmetica-industrie, die zo nog beter de zakken kan vullen met de verkoop van allerlei troep die eigenlijk niemand nodig heeft.
Een man moet helemaal niet 'mooi' zijn. Een man moet bruut, slordig, naturel, primitief en esthetisch eerlijk blijven. Ik word echt ziek van de soort van samenleving die ook de 'progressieven' willen: de man wordt steeds vrouwelijker (professioneel zowel als in vrije tijd) en de vrouw wordt steeds mannelijker. En laten we eerlijk zijn: deze evolutie heeft tot nu toe niets positiefs bijgedragen aan de levenskwaliteit, integendeel zelfs. Vrouwen kunnen niet meer koken, kinderen gaan hele dagen de opvang in, alles draait om geld verdienen en het gezin wordt verwaarloosd... En vrouwen doen beroepen waar ze over het algemeen gewoon minder goed in zijn, en omgekeerd.
Zoals je weet vind ik het verfijnde aspect van het imperialisme ook geen positieve ontwikkeling. Zelf poets ik ook geen tanden en heb een onverzorgde b**kes van een rockster die net z'n bed uit is. Ik doelde ook meer op het signaal dat dit stukje kapitalisme heeft afgegeven, gewoon droog en groot zijn en voor de rest puur mannelijk, dus ook nooit geen geurtjes. En een bepaald stukje communicatieve empathische psychologische trails kunnen vrouwen ook waarderen, vooral als je daar een nuchter en rationeel hoofd bij houd.
Voor de rest, ik zie het gezin als een vloek, een familieleven maakt echt ongelukkiger als je een individu bent met introverte energie.

triest...