AndroidHealthClinic

Facebook Polls

Krakatoa

Freaky Bodybuilder
Waardering
1.346
Lengte
1m92
Massa
92kg
Ik vind het werkelijk VRESELIJK irritant en de laatste tijd komen er steeds meer. Mensen die coca cola lekkerder vinden dan Fanta. Mensen die de dienstplicht weer in willen voeren ja/nee. Mensen die regen nat vinden. Mensen die schaapjes cool vinden. Etc etc etc.

Ik wil die updates niet ontvangen!

En tot mijn grote schrik en verbazing lees ik bij Facebook Help:

Net als bij andere Facebook-toepassingen, zoals Foto's en Evenementen, kun je verslagen van vragen niet volledig uitschakelen in je nieuwsoverzicht. Verslagen van specifieke recente activiteiten (waaronder vragen) kun je verwijderen met behulp van de knop 'Verwijderen' die rechts naast het verslag verschijnt als je de muisaanwijzer op het verslag plaatst.

Hoe de neuk krijg je het dan weg?

Ja inderdaad het is super irritant, net iemand'' Welke telefoon heb je? Heeft iemand HTC beantwoord.

Facebook is sowieso de laatste tijd erg k*t!

Ja ik word ook echt gek van die polls

Ik vind het werkelijk VRESELIJK irritant en de laatste tijd komen er steeds meer. Mensen die coca cola lekkerder vinden dan Fanta. Mensen die de dienstplicht weer in willen voeren ja/nee. Mensen die regen nat vinden. Mensen die schaapjes cool vinden. Etc etc etc.

Ik wil die updates niet ontvangen!

En tot mijn grote schrik en verbazing lees ik bij Facebook Help:

Net als bij andere Facebook-toepassingen, zoals Foto's en Evenementen, kun je verslagen van vragen niet volledig uitschakelen in je nieuwsoverzicht. Verslagen van specifieke recente activiteiten (waaronder vragen) kun je verwijderen met behulp van de knop 'Verwijderen' die rechts naast het verslag verschijnt als je de muisaanwijzer op het verslag plaatst.

Hoe de neuk krijg je het dan weg?

Als je chrome gebruikt:

https://chrome.google.com/webstore/detail/fnfccinnkelhmobaenahkeidjiocmnld

en anders doet fluff busting purity ook wel goede dingen.

http://www.fbpurity.com/

Volgens mij zit die hier op het forum, kan even niet op z'n naam komen..

Terug
Naar boven